http://www.vaasanua.net/tulos_arkisto/BCR2009/Mini_Afin3.pdf
Toi Kerhon Mini taitaa olla aika RTR.
EDIT: (Vähän offtopic.) Kyllähän niillä viriosilla saa autoa helpommaksi ajaa, ja siten tulosta ja ajomukavuutta parannettua. BCR:ssä suurin osa Mineistä tais olla viri-iskareilla ja silti arviolta neljäsosa autoista pomputti, kippaili, puski ja koukki miten sattuu. Hyvin kasattu RTR-Mini on kuiten kohtuullisen siedettävä ajettava.
No ei kovin OT, toihan on ihan otsikon mukaista "keskustelua".
Jos kisoja meilläpäin järkätään (lue järkätään, kun saadaan aikataulut kuntoon ja vastuu immeiset puikkoihin) niin säännöt varmaan pyritään pitämään melko RTR pohjalla. tehdään sitten vaikka viriluokka erikseen jos tarvetta on!
Ite en ymmärrä miksi sitä vakiominiä ees alunperin pitäs mennä viritteleen, että tulis eteen tilanne, jossa "ei ole vakiokonetta" tai ajetaan hiilettömällä. ne vakiopannut kestää ikuisuuden, harvakseltaan ajava ei edes saa ajettua sitä sisään muutamassa ajopäivässä.
Koneen sisään ajo kestää noi 3 minuuttia
Ja näkyy se vauhti hiipuvan aika äkkiä ja kun koneen vaihtaa uuteen niin taas mennään, ainakin kolmeekymppii :lol:
Ja mitä yleiseen ohjattavuuteen tulee niin väljä mikä väljä! Mun antiikki parma pantherkin 25 vuoden jälkeen on "tiukempi" ku mini uutena!
Ohjauspalat kannattaa vaihtaa alumiini hienoihin jo pelkän säästöjen takia, ei tartte olla kokoaikaa uusimassa vääntyneitä paloja. Renkaina voi hyvin olla vaikka vakio kumit ja iskareiksi viri mallit ja niiden öljyt kohilleen, vähenee se pompotus ainakin jos ei lopu.
Minun puolesta hifistelkööt ketkä haluaa ja missä luokassa haluaa, kisoissa ajetaan sitten niitten sääntöjen puitteissa mitkä kisään on sovitty/määrätty!
Tuskin tulee isoja muutoksia sääntöihin jos meillä kisataan.
Yritän nyt koota rivejä joita kilpailut ja niiden järjestäminen kiinnostta jotta pääsemme miettimään milloin voimme kisata, vai kisaammeko.
Makke