0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Mikä voiso olla syy moottorirattaan nopeaan kuumiseen?voisiko syynä olla pinjonin irtoaminen ajon aikana(on irronnutpari kertaa rattaa vaihdon jälkeen) jolloin kaksivierekkäistä ratasta hankaisivat toisiaanvasten kunnes auto pysähtyy.
Aloittelijoiden kannattaa muutenkin pinionin ja spurrin välys laittaa paperin palalla kohdilleen. Eli normi vaikka A4 paperista repäset palan ja laitat sen spurrin ja pinionin väliin. Sitten vain säädät moottorin niin että pinioni ja spurri osuvat toisiinsa (paperin pala edelleen välissä). Paperin pala kun pyörähtää "kivuttomasti" välistä pois niin pitäisi olla sopiva väli. Muista että pinionia ei tässä säätö menetelmässä kuitenkaan punnata spurria vasten hampaat irvessä. Pinionin ja spurrin välyksen oppii säätämään ajan kans ihan näppituntumalta sitten.Tätä sivustoa ei voi ikinä painottaa liikaa , saa todella hyvän perustiedon tästä lajista lukemalla jonkinlaisella ajatuksella läpi: http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/index.html