Kirjoittaja Aihe: Riihimäen P A Klubi  (Luettu 184559 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #210 : 17.06.10 - klo: 22.47 »
Käytiin tuossa eilen trimmeröimässä radan viheralueet jotta näkee taas ajaa. Oli kyllä viidakko päässyt luvattoman valloilleen ja vieläkin jäi vähän viimeisteltävää radan reunoista ja joistain kohtia ajorataa myös täytyy vähän viel kaivella voikukkii irti, jottei auto pysähdy keskel suoraa.

Toki jottei jotain hyvää niin on pahaakin eli joku sabotööri joukkio tai sitten vaan joillakin oli ollut liikaa voimaa kun ajaja koroke oli pitäny pistää osiin. Loputkin kaiteet revitty pois ja lavat heitelty pois. Samoin sitten korokkeelle jemmatut patikanpätkät ja laudanpätkät mistä piti koroketta korjailla oli keräilty parempaan talteen.

Mutta siis koitan saada sinne vietyä ny vkloppuna pari lavaa ja sitten trimmeröidä rata loppuun että kestää taas harrastaa.

Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #211 : 20.06.10 - klo: 21.46 »
No niin taas on rata edennyt pikkaisen. Tänään oli tornin korjausta, sabotöörien jäljiltä. Rakenneltiin nyt rippeistä sinne ajotaso ja saatiin pitkästä aikaa pätkä kaidettakin tehtyä.

Heinät eivät enää ole näön esteenä, joten kelpaa ajella. Olisi myös hyvä että ajettaisiin niin kasvusto kuolisi ajo radalta pois. Tarkoituksena olisi käydä myrkyttämässä rataa tässä jossain vaiheessa, mutta nytten taas alkaa tuo arkityö haitata eli ei ole vapaata ennen jussia, silloin tuskin tulee radalla ahkeroitua.
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Poissa JokeRR

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #212 : 20.07.10 - klo: 18.07 »
Onko radalle jotain ratamaksua vai saako mennä vapaasti ajelemaan?
Olis pari alottelevaa RC-autoilijaa vailla harjoitus paikkaa.
Auton virkaa toimittaa honkkarin scrt10 ja kaverilla 4x4 slässi.

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #213 : 20.07.10 - klo: 21.00 »
Ei toistaiseksi peritä maksua fyysisen työn lisäksi :D Eli ei muuta kuin ajamaan

Eli parempi keksiä valmiiksi hyvä syy miksi ei talkoisiin päässyt jos joku kysyy :)

Kävin vkl kattomassa rataa ja radalla on kasvustoa mutta ei truck ja sc auitoja häiritse. Käyn myrkyttämässä rataa, kun nyt tuolta prkl arkityöltä ehtii.
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #214 : 20.07.10 - klo: 21.10 »
Jos niitä talkoita olis.... :tongue: Itse en ole ehtinyt edes ajamaan, mutta just sain pojan auton (jconcept) valmiiksi, joten varmaan lähiaikoina mennään kisailemaan keskenään. Pitää siis ilmeisesti ennen ajoa nyhtää kasveja pois ja tasoitella vähän?
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #215 : 20.07.10 - klo: 21.42 »
Juu kyllä niitä talkoita olisi tarkoitus pitää, mutta kun itselläkään ei ole aikaa niin paha on lähteä niitä järjestämään..

Ratahan on näin keskellä kesää kivikova ja tuhkaakaan on turha tilata kuivana aikana kun pölyää samantien pois. Rata on ajokunnossa kyllä, ainakin b44 voi painaa täysiä takasuoran kunhan on alusta kunnossa. Tällähetkellä savi on pinnassa monessa paikassa, mutta koitetaan elokuussa saada asia korjattua kun itsekin pääsee kesälomalle ja jos vähän tuo helle helpottaa, kestää autoillakin ajaa.

Kasvustolle nyt ei voi mitään, kun se vaan kasvaa. On sillä niin käsittämätön voima. mut pari kierrosta rounduppii pitäis tehä temput. Ajaja korokkeessakin oli vielä sunnuntaina kaidekkin paikallaan eikä seisonta tasoa oltu revitty pois.

Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #216 : 26.08.10 - klo: 19.24 »
Saako tälle radalle tulla ajelemaan? Mielelläni tapaisin muitakin harrastajia ja talkoisiin olen aina valmis!

T. Uusi harrastaja Hyvinkäältä.
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #217 : 29.08.10 - klo: 10.52 »
Tällä radalla on saanut ajella, kun osallistuu hommiin. Eli ei mitään maksuja ym. Tällä hetkellä rata on aika huonossa kunnossa. Sinne pitäis hoidella se kivituhkakuorma, niin saatais se kuntoon.
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #218 : 29.08.10 - klo: 20.36 »
Joo, näin ymmärsin että ratamaksut maksetaan työllä ja tosiaan tulisin mielelläni mukaan rataa hoitamaan/talkoisiin. Mutta kun lueskelin tämän keskustelun nyt vähän tarkemmin läpi niin huomasin, että radalla on luvat vain sähköautoille. Eli toistaiseksi ainakin täytyy tyytyä noihin lähistön sorakuoppiin  :azn:
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #219 : 30.08.10 - klo: 12.27 »
On tuolla jotkut koittaneet polttiksiaankin, mutta en voi suositella. Luvat on tosiaan sähköautoille ja on tuo rata liian pienikin 1/8 autoille.
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #220 : 30.08.10 - klo: 12.32 »
Tällähetkellä savi on pinnassa monessa paikassa, mutta koitetaan elokuussa saada asia korjattua kun itsekin pääsee kesälomalle ja jos vähän tuo helle helpottaa, kestää autoillakin ajaa.

Kasvustolle nyt ei voi mitään, kun se vaan kasvaa. On sillä niin käsittämätön voima. mut pari kierrosta rounduppii pitäis tehä temput. Ajaja korokkeessakin oli vielä sunnuntaina kaidekkin paikallaan eikä seisonta tasoa oltu revitty pois.



Hei olisko nyt hyvä väli tilata sitä kivituhkaa? Mulla on pari viikkoa lomaa, joten ehtisin päivälläkin ottamaan kuormaa vastaan tuonne radalle. Saadaanko me talkooporukat ja maksumiehet kasaan? Olis hieno ajella vielä syksyllä, kun kesä jäi vähälle ajolle.

Mulla olis tosiaan päivisin aikaa, ja välillä jopa iltapäivisin.
« Viimeksi muokattu: 30.08.10 - klo: 12.37 kirjoittanut Funk »
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa samin

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #221 : 30.08.10 - klo: 12.39 »
Tere Funk,

Minä voisin tulla talkoilemaan ihan huvikseni koska olen lapsen (1,5 v) kanssa kotona tämän vuoden ja meinaa iskeä tekemisenpuute :).

Ilmoittele milloin olisit menossa niin katsotaan onnistuuko, mielellään välillä 9:00 - 16:00.

->Sami

Poissa clarkkent

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #222 : 30.08.10 - klo: 16.02 »
Juu onnistuu mainiosti. Hyvä jos pääset sinne paikanpäälle kun kuorma tulee. Ei sitte häviä niinku viimeks.

Jos vaan tilaat tuhkan ni mukana oon maksamassa ja talkoihin tulen. Tehdään Funkista "toiminnanjohtaja" ni saadaan rata taas entiselleen.
Associated SC10,RC10GT+GT2, RC10T4, RC18T Team Losi 8ight, TeamC http://riihimaenpaklubi.net

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #223 : 30.08.10 - klo: 16.07 »
Mä voin tulla mukaan levittelemään kans.
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #224 : 30.08.10 - klo: 19.41 »
Juu onnistuu mainiosti. Hyvä jos pääset sinne paikanpäälle kun kuorma tulee. Ei sitte häviä niinku viimeks.

Jos vaan tilaat tuhkan ni mukana oon maksamassa ja talkoihin tulen. Tehdään Funkista "toiminnanjohtaja" ni saadaan rata taas entiselleen.

Jaa joo käy se niinkin. Ainoo vain, että minä olen täydellisen avuton tuollaisissa tilaushommissa. Minulla ei ole aavistustakaan kuinka paljon, minkälaista ja mistä. Tuollaiset asiat jos tietäis, niin tilaan tietty. Levitelläänkö ihan lapioilla? Sadehan kovettaa kivituhkan aika hyväksi?

Jos joku aikaisemmin tilannut antaa vinkkejä, niin voin soittaa ja kysellä hintoja. Voin sitten keräillä rahat pois niitä tyrkyttäviltä.
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #225 : 30.08.10 - klo: 21.58 »
Juu totta kai ollaan mukana rahoituksessa ja talkoilussakin. Oma kesäloma tuli ja meni työväsymyksen johdosta, enka tällä puolella suomea ollut ollenkaan.

Tuhkakuorman levittää päivässä ja tasoittelee toisenpäivän. Lapiot ja kottikärryt on tähän asti riittäneet mainiosti. Hiki tulee se on varma  ja jos parit kottikärryt saa niin työkin sujuu joutuisasti.
Itse olen töissä joka päivä 10-18 ja on vaihtuva vapaapäivä arkena eli onnistuu minultakin tuo päivällä talkoilu jos vaan osuu päivät kohdalleen.  vkloppuina lauantai iltapäivä ja ilta sopii ja sunnuntai tietty. Kun kuorma tilataan niin täytyy sen verran  katsoa, että  saadaan väkeä paikalle levittämään kasa pitkin rataa vaikka vain kottikärryillä kasoihin niin ei pääse nuukat naapurit keräämään itselle.

Tuossa tuhkan kanssa melkein kannattaa konsultoida clarkkenttiä kun viimeksikin tilasi, tai lähinnä että mistä tilasi ja mitä kokoa. niin ja mitä maäriä sitä aikanaan tuli. Itse en muista yhtään. 8m3?

Ja kyllä tässä pitää aktivoitua harrastuksen suhteen syksyksi. kalusto on seissy koko kesän ihan turhan päiten, että oikeen harmittaa..  Itsellä on tuleva perjantai vapaa eli Jos utopiassa eletään niin sillon pääsisi oikein hyvin talkoilemaan.. mutta saattaa kyllä olla ettei näin nopealla aikavälillä saada porukkaa kasaan maksamaan kuormaa.

virtanen
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #226 : 01.09.10 - klo: 16.47 »
No kivasti on nyt tullut YV:nä maksumiehiä. Nyt olisi 5 maksajaa ja yhtä vastausta odottelen vielä ennenkuin soittelen hintoja.

Täälläkin saa uudet kasvot ilmoittautua, jos tahtoo osallistua kivituhkakuorman maksuun. Eikös me silloin keväällä mietitty, että muutaman kympin se maksaa henkeä kohti?
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #227 : 01.09.10 - klo: 21.48 »
Juu muutama kymppi siitä kuormasta tulee henkeä kohden.

 Sanoisin jotta melko halpaa jos saa kauden ajaa minäpäivänä tahansa ja mihin kellon aikaan tahansa.  :D

Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Poissa miksma

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #228 : 05.09.10 - klo: 17.40 »
Terve

Käytiin pojan kanssa tänään uramon koululla ja sain kuulla, tuosta ajopaikasta ja että ehkä keskustelette rossipaikasta täällä.

Käytiin siellä radallakin, mutta pojan (kyosho dbx) oli vähän väliä ruohikossa kiinni. Tietysti ei olis kiinni jos pysyis uralla...  :grin:

Käytiin sitten Hyvinkäällä hyppimässä! Ois kyllä kiva, kun ei tarvis joka kerta lähteä Hyvinkäälle eli voisin tulla mukaan maksuporukkaan ja mielelläni myös talkoisiin.

Palaillaan
Ulkomuodolla ei ole mitään merkitystä, jos sisältö ei ole priimaa...

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #229 : 05.09.10 - klo: 22.14 »
Tervehdys

Tuo heinä/ruoho ongelma ratkaistu. Vaikka tilanne olikin melko kaoottinen niin kyllä tilanne korjaantui parimillisellä nylon siimalla.. Menin radalle joskus kahden pintaa ja kuudenpintaan lähdin poies trimmerin kanssa. 

Pensaikosta löytyi monenmonta neliötä rataa. ja samalla näkyvyys koko radalle pitäisi olla nyt korjattu.

ELI NYT KUN RATA ON PARTUROITU NIIN AJOA VAAN. SYKSYLLÄ RATA ON PARHAIMMILLAAN JA ON VAIN AJOA VAILLA.

virtanen

Kun vielä itselle löytyisi jostain välistä vapaata jot pääsisi ajamaan
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Poissa clarkkent

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #230 : 06.09.10 - klo: 09.45 »
Mikä tilanne tuhkan kanssa?
Associated SC10,RC10GT+GT2, RC10T4, RC18T Team Losi 8ight, TeamC http://riihimaenpaklubi.net

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #231 : 06.09.10 - klo: 10.05 »
Huomenna soittelen ja kyselen hintaa. Tänään en ole ihan terävimmilläni, oltiin bändin kanssa keikalla tampereella...
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #232 : 06.09.10 - klo: 20.06 »
Nyt olis hyvä sauma myrkittää se rata ennen ku ajetaan tuhkaa päälle.. rata on ny auki, mutta eloonhan ne heinät jää vaikka sen trimmerillä vetääkin pois.

Meinasio vaan et samaan kimppa maksuunhan se yks rounduppi hävii, jos joku sen ehtii käydä ruiskimas
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #233 : 06.09.10 - klo: 20.18 »
Mitä ja mistä? Millä ruiskitaan? Minen tajuu.  :laugh:
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #234 : 07.09.10 - klo: 09.23 »
Mikä tilanne tuhkan kanssa?

Noni. Hinta kysytty. 8m3 0-3mm kivituhkaa radalle kuskattuna maksaa 175e, eli jos kaikki 5+minä ilmoittanutta maksavat, se tekee 29,17e naamaa kohti. Minä laitan tilinumeroa YV:nä ja tilaan kuorman, kun suorituksia näkyy tilillä.
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #235 : 09.09.10 - klo: 10.37 »
Mikä tilanne tuhkan kanssa?

Noni. Hinta kysytty. 8m3 0-3mm kivituhkaa radalle kuskattuna maksaa 175e, eli jos kaikki 5+minä ilmoittanutta maksavat, se tekee 29,17e naamaa kohti. Minä laitan tilinumeroa YV:nä ja tilaan kuorman, kun suorituksia näkyy tilillä.

Kivan ripeästi tullut rahoja. 3 suoritusta näkyy jo tilillä. Varmaan tilaan sen kuorman, vaikka loput eivät ehtisikään maksaa vielä etukäteen.
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #236 : 10.09.10 - klo: 10.01 »
Kuorma tulee tänään kello 15. Pari maksajaa puuttuu vielä.

Varmaan se mahtuu autolla kippaamaan ihan radan viereen?
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #237 : 10.09.10 - klo: 15.40 »
Kuorma tulee tänään kello 15. Pari maksajaa puuttuu vielä.

Varmaan se mahtuu autolla kippaamaan ihan radan viereen?

Nonni, nyt on kivituhka radan vieressä. Mennäänkö sunnuntaina porukalla levittelemään? Aikaa saa ehdottaa. Maanantaille on luvassa vesisadetta, joten uusi pinta tiivistyisi heti kivasti.

Minä menen varmaan itseksenikin tänä iltana, seuraan saa lyöttäytyä.

Moti oli tehnyt hienoa työtä trimmerin kanssa! Ratakin oli ihan ajettava. Poika ajeli akullisen, kun minä muokkailin hyppyriä. Eli siitä isosta kasasta tein pöytähyppyrin ja se on vielä vähän vaiheessa. Pitäiskös uudella kivituhkalla vähän levittää rataa joistain kohdista? Ja tehdä vaikka yksi vallimutka?
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa samin

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #238 : 10.09.10 - klo: 16.57 »
Tervehdys,

Olen poissa viikonlopun, joten ei onnistu minulta tulla levittelemään. mutta jos jotain tehtävää jää ensi viikolle, niin mielelläni olen mukana tekemässä (ei ole edelleenkään krossi autoa, mutta huvin ja harrastuksen vuoksi)

-Sami

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: HUOM! Riihimäki ja lähiseutu.
« Vastaus #239 : 10.09.10 - klo: 21.18 »
On meillä pojaat hieno kasa tuhkaa :D käytiin clarkkentin kanssa ilta jumppaamassa sitä lapioilla pikkusen sinne tänne. Pätkä takasuoraa ja sitten S-mutkan jälkimmäinen mutka saatiin levitettyä.

Tutkittiin hyppyriäkin ja hyvältähän se näytti. Minun mielestä levitetään tuhkaa nyt esin radalle sinne minne sitä tarvitsee ja jos tuntuu, jos jää ylitse niin kasvatetaan lopulla hyppyriä. tulee pian kallis hyppyri kun siihen äkkiä uppoaa kuutio jos toinenkin tuhkaa.

Mutta turistaan lisää sunnuntaina jos talkoillaan enemmänkin.

Itse on flunssan kourissa ja aika näyttää onko talkoilu kunnossa sunnuntaina. Tässä on ollu pientä kuumetta loppu vk, mut uskoisin et tää helpottaa tästä..

virtanen
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/