Kirjoittaja Aihe: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua  (Luettu 55658 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

meritane

  • Vieras
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #120 : 14.05.15 - klo: 23.18 »
Itse kannatan, että GT-12 ja C-12-luokkien lisäluokkina olisivat:

TSP, F1 ja WGT.

Perustelen tämän seuraavasti: TSP-autoja on jo valmiiksi monella harrastajalla ja siten kisoihin pääsisi mukaan ilman uuden kalustonhankintaa. Formula 1 autot toisivat mukavaa vaihtelua kisoihin. WGT on yksi hienoimmista luokista ja ellei jopa se kaikista hienoin sisällä ajettavista rc-autoluokista  :azn:
« Viimeksi muokattu: 14.05.15 - klo: 23.24 kirjoittanut meritane »

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #121 : 14.05.15 - klo: 23.35 »
Itse olen lisäluokkina F1 ja TSS-10 kannalla, koska molempien tarkoitus on luoda uutta pohjaa ja helppoa kisailuun mukaanlähtemisen pohjaa. TSP-10 kuskit on jo kokeneempia kavereita, sen sijaan stanussa on vähän jengiä, ja uusia olis hyvä ja tärkeä saada mukaan.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa nosi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #122 : 14.05.15 - klo: 23.42 »
Henk koht omaan ajatusmaailmaani sopii parhaiten la tss-10 ja tsm-10 sunnuntaille gt-12, c-12 ja tsp-10. Monellako nykyistä ftt sarjaa kiertävällä kuskilla riittää resurssit kiertää ns. kahta sarjaa talvessa? Jos luokkia olisi viikonlopussa useampi myös luokka kohtainen kannattavuus olisi suurempi. Tämä siis vain mun mielipide. Keskustelua odotellessa --Nosi

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #123 : 14.05.15 - klo: 23.53 »
Mattoluokkien sarjassa mahdollisesti mukana ajettavien touringluokkien kisat on ihan vaan kansallisia kisoja, lisäluokkia viikonlopulle, ei liity mitenkään FTT-sarjaan. Ja tarkoitus on houkutella mukaan uusia kuljettajia, TSM- ja TSP- ei mielestäni kuulu ohjelmaan, niille luokille on jo FTT. Joten TSS-10 luokka olisi suunnattu paikallisten uusien kuskien ekaksi kisaksi jne.

Mattoautosarjan eriyttämisessä on ideana myös se että pito saadaan kovaksi foamirenkailla ajettaessa, joka tapauksessa lauantaille EI ole luvassa kuin mahdollisesti tuo yksi kumirenkailla ajettava sarjaluokka lisää, F1 esimerkiksi. Kilpailuviikonloppu sen sijaan koostuisi kahden päivän kisoista, joista sunnuntaina olisi suositeltavaa ajaa esim. TSS-10. Tuossa vaiheessa tämän keskustelun luokat on jo ajettu, joten on ihan järjestäjästä kiinni vaikka radalla kierrätettäisiin juoksevia mekaanikkoja ponderi taskussa :)

Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa C1S F1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #124 : 15.05.15 - klo: 07.01 »
Ja saahan tohon formulaanki foamit
GSB-Racing - Sanwa - Roche - HotRace

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #125 : 15.05.15 - klo: 16.04 »
Eikös ne Formulat sopisi hyvin kun kerta on 1:1 rata-autoissa se kuninkuusluokka™:grin:


Racing Hobby

  • Vieras
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #126 : 15.05.15 - klo: 16.59 »
Eikös ne Formulat sopisi hyvin kun kerta on 1:1 rata-autoissa se kuninkuusluokka™:grin:

1:1 Formula 1 on kaupallisuuden mädättämä kerskalaji jonka tukijat ovat öljysheikit. Todellinen 1:1 kuninkuusluokka on LMP Prototyypit ja Sarthen "maailman vanhin autokilpailu" sekä sporttia että tekniikkaa, ilman tallimääräyksiä !

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #127 : 15.05.15 - klo: 19.25 »
Mistäs noita JFT:n renkaita kannattaa sitten tilailla? Pari kauppaa löysin, mutta aika vähän on pinkkiä ta magenta kovuuksia ??? vai ajetaanko normi vanteilla vaikka crc:n?
Näillä näkymin tulee meidän kauppaan, jotta niitä saa Suomestakin, alustavatsopimukset on jo tehty. Aikataulullisesti ekat renkaat alkusyksystä meillä kun valmistellaan sisäsesonkia varten.

t. Axel

Onko teille tulossa myös GT luokan koreja? GT Vaikuttaa luokkana ihan mielenkiintoiselta! Toivottavasti
luokan vaatimia varusteita saa suomesta, kun talvi kausi alkaa. :azn:
 
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Monster Beetle - Arrowmax - Hobbywing

meritane

  • Vieras
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #128 : 15.05.15 - klo: 21.57 »
Mukava kuulla, että luokka herättää mielenkiintoa! :azn:

Kyllä niitä koreja ja muutakin tarviketta varmaankin tulee myyntiin kotimaan kauppiaille.


Poissa Ruusperi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #129 : 15.05.15 - klo: 23.10 »
Täältä taas aloittelijan kommentteja:

1. 1/12 mattoauto on tosi helppo ajaa vrt turisti tai F1, pitoa on ihan mielettömän paljon.
2. Mattoauton kasaaminen on vaikeaa, olkoonkin että se vaikuttaa yksinkertaiselta. Mitään ei voi ostaa valmiina pakettina.
3. F1 on helkkarin vaikea ajaa, mutta hieno ja palkitseva. Pitoa ei ole juuri ollenkaan verrattuna mattoautoon.
4. Miksi turisteja on kolme luokkaa, kukaan ei aja enää stanukrossia?

Itse näkisin, että 1/12 mattoauto olisi potentiaalisesti paras aloitusluokka, tai turisti. F1 on niin vaikea ajaa, että siitä tulee helposti 'huippukuskien' dominoiva luokka. Kuitenkin F1 on näyttävyydessä ihan eri tasolla kuin turistit, niin itse uhraisin yhden turistiluokan pois FTT kisaviikonlopusta.

Ja vielä yksi pointti, oikeissa formuloissa osa kisaa on taktikointi esim. aika-ajoissa. Onko kokemusta vapaista harjoituksista joiden perusteella best lapin mukaan jako aika-ajo ryhmiin?

Poissa race

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #130 : 16.05.15 - klo: 08.05 »
Pitäiskö F1:siin laittaa pienikapasiteettinen akku ja pitkät erät, niin tulis akunvaihto varikkopysähdys taktikointi mukaan ;-)
Hyvä luokka olisi tuo F1 kyllä.
Periaatteessa jos budjetti riittäis, niin ois kiinnostusta kokeilla sitäkin luokkaa, no sen näkee sitten.

Racing Hobby

  • Vieras
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #131 : 16.05.15 - klo: 11.17 »
itse editoitu
« Viimeksi muokattu: 16.05.15 - klo: 22.31 kirjoittanut Racing Hobby »

Poissa C1S F1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #132 : 16.05.15 - klo: 13.17 »
Tai sitten yksi vaihtoehto olisi varmaan ajaa mattoauto luokat samalla viikonlopulla kuin kerhokisat ovat. Siellä, kun olisi valmiiksi tehty sarja F-1:lle, Tamiyan mineille, etuvedoille ja VTR-luokka kaikki ovat näyttäviä ulkonäöllisesti. Se, että onnistuuko tämä, on kerhokisa organisaation ja Vesan asia. Mun mielestä on aivan turha suomen harrastajamäärillä hajauttaa kuskeja samassa luokassa kahteen eri sarjaan. Siinähän käy äkkiä niin, että ennen ajettiin 10 kaverin kanssa yhtä sarjaa ja nykyään 5 kaveria ajaa kerhokisoissa ja 5 kaveria mattoauto kisojen yhteydessä.

offtopic: Taitaa F-1 kiertää sen kilparadan siltikin nopeammin kuin yksikään proto, vaikka ei noi prototkaan hiljaa mene.  :cheesy:
GSB-Racing - Sanwa - Roche - HotRace

Poissa MonsTTer

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • KyPak
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #133 : 16.05.15 - klo: 20.16 »
Tai sitten yksi vaihtoehto olisi varmaan ajaa mattoauto luokat samalla viikonlopulla kuin kerhokisat ovat. Siellä, kun olisi valmiiksi tehty sarja F-1:lle, Tamiyan mineille, etuvedoille ja VTR-luokka kaikki ovat näyttäviä ulkonäöllisesti. Se, että onnistuuko tämä, on kerhokisa organisaation ja Vesan asia. Mun mielestä on aivan turha suomen harrastajamäärillä hajauttaa kuskeja samassa luokassa kahteen eri sarjaan. Siinähän käy äkkiä niin, että ennen ajettiin 10 kaverin kanssa yhtä sarjaa ja nykyään 5 kaveria ajaa kerhokisoissa ja 5 kaveria mattoauto kisojen yhteydessä.
+1
Tuolla kerhokisoissa ajelevia saattaisi kiinnostaa tuommoonen GT-mattiskin...mitä nyt vähän jutuissa ollu...
(o\_!_/o)

Poissa Ruusperi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #134 : 16.05.15 - klo: 20.21 »
Ongelmahan tässä oikeastaan on kuskien suuri määrä. Jo nyt FTT viikonloppu/kisapäivä on pitkä eikä tyhjäkäyntiä radalla juuri ole. Siihen ei voi lisätä minun mielestä lisää luokkia ellei ajokertoja vähennetä selkeästi nykyisestä.

Se siis puoltaa kahden eri sarjan olemassaoloa, kysymys siis on mihin porukkaan GT12 parhaiten sopii.

Ja vieläkin itse näkisin, että GT12 voisi olla hyvinkin aloittelijaluokka, kunhan vaan auton osto ja rakentaminen olisi helpompaa - turisteista jättäisin TSP:n kokonaan pois. Säännöt ylipäänsä lähemmäksi ETS siksi, että moottoreita koreja jne saisi helpommin ostettua.

Racing Hobby

  • Vieras
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #135 : 16.05.15 - klo: 20.29 »
itse editoitu
« Viimeksi muokattu: 16.05.15 - klo: 22.30 kirjoittanut Racing Hobby »

Poissa C1S F1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #136 : 16.05.15 - klo: 20.46 »
Ongelmahan tässä oikeastaan on kuskien suuri määrä. Jo nyt FTT viikonloppu/kisapäivä on pitkä eikä tyhjäkäyntiä radalla juuri ole. Siihen ei voi lisätä minun mielestä lisää luokkia ellei ajokertoja vähennetä selkeästi nykyisestä.

Se siis puoltaa kahden eri sarjan olemassaoloa, kysymys siis on mihin porukkaan GT12 parhaiten sopii.

Ja vieläkin itse näkisin, että GT12 voisi olla hyvinkin aloittelijaluokka, kunhan vaan auton osto ja rakentaminen olisi helpompaa - turisteista jättäisin TSP:n kokonaan pois. Säännöt ylipäänsä lähemmäksi ETS siksi, että moottoreita koreja jne saisi helpommin ostettua.

Ei se mattoauton ostaminen ole yhtään sen vaikeampaa, kuin turistinkaan. Rakentaminenkin on mielestäni helpompi homma, kuin monessa touringissa. Taitaa olla tuo renkaiden sorvaus aloittilijoiden suurin murheenkryyni, mutta siihenkin saa apua jos sitä osaa pyytää.
GSB-Racing - Sanwa - Roche - HotRace

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #137 : 16.05.15 - klo: 20.47 »
Jos ajatellaan 1/10 luokkaa "junioriluokkana" niin rajoitettu moottori ja  tuo pienikapasiteettinen vaihtoakku, sitten osana kisaa "concours" arviointi jossa esimerkiksi auton realismi/kauneuskilpailun    voittajalle  tuplattaisiin pisteet joita on saatu ajosuorituksesta. Uskoisin että tämä lisäisi kiinnostusta rakentaa "esikuvan mukaisia" F1 penoismalleja jotka lisäksi kulkisivat kovaa. Lisäksi voisi harkita että sallitaisiin kaksi koria, arvostelu ja ajokori, ja sen kuitenkin täytyisi olla suunnilleen samoin viimeistlty kuin tuo arvostelukori. kaikki peilit, kuskin kypärä visiireineen voisi olla pois jne.
kun katsoo noita Drifting autoja , useat niistä ovat todella hienosti viimeisteltyjä. Luokka on saamassa aika lailla uutta harrastajaa ja osa nistä olisi varmaan kiinostunut F1 luokasta "kakkosluokkana"

Onko tämä oikeasti hyvä idea :grin:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #138 : 16.05.15 - klo: 20.56 »
Jos haluatte keskustella ja vääntää F1-aiheesta niin tehkää se jossakin muualla, onko selvä?

F1 voi olla lisäkuokkana tai olla olematta ensi kauden mahdollisessa erillisessä mattosarjassa.siihen on kuitenkin olemassa kuljettajia. Eriliselle mattosarjalle on lajiryhmässä kannatus joten detaljit kyllä hierotaan kohdalleen ajan kanssa. Radat ja puitteet on kuitenkin matttoluokan ehdoilla, se on SM-luokka ja näiden luokkien säännöt menee kv-sääntöjen ehdoilla kuten radatkin. Eli muut luokat ympätään tähän sarjaan, eikä niinpäin että mattoluonat ovat täytteenä jossain kertsisarjan puitteilla ajettavassa sarjassa.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #139 : 16.05.15 - klo: 23.40 »
Joskus 91-92 kun itse aloittelin RC-kisaamista, ajettiin stanumattisluokkaa (ST-12, A-12) vakio-autojen koreilla. Tyypillisiä koreja olivat Corveten koppiautokorit, myös muita nähtiin. Alustana oli sama Corallyn tai Asson runko, mitä viriluokassa käytettiin niihin aikoihin. Kun stanuluokassa tuli riittävästi menestystä, kuskit "nostettiin" viriin jolloin heillä ei ollut enää oikeutta ajaa stanua.

Onko nyt suunnitellussa GT-12 luokassa tarkoitus viritellä jotain vastaavaa?
Wacky Stack Racing Team

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #140 : 17.05.15 - klo: 00.01 »
Kyllä, samalla linjalla ollaan.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #141 : 17.05.15 - klo: 01.39 »
Pieni tarkennus vielä Vesa.
Pääseekös aloittelija viriluokkaan ajamaan ilman että on käynnyt gt luokassa hakemassa tarvittavat pisteet.
Eli onko toisin sanoen uudet harrastajat pakotettu aloittamaan gt luokasta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Racing Hobby

  • Vieras
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #142 : 17.05.15 - klo: 01.55 »
Sirretty RHM Blogiin.
« Viimeksi muokattu: 17.05.15 - klo: 11.11 kirjoittanut Racing Hobby »

Poissa C1S F1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #143 : 17.05.15 - klo: 11.04 »
Siis odotellaan nyt vain rauhassa sääntöpakettia Vesalta. Toivottavasti hyvissä ajoin ennen kauden alkua, jotta pääsee ostaa puuttuvia osia autoon. Mun puolesta nää F-1, LMP proto, myynti itsekehu jutut voi suosiolla jättää pois ja pysytään aiheessa, joka on 1:12 mattoautojen facelift ja uusien kuskien kannustaminen sarjaan.
over and out.
GSB-Racing - Sanwa - Roche - HotRace

Racing Hobby

  • Vieras
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #144 : 17.05.15 - klo: 11.48 »
vesa: kaikki muu alkaa olla selkeätä, motit y.m. mutta onko käytettävä jotakin määrättyä akkutyyppiä ja niillä oltava luokitus ? Saako olla akkupaketti joka on osissa eri puolella autoa (säädetävä sijainti ?) Onko korin oltava luokiteltu GT kori vai saako"Vetää" omia , muotista ?

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #145 : 17.05.15 - klo: 12.04 »
Siis kyllä viri on nimenomaan avoin! Erityisesti tärkeää on saada sm-arvoisia kilpailuja ensikaudella jokaiseen osakilpailuun eli vähintään 15 kuskia. Kyllä korilista on alustavasti brca lista mukainen. Kone on hyvin todennäköisesti 13.5 ja 1s mutta alkukesän aikana selviää onko 21.5ja 2s rinnalla myös. Tarkoitus on että muutamat kuskit nyt vähintäänkin kokeilisivat myös vielä kisoissa joten moni asia on senkin takia auki.

Pitkän aikavälin tavoite on nostaa gt luokasta viriin kuskeja menestyksen myötä mutta ei tässä vaiheessa ole ajankohtaista.

Alkuperäinen ajatus on että kilpailut ovat lauantaina ja varmuudella gt-12 onkin, mutta pitää vielä pohtia ja järjestellä viri siten että myös siihen on osallistujia vähintään15.
 
Akkujen kanssa efra/brca-lista jonka lisäksi maahantuojat voivat hyväksyttää uuden merkin akkuja lajiryhmällä myöhemmin ilmoitettavin speksein.
« Viimeksi muokattu: 17.05.15 - klo: 12.08 kirjoittanut Vesa »
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #146 : 17.05.15 - klo: 12.10 »
Ja edelleen muistutan että c12 ja gt-12 on omana sarjana, perusteet ketjun alussa. Isot mollaradat ja ylipäätään kumirengasluokkien kanssa yhdessä ajaminen ei tue ajatusta jolla luokkaa ajetaan oikeissa kisoissa.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Racing Hobby

  • Vieras
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #147 : 17.05.15 - klo: 12.41 »
Ja edelleen muistutan että c12 ja gt-12 on omana sarjana, perusteet ketjun alussa. Isot mollaradat ja ylipäätään kumirengasluokkien kanssa yhdessä ajaminen ei tue ajatusta jolla luokkaa ajetaan oikeissa kisoissa.
Ja vielä yksi kysymys (hankala..?) Jos saan nuo vanhat Asso tiimin jannut, Leon, Mikan, Stenin ja Tony A:n ajamaan ( mun hankkimalla kalustolla), Onko aloitettava Viristä, vai onko tulokset senverran vanhentuneita että saa ajaa ekan sesongin GT-12 luokassa ? Nykytiimiläiset ilman muuta Virissä... Olis olennainen tieto kalustohankintojen kannalta.. Olen tossa jo (kuten arvaat) heitellyt verkkoja markkinoille.Lisäys:
tuossa printtailin talteen Efra Motttisäännöt.pani silmään: No  mixed motors allowed from other manufacturers, except rotors in Modified class. Tämä EI SULJE POIS kasata samalta valmistajalta (MuchMore esimerkiksi) komponentteja vakiomoottoriin, kunhan sääntöjen kirjain täyttyy. Aika seikkaperäistä tietoa.. joka kumoaa useiden hemmojen löpinät muunmuassa lankojen kierrosten/paksuuden osalta, mitä ovat käsittäneet moottoreiden spekseiksi. kannattaa kaikkien lukea nuo säännöt . ja TARKKAAN...
« Viimeksi muokattu: 17.05.15 - klo: 13.04 kirjoittanut Racing Hobby »

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #148 : 17.05.15 - klo: 13.42 »
Saa ajaa kumpaa haluaa. Kunhan kausi ajettu niin katsotaan sitten nousupisteasiaa jatkoon. Luonnollisesti säännöt tiedossa ennen kautta joten ei sieltä ketään pakoteta jne........

Voi kertoa että ei ole yhtään mitään iloa ruveta kikkailemaan tekemällä koneita itse. Menee ihan täysin ohi luokan ajatuksesta. Vakiokoneessa roottorin voi korvata alkuperäistä vastaavalla. Se on selkee sääntö ja ei tulkinnan varaa.

Virissä roottoreita on erilaisia ja ne on vapaat. Muutoin eri merkkien kannuja jne ei saa miksata muttei niitä ole koskaan suomessa katsastettu koska ei ole yksinkertaisesti tarvetta. Vähän samasta asiasta nyt puhutaan kuin että haluaisit vaihtaa escortin pakoputken tilalle vectran putken.ihan vapaasti mutta senkin kikkailun viemän ajan suosittelen käyttämään johonkin kuten treeniin.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Racing Hobby

  • Vieras
Vs: Mattorataluokkien sääntömuutosehdotuksia ja keskustelua
« Vastaus #149 : 17.05.15 - klo: 14.11 »
varmaan näin on.. Juttelin juuri leon ja muutaman muun kanssa 1/12 luokasta: reaktio oli: MAHTAVAA !! Nyt vaan vanha jengi kasaan.. paljon on kiinni kerhon uudesta ratamestasta, tuleeko jonnekin periferiaan vai tuohon naapuriin, Jätkäsaaren Kolossiin...
Lisäys: Hemmojen houkuttelemisessa avittaa fakta että tää projekti sijoittuu talveen, silloin on paussia golffissa ja fisustamisessa, mikä muuten on prioriteettinä, lisäksi on nuo kakarat, minulla myös lapsenlapset. ne saa houkuteltua mukaan kun on skabat sisätiloissa, nitrohommissa tuo on aika paljon vaikeampaa. Isoa plussaa minulta ja vanhoilta tiimijannuilta...
« Viimeksi muokattu: 17.05.15 - klo: 14.41 kirjoittanut Racing Hobby »