Olen kerennyt tutustumaan autoon muutaman kymmenen akullisen verran. Nyt autosta alkaa olemaan käsitys miten truckia säädetään ei mene ihan yks yhteen tuuppi buggyn kanssa.
Kitin carpet/dirt mukana tulevat jouset on buggyn jäykimpiä jousia ja liian lyhyet iskareille. Kai niilläkin auton saa säädettyä, itse menin helpompaa reittiä ja hommasin asson trucki/SC jousia. Eteen 54mm vihreät 91635 ja valkoiset 91636, taakse 72mm vihreät 91639. Muita jousia en ainakaan tällä hetkellä kaipaa. Tämän hetkisellä hakkilan profiililla ajan vihreät jouset edessä ja takana. Ehkä xreiltä tulee jossain vaiheessa autoon sopivat jouset.
Etutukivarsien pidike mulla on messinkinen 322312. Tarpeellinen eturenkaan kanssa jolla tykkään ajaa turffilla JC Swaggers JC-3162-010 ja takana Schumin sininen minipinni U6814 tai JC Pindowns JC-3163-010. Noilla renkailla tykkään ajaa ja myös parhaat tulokset on tullut niillä.
Gearboksia olen korottanut hiilari palalla 2,2mm 321268 ja moottoria laskenut -2mm moottorilevyllä 324013.
Taakse laitoin vakaajasetin 362400, mikä myös paransi auton käyttäytymistä.
Tarkempaa setuppia on vaikea laittaa, koska se muuttuu aina hieman radan profiilin muuttuessa.