Vähän väärä osio tälle, mutta sitä normaalia kuraa...tavarat meinas päätyä takas lähettäjälle kun ei muka minun yhteystietoja suomen Fedex:lla, vaikka jenkki-Fedex pystyi lähettämään seurantänumerot ja kaikki.
Tavarat tilattu DDM:ltä maanatai iltana, ne lähti matkaan heti, kamat keskiviikkona aamulla Hki-Vantaalla, mutta ei mitään yhteydenottoa minuun tullausta varten, ihmettelin vähän hommaa kun tulin perjantaina kotiin duunista. Tilaus näkyi siellä Fedex:n seurannassa punaisella ja odotti vast.ottajan ohjeita. Normaalisti Fedex ottaa yhteyttä tekstiviestillä tai sähköpostitse. Viikonloppuna laitoin sitten kyselyä menemään mikä mättää ?
Maanataina ottivat aamusta kyselyn takia yhteyttä ja kertoivat ettei lähettäjä ole ilmoittanut mitään minun yhteystietoja (Jenkki-Fedex piti silti yhteyttä) ja loistavan asikaspalvelijan myötä hoidin tullauksen heti pois, no osat tuli sitten eilen tiistaina iltapäivällä perille...aika läheltä piti
Fedex säilyttää tavaroita vain 5 päivää ja ne lähtee takas jos tullausta ei hoideta siksi.
Mitä tästä opimme, sen että vältä vatun kuriiripalveluita-> niiden kanssa tulee AINA jotain ongelmia, jos on pakko käyttää, niin lähetä heille etukäteen aivan kaikki kengän numeroa myöten.
Ei siis ollut eka kerta kun näin kävi ja tuskin viimenenkään
Olen edelleen sitä mieltä että yhdistelmä USPS 1st Class Mail / Priority Mail + Itella-Posti / DHL on paras tapa tilata tavaroita, kaikki kalliit kuriiripalvelut on suoraan sieltä... WC WC
Ps. Modet siirtäkööt oikeaan osioon jos tarpeen.