Päävalikko

TT vai HPI

Aloittaja Stumpelo, 13.12.04 - klo: 15.05

Stumpelo

No 1 syy miks ei 1:6 + bensa moottori se on liika iso ja se kuopis pihan
***kaksi ja mun isä ei tykkäis siitä. Mutta päätös on tullut ja se on
Töttedö döddöö HPI MICRO Losi LST:n jälkeen  :mrgreen:
eli ens vuonna mulle tulee team Losin auto eli eka auto joka ei oo TT
jepajee

TeroK

Lainaus käyttäjältä: "Stumpelo"No 1 syy miks ei 1:6 + bensa moottori se on liika iso ja se kuopis pihan
***kaksi ja mun isä ei tykkäis siitä. Mutta päätös on tullut ja se on
Töttedö döddöö HPI MICRO Losi LST:n jälkeen  :mrgreen:
eli ens vuonna mulle tulee team Losin auto eli eka auto joka ei oo TT

Onneksi olkoon. Toivottavasti (ja melkein varmasti) teit oikean valinnan. Sulla tuntuu olevan aina kun yks auto on kotona niin 3 seuraavaa jo varmistettu  :D No, hyvähän se on olla suunnitelmallinen  :wink:
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Stumpelo

no 1 auto on käytös toinen paketis kolmas  tiedos vaikka toista en oo nähnykkään  :mrgreen:  toden n'köösesti 4 auto on  savage tai vastaava
minizilla jos hinta ei oo paha niin sen voi välistä ostaa :mrgreen:
jepajee

Ville Vainio

Lainaus käyttäjältä: "Stumpelo"no 1 auto on käytös toinen paketis kolmas  tiedos vaikka toista en oo nähnykkään  :mrgreen:  toden n'köösesti 4 auto on  savage tai vastaava
minizilla jos hinta ei oo paha niin sen voi välistä ostaa :mrgreen:

Toi vaikuttaa kyllä hienolta peliltä tuo losi, tiedä mitä tehdä. Kesäks ois tarkotus hommata toinen auto, ja aattelin hyperin jotain vähän kalliimpaa mallia. Mutta käykö vielä niin että ss vaihtuu tohon losiin ja sit vielä hyper kaupoille :)
Kyosho Inferno MP9e

Stumpelo

äääh!! vielä sen verran kun halusaasin vielä kumminkin kysyä:
jos ostasin savage ss:n ja siihen päivitykseksi .46 Hot Bodies moottorin, 4,8 hp niin eikö se oo sitte nopeempi ja mellevämpi ku Lst?
jepajee

TeroK

Eiköhän se ole, tuollaisilla tehoilla saavutetaan kyllä sellainen nopeus että ajettavuus varmaan ainakin asvaltilla ja tasasella hiekalla huononee (?)
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)