Päävalikko

Pihasudittelijoille Kokamin väkivahvat (40C) LiPoly akut.

Aloittaja Hermanni, 05.10.04 - klo: 16.55

Hermanni

No nyt on LiPolymeerit mennet suuren askeleen eteempäin.
Kokamin uudet LiPolymeerit antaa 20C jatkuvaa ja piikeissä 40C.
Eli 3200mAh kennosta saa jatkuvaa 64A ja piikeinä 128A.
Itse laskeskelin että noita uusia 3200mAh kennoja saa alkuperäiseen tilaan 6kpl jolloin kapasiteetiksi saadaan 9600mAh, ja jatkuvaa virtaa saa 192A ja piikeissä 384A!
Akkupaketin painoksi jää silti alle 500g, jotenka tuo riittänee ruokkimaan moottorin kuin moottorin "ampeerinälän".
Tuolla kapasiteetilla ajeleekin jo hetken aikaa ja akkupaketin painokaan ei liene ongelma suorituskyvyn kannalta.
Tämä ratkaisi ainakin oman ongemani tulevan harjattoman Lehnerin johdosta joka "haukkaa" 60A jakuvaa.....
Lisää infoa lennokit netin myyntipalstalla http://lennokit.net/viewtopic.php?t=7219
Näitähn tulee saamaan Printec Hobbystä syksyn aikana. http://www.printechobby.fi/
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

GolluB

veikkaan aika karuja hintoja, vaikka varmasti mielenkiintoiset ovatkin.

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "GolluB"veikkaan aika karuja hintoja, vaikka varmasti mielenkiintoiset ovatkin.
Joo näin sanoivat, siis noin 15% kalliimpia kuin edellisen sukupolven kennot.
No kuuden "setissä" se tietänee noin 60€ lisähintaa.
Toisaalta itse olen valmis maksamaan tuon "lisän"vähän pakostakin. :(
Noilla LiPoilla kun ei tarvitse huolehtia kun oikeasta lataustavasta, ei ole muisti ilmiötä niin voi latailla millon vain ja kuinka paljon tahansa.
Siis ei tavitse välittää lataako täyteen ja/tai ajaako tyhjäksi, samantekevää..... :D

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Lainaus käyttäjältä: "GolluB"veikkaan aika karuja hintoja, vaikka varmasti mielenkiintoiset ovatkin.
Joo näin sanoivat, siis noin 15% kalliimpia kuin edellisen sukupolven kennot.
No kuuden "setissä" se tietänee noin 60€ lisähintaa.
Toisaalta itse olen valmis maksamaan tuon "lisän"vähän pakostakin. :(
Noilla LiPoilla kun ei tarvitse huolehtia kun oikeasta lataustavasta, ei ole muisti ilmiötä niin voi latailla millon vain ja kuinka paljon tahansa.
Siis ei tavitse välittää lataako täyteen ja/tai ajaako tyhjäksi, samantekevää..... :D

Eli jos maksaa 60€ enemmän niin mitä sit loppujenlopuks tulee akkupaketille hintaa?

Jankka

6-kennon paketti on varmaankin n.230-240€ ,tämä ei siis ole mitään varmaa tietoo vaan lisäsin "vanhoihin" 3300mAh Kokameihin n. +15% ,eli aika tyyriitä ovat n.40€/kpl ,mut mikäpä harrastus ei maksais,....selitä tuokin nyt sitten eukolle  :?

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"Eli jos maksaa 60€ enemmän niin mitä sit loppujenlopuks tulee akkupaketille hintaa?

No eivät sanoneet vielä varmaa hintaa, käskivät odottaa kun saavat kennot "käsiinsä".
Tosin laskeskelin että riittäishän minulle hyvinkin tuo neljänkin setti noita uusia kennoja, säästäisi melkoisesti.  :roll:
Vitaakin saisi tuolla viela 256A piikissä........