Tän päivän naurut meni Hobaomiehille... pari tankkia ehdin ajaa ja kylläpä se laitos lujaa kulkikin. Diffisetupin muutos toi haluttua rauhallisuutta takapäähän. (551)
Useat (kymmenet) huonot hypyt kuitenkin olivat etuvantille liikaa. Spring steel ei yksinkertaisesti kestä tuossa käyttötarkoituksessa. Ajot jäi siihen ja koska se oli katkennut sinne tukivarren sisälle, niin ei saanu mukana olevalla kalustolla jämää irti. Poraukseen menee... M5 ruuvista dremelöin uuden palikan tilalle, kun eipä noita pyöränkulmia pahemmin tarvi muutella.
Ajatuksena olis tässä ostaa R-malli osiksi + tuning optioiksi. Uusi alusta lisäaukolla, diffit, iskarit, kuulalaakerit, servosaveri, siipi, koppa, vanteet, softit tukivarret ym ym... Niitä ei erikseen tuolla hinnalla saa ostettua. Pitää nyt katella sitä asiaa...