Aihetta siivottu..
Pysytään jatkossa sitten asiallisena
Kiitokset
Ilmoitan tänne miten kisat männi Joripojalla....
Jerzi
ilmottele faceen
Niin ilmoittele faceen
Just esim näitten muutaman mätäpaiseen takia minä en ruoki tätä forumia millään medialla ja te jotka minut tunnette sitähän löytyy varastosta mutta ei kiinnosta laittaa esille.
Nää muutamat mätäpaiseet piikittää kokoajan täällä olkoon juttu mikä tahansa niin p****a saa heittää tänne.
Tässä tapauksessa niin onko se minun syy että jengi ei halua faceen mennä no eipä juuri ole.
Jos haluatte seurata minun projekteja niin niitä löytyy ulkomaalaisten forumeilta. Siellä näistä minun projekteista tykätään ja siellä ei piikitetä selkään kuin mitä nää muutat kaverit jotka ovat nimimerkin takana.
Jos olis tääkin forumi omilla nimillä homma olis hiukka erilainen.
Tää on vähän niinkuin koulukiusaamista, kokoajan pientä p****a tulee mutta arvatkaas mitä, minä en tästä kärsi lainkaan vaan näämuut forumin käyttäjät sen tekevät.
Tiedoksi kaikille jotka tätä nyt lukee että olen se yli 30v harrastanut tätä lajia ja maailmallakin olen ajannut ja aina ollut kamera ja videokamera reisissa mukana joten voitto arvailla mitä löytyy.
Toinen jota piikitetään on hyvä ystäväni Hoke. Hänen rc auto tietämys on todella korkeaalla mutta ei, p****a rulee niskaan hänellekkiin.
Joten mtä tästä eteenpäin. No projektin kimppuun vaan ja päivitetään projektia muihin forumeille.
Että tälleen.
Jerzi