Nooh, kuten sanottua se oli vain esimerkki, vähän parempiakin touring-runkojahan kyllä saa edullisestikin. Hobbykingillä olis esim. tuo Turnigy TD10-neliveto, joka on uudelleenbrändätty Sakura Zero S, alle 70€. Ja kuulemma varsin hyvä menopeli. Tulis melkoisesti halvemmaksi kuin comppiauto varsinkin jos moottori olis vapaa.
VTR:ssä vaan just houkuttaa tuo vintage-lookki. FWD:n korilistalla aika vähissä nuo kiinnostavat. Sielläkin lähinnä Porsche (vaikka onkin ankeampi kuin vintage-Porsche)... aina näitä etuveto-Porscheja, aijai
Korien kanssa tosin tahtoo muutenkin olla onroad-puolella tuo että tarttis aina tilailla milloin mistäkin maailmalta että sais haluamansa.
Mutta justiinsa jos miettii että FWD-luokkaankin kelpaa vapaa 17.5t, niin mikä siinä VTR:ssä on niin spesiaalia että siihen ei?
Ei kai sen ongelmia pitäis aiheuttaa yhdessä jos ei toisessakaan. Vakiorenkaat - jos siis alustan ostaa jossa moiset mukana tulee - toki menis uusiksi FWD:ssäkin jos täysien sääntöjen mukaan menee. Tuossa Ratamestari-sarjassa menis näin aloittelijana varmaan vakioillakin.
Tuli mieleen myös että jos moottori ois VTR:ssä vapaa, niin periaatteessahan samalla etuvetorungolla menis sekä FWD että VTR renkaat ja kori vaihtamalla. Toki voin kuvitella että VTR:ssä tulis turpaan etuvedolla nelivetoja vastaan kisatessa.