Näyttää olevan kaksi versiota: Naru ja sähkökäynnisteinen. Aika erilaiset on nuo takaluukun konstruktiot. Sanoisin näin , ihan päättelemällä että tuo pienempi rinkula joka tulee akselille joka pyörittää kampiakselia on metallinen prikka joka estää alumiinin kulumisen. Toisessa versiossa on aluminisen takaluukun ja kampikammion välissä iso ohut silikoninen O-rengas joka tiivistää. Tuossa toisessa paperitiiviste hoitaa tiivistyksen.
Kuvien perusteella kyllä näyttää että tuo rinkula on SILIKONIA, aika älytön konstruktio, ei varmaankaan ole kovin pitkäikäinen, jos joutuu vielä ostamaan koko akseli hässäkän saadakseen tuon silikoni rinkulan.
Ehdotan että menet ETOLA:n tekniseen myyntiin silikoni rinkulan kanssa ja ostat 10kpl noita rinkuloita.Maksaa varmaan kympin nuo kaikki.