Päävalikko

LSOR 2014 EM Arvokisapaikat, haku 31.10.2013 mennessä

Aloittaja MCD RACING, 28.10.13 - klo: 10.17

MCD RACING

Ensi kesän LSOR EM-kisoihin (1/6-1/5 bensakrossi) on nyt arvokisapaikkojen haku päällä. Maakohtaiset paikkamäärät päätetään EFRA-kokouksessa Marraskuussa. Tietojeni mukaan kilpailut pidetään Itävallassa.

Sitovat ilmoittautumiset halukkuudesta lähteä EM-kisoihin tulee toimittaa minulle 31.10.2013 mennessä sähköpostilla osoitteeseen toni@rcautot.fi otsikolla arvokisapaikat 2014.

Ilmoittautumalla nyt sitoutuu myös maksamaan helmikuussa kisamaksun. Jos jättää paikkansa käyttämättä ja korvaavaa kuljettajaa ei löydy niin maksua ei saa takaisin. Kansainvälisessä kilpailussa tarvitset lisäksi EFRA-lisenssin. Kansallinen lisenssi hyllytetään, jos ei maksa kilpailumaksua.

Lajiryhmä päättää kisoihin lähtijät luokkayhteyshenkilön tekemän esityksen perusteella lopullisten paikkamäärien selvittyä.

69sale

RcJokkis #69,Fg Leo 2020 4wd,Fg Challenge line

IIVONEN

MCD RACING

Tällä hetkellä n. 10 kuskia vahvistanut osallistumisensa. Muistakaa, että tämä ilta aikaa vahvistaa osallistuminen!

mylperi

Tarkemmasta ajankohdasta ei taida olla tietoa vielä? Onko nää tupannu oleen yleensä heinäkuun lopulla, niin kuin tänä vuonna?

MCD RACING

Olen ilmoittanut kuljettajat eteenpäin AKK:lle.

Olen myös lähettänyt vahvistusviestin kaikille ilmoittautuneille! Jos olet ilmoittautunut, mutta et ole saanut minulta vahvistusviestiä ole minuun pikaisesti yhteydessä.

toni@rcautot.fi

IIVONEN

jos EM on itävallassa niin Efran listalla ne näyttäis olevan kesäkuussa 2014.  Ilmeiseti loppukuusta. Mutta viikonloppuna on EFRA:n palaveri niin ensiviikolla tarkempaa tietoa  saa varmaan. ko. kisoista.

MCD RACING

Kisoihin LSOR 4 WD luokkaan ilmoittautuivat seuraavat henkilöt, joille myös paikka myönnettiin.

Jouni Hiltunen
Esa Myllymaa
Pekka Heikkilä
Hanno Kruus
Antti Härmälä
Saul Peltola
Pekko Iivonen
Jari Paasikivi
Toni Elfving

jounihi

Onko kaikilla lähtijöillä jo hotellit? Rupeaa majoitukset hupenee!! Fehringissä on 1-3.8 isot viinijuhlat jotka vie majoituspaikkoja.