Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 8  (Luettu 416292 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa blaah

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1140 : 29.05.07 - klo: 21.07 »
tuli mieleen..jos laakerit on sökö niin voiko kello kuumentua niin paljon että paloille käy noin? tarkistitko lakrut...

Lakerit olivat ihan ok, olivat juuri vaihdettu.. laitoin sitten tuon Hyper ST;n orgis kytkimen tilalle kun ei tähän hätään mitään muutakaan ollut saatavilla, toivottavasti kestää viikonlopun kisat..

Mika R

  • Vieras
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1141 : 30.05.07 - klo: 09.34 »
Ajat Kaius silti molemmat luokat?
Mullakin meni tossa pari iltaa shimmatessa toi JP-nitroracingin HD kytkinkello Arenaan.. loppujen lopuksi homma oli siitä kiinni että toisen cen vauhtipyörän (jep mulla on niitä kaksi) kartion "upotus" oli aavistuksen syvempi kuin toisen ja istui sitten lopulta nätisti niin että rattaat natsasi kohilleen... Muuta en ole autolle oikeastaan ehtinyt tehdä... öljyt on edelleen samat mitkä latoin useampi viikko sitten eikä taida löytyä aikaa/halua lähteä niitä vaihtamaan..Katotaan miten pysyy kasassa. Starttiboksi piti korjata, samoin virtapaneelin johdot joten puuhaa on ollut vähän joka osa-alueella... :cheesy:

Poissa blaah

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1142 : 30.05.07 - klo: 09.55 »
Kovasti vielä yritellään, vaikkakin aika pahalta näyttää osien puolesta (varaosamyyjien puhelinpäivystys hieman ontuu..). Parhaimmalta näyttää buggy, josta irtonaisena vain keskidiffi&motti.
Lisäksi loppuu vielä peliaika kohta, koska tänään käytännössä viimeinen mekkauspäivä minulle. Hyper truggyssä minulla samantyylinen hyper8 kytkin, pitäisi varmaan vielä avata sekin ja toivoa kovasti ettei sielä ole samanlaista murtumaa.. Ja sitten korjata truggyn muut X kpl ongelmakohtia..
Tod.näk. tapahtumarikas sunnuntai luvassa  :grin:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1143 : 30.05.07 - klo: 10.43 »
Soitathan työajan ulkopuolella kiitos  :wink:
Klo:17.00 jälkeen saa kiinni.

Ps: Mikäli sinä soitit eilen noin 15.30 (työ aikana) niin numeropalvelu antoi yrityksen tiedot numerostasi, joten oletin sen olevan joku puhelinmyyjä...  (piinaavia pirulaisia)

Pyrin aina tallentamaan jokaisen minulta osia kyselevän numeron puhelimeeni jotta voin myös soittaa takaisin mikäli en tosiaan satu olemaan juuri sillä hetkellä puhelimen äärellä.
Tähänmennessä on vaan saanu tottua että aina kun soittaa johonkin 043 tai vastaavalla alkavaan tuntemattomaan numeroon takaisin niin halvatun puhelinmyyjähän se siellä  :angry:

Eli Soittelettehan kaikki jotka osia kyselette vasta työajan ulkopuolella, ja mikäli en vastaa tai soita tunnin sisään takaisin niin soitattehan toisenkin kerran... (puhelinmyyjä ei soita paria kertaa peräjälkeen  :wink:  )

Kiitos ja kumarrus.  :afro:

Mika R

  • Vieras
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1144 : 30.05.07 - klo: 10.52 »
Kovasti vielä yritellään, vaikkakin aika pahalta näyttää osien puolesta (varaosamyyjien puhelinpäivystys hieman ontuu..). Parhaimmalta näyttää buggy, josta irtonaisena vain keskidiffi&motti.
Lisäksi loppuu vielä peliaika kohta, koska tänään käytännössä viimeinen mekkauspäivä minulle. Hyper truggyssä minulla samantyylinen hyper8 kytkin, pitäisi varmaan vielä avata sekin ja toivoa kovasti ettei sielä ole samanlaista murtumaa.. Ja sitten korjata truggyn muut X kpl ongelmakohtia..
Tod.näk. tapahtumarikas sunnuntai luvassa  :grin:

OK, odotuslistalla Truggyyn on ilmeisesti ainakin Auvo joten kandee ehkä paikka irroittaa ajoissa ettei tule no-show:ta muutenkin pieneen ryhmään (20) ... :)

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1145 : 30.05.07 - klo: 11.00 »
Kovasti vielä yritellään, vaikkakin aika pahalta näyttää osien puolesta (varaosamyyjien puhelinpäivystys hieman ontuu..). Parhaimmalta näyttää buggy, josta irtonaisena vain keskidiffi&motti.
Lisäksi loppuu vielä peliaika kohta, koska tänään käytännössä viimeinen mekkauspäivä minulle. Hyper truggyssä minulla samantyylinen hyper8 kytkin, pitäisi varmaan vielä avata sekin ja toivoa kovasti ettei sielä ole samanlaista murtumaa.. Ja sitten korjata truggyn muut X kpl ongelmakohtia..
Tod.näk. tapahtumarikas sunnuntai luvassa  :grin:

Eikös tuommoiset pikkuhommat korjaa ihan kisapaikanpäälläkin sujuvasti, silloin pitäisi ainakin kaikki varaosat olla lähellä, jos muutoin ei niitä osia saa nopsaan hankittua. Ei ole kovinkaan tavatonta että kisapaikalla autoa remontteerataan enemmänkin...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1146 : 30.05.07 - klo: 11.10 »
Riippuu mikä tuo "X kpl ongelmakohtia" on on laadultaan....  :wink: Jos auto ei pelaa niin kandeeko lähteä keskeyttämään ?  :tongue:  :wink:

Poissa blaah

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1147 : 30.05.07 - klo: 11.11 »
Tukitaan tämä threadi sitten kunnolla hieman OT-matskulla:
Hokelle jatkot YV:llä, itseltä unohtunut tuo 17:00..

Mika: erittäin hyvä pointti, katson heti kotiin päästyäni tuon truggyn tilanteen ja teen päätökseni illalla. Mikäli siinäkin kytkin sanonut poks tai jotain muuta lisä-ylläreitä, niin taidan keskittyä pelkästään buggyyn. Ei tuo kisapaikalla remontin tekeminen ole oikein mun juttu..

t. Putkiaivo-puhelinmyyjä

Edit: huh-huh, tulihan ne kuntoon.. Saamani tiedon mukaan tuo kytkinpalojen murtuminen johtui juuri tuosta Tuukan mainitsemasta syystä, eräät palat ovat vain sunnuntaikappaleita.. Onneksi v-specissä olleet kytkinpalat olivat tiistaikappaleita, joten truggykin kisa-kunnossa..
« Viimeksi muokattu: 30.05.07 - klo: 23.39 kirjoittanut blaah »

Poissa Bkone

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1148 : 01.06.07 - klo: 01.05 »
tyhmä kysymys :huh:mutta mitä muita tulppia voi käyttää tossa rtr autossa ku tota os a5

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1149 : 01.06.07 - klo: 01.12 »
O.S. Nr 8
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1150 : 01.06.07 - klo: 19.43 »
Muuten voikos tulppa hajota jos tyhjäkäynti on liian korkea ja laihalla :huh: Hyper kasissa on erittäin ärsyttäväs paikas tyhjäkäynti ruuvi   :angry:

Poissa vharryb

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1151 : 01.06.07 - klo: 19.51 »
Taas olisi yks aloitteleva tumpelo liikenteessä Hobao 8 rtr autolla. Kysyisinkin, että onko ruuvilukitetta jo valmiina vai pitääkö joka paikka käydä läpi? Vastaanottimen kanssa oli kans pieniä murheita. Pitäis paristokotelo heivaa pois ja laittaa vastaanottimenakku tilalle, mutta kun vastaanottimen kytkimestä(on-off)paristokotelolle tuleva johto ja sen pää eivät ole yhteensopivia. Löytyykö joky liitin väliin vai pitäiskö kytkin jättää välistä ja laittaa vastarinakku suoraan vastaanottimeen? Kiitos etukäteen jo vastauksista.

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1152 : 01.06.07 - klo: 19.54 »
Jätä ne epäluotettavat katkaisijat pois, akku paikalleen ja kytkimen tilalle tuommoinen: http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=25008&grpid=703 Sitten akun ja tuon johdon toinen pää ulos boksista, niin ei tarvitse aina availla boksia kun haluaa virrat päälle/pois..
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1153 : 01.06.07 - klo: 22.05 »
Juu kokeilin hobaoo 16% nitrolla ja tulppa rikki. Ajoin muuten ennen sitä kaivon kanteen ja ohjauspalan ruuvi poikki. En kyllä enään ymmärrä mikä siinä vehkeessä on, alkaa pian huumorikin loppumaan. Tänään se vei kaikki sirionin tulpat p*skaks ja ennen kesti hyvi.

Eikö kellään muulla muka ole syönyt tulppia?

Poissa HYPER 11 WRC

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1154 : 01.06.07 - klo: 22.24 »
Kaivon kansi vastaan ohjauspala :huh: Taitaa olla itsestäänselvyys, kumpi voitti!
Tulppaan, niin minkähän laiset lämmöy oli koneessa ja mitkähän oli tulpan lämpöarvot??

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1155 : 01.06.07 - klo: 22.26 »
Ohjauspalan ruuvi...
Huehue

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1156 : 01.06.07 - klo: 22.57 »
Ei mua niinkään ohjauspalan ruuvi potuta, vaan se että ne tulpat hajoo. Mun infrapuna lämpömittari ei näytä oikeita lämpöjä, mulla on ollu sirionin std 7 ja std 6 ja niitten kans ajoin o donnelin 25% bensalla yhdellä tulpalla lähes gallonan kunnes se hajotti kaikki tulpat järjestykses. Sitte päätin kokeilla tuota sidewinderin 16%fuelilla OS a5 tulpalla kun se jäi vielä käteen sekin hajos. Niistä koneen lämmöistä yritin selvittää ihan sylkäisyllä ja hyvin kupli eli yli 100 reilusti. Mach 28 kone.

Mika R

  • Vieras
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1157 : 01.06.07 - klo: 23.37 »
jos kiertokangen alalenkki on väljä (voi mennä joo uudella koneella) niin se polttaa tulppia

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1158 : 02.06.07 - klo: 00.49 »
Kiitän tiedosta. Pesen auton huolellisesti ja perehdyn asiaan myöhemmin. Kuinkas paljon saa olla väljää? Niin paljon että se vain liikkuu :huh:

Mika R

  • Vieras
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1159 : 02.06.07 - klo: 11.51 »
kyllä puhutaan millin kymmenesosista tai vähemmän. Kun mäntä on yläasennossa (yläkuolossa) niin väljyys on suurin, tarkistetaan siinä kohdassa. Alhaalla yleensä on pienempi klappi.

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1160 : 02.06.07 - klo: 13.23 »
Jep, näin teen. Oliskohan tullu sisään ajossa hieman raakasti sitä bensaa lävitse kun säädin aika rikkaalle ja alakerran päälle se sitten käy. Saa nähdä ku avaan koneenn  :shocked:

Mika R

  • Vieras
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1161 : 02.06.07 - klo: 13.48 »
en tiedä..taitaa yleensä mennä silloin jos pata jää huutaa esim. selälleen pidemmäksi aikaa, poislukien normaali kuluma

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1162 : 02.06.07 - klo: 17.02 »
Avasin koneen ja mun mielestä siel ei oikee ollu klappia lainkaan, sivuittain oli hieman mut kai se on normaalia. Mahtaiskohan käydä niin että kun se pomppii ja pyörähtelee ympäri koko auto, bensaa vähän pohjalla ja tulis ilmakuplia bensaletkuihin ja vetäis liian laihaksi. Tosiaan oli lämmin päivä. En sit tiiä vaikuttaako säädöt niihin palamisiin  :huh:

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1163 : 03.06.07 - klo: 15.27 »
Itse ajan Byronin 20% ja yksi tulppa mennyt 3.5 gallonan aikana, jos ei lasketa sisäänajon jälkeen vaihdettua tulppaa joka kylläkin on ehjä.
Tulppana O.S A5.

Johan tuo tulppa pitäiskin vaihtaa, kun noin paljon tullut ajettua jo samalla. Kaverilla kävi pari kertaa sillein, että tulpan hehkulanka hävis koneen uumeniin ja ei se ainakaan paranna konetta.
Axial SCX 10 TR

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1164 : 03.06.07 - klo: 16.29 »
Itse ajan Byronin 20% ja yksi tulppa mennyt 3.5 gallonan aikana, jos ei lasketa sisäänajon jälkeen vaihdettua tulppaa joka kylläkin on ehjä.
Tulppana O.S A5.

Johan tuo tulppa pitäiskin vaihtaa, kun noin paljon tullut ajettua jo samalla. Kaverilla kävi pari kertaa sillein, että tulpan hehkulanka hävis koneen uumeniin ja ei se ainakaan paranna konetta.
Oleks kattonu kuinka lämpimänä koneesi käy? Mullakin on jo mont kertaa hävinnu se lanka ja eipä se kyllä hyvää tee koneelle, pieniä naarmuja oli jo koneessa. Täytyy sitte jatkossa kokeilla byronin polttoainetta :)

Nää kaikki mun tulpat meni kyllä lämpimänä päivänä rikki.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1165 : 03.06.07 - klo: 17.20 »
Kuinka pitkä hobao hyper 8 on ? Olen etsinyt jopa hobaon kotisivuilta eikä mitään tietoa pituudesta... Haluan tietää :tongue:
- Tapsa

Poissa janne.n

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1166 : 03.06.07 - klo: 17.36 »
Elikkä ostin tossa viime viikolla tollasen hobaon mach 28 koneen ja nyt viikonloppuna ajelin sen sisään ja tänään käytiin sitten kaverin kanssa ajelemassa ja kerkesin kaksi tenkillista ajaa kun koneesta hävisi tehot ja alkoi pitää sellaista sirkutusta. kun kokeilee vauhtipyörästä niin yläkuolo kohdan tuntee juuri ja juuri. eli onko kone vain joku maanatai kappale vai onko kuinkakin yleistä tämmöinen, kun ei viitsisi ihan jokaviikko ostaa uutta konetta,kun takuuseen tuskin näissä mitään saa kun veikkaan,että vastaus on että on käynyt kuumana ja siksi väljä. kone myöskin sammuu heti kun hehkun irroittaa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1167 : 03.06.07 - klo: 21.39 »
Mikäli olet pääkaupunkiseudulta niin tuoppas minulle vilkaistavaksi se kone.

Poissa janne.n

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1168 : 03.06.07 - klo: 22.06 »
enpä ole hesasta olen lahdesta mutta onko mahdollista että avaan koneen ja informoin siitä vaikka sinulle\tänne esim valokuvilla?

Poissa galenosch

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1169 : 03.06.07 - klo: 22.44 »
 :cool:

Kiitos Nikolle ja Hokelle Hyper 8 RTR:n säätöjen neuvoista ja vinkeistä. 10 tankkia takana ja kone käy tosi nätisti. Nopeus kasvaa tolla kuskilla ihan silmissä sitä mukaan kun tottuu auton luonteeseen. vielä jos ehdittäis joskus esim. Lavangossa törmäilemään Hoken kanssa niin voisin samalla hankkia parit öljyt ym. tarviketta.
terveiset varikolta.
Hobao Hyper Pro