Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - CAi

Sivuja: 1 ... 39 40 41 [42] 43
1231
Tulokset / TSF
« : 28.09.02 - klo: 21.48 »
Näyttää siltä, että FOAM -luokka pääsee myös  FT sarjaan ns. lisäluokkana . FOAM -luokka ajetaan lisäluokkana sunnuntaina, C-12 luokan kanssa.  Tällöin kaikki voi ajaa TS-10 luokkaa lauantaina ja kokeilla FOAM luokkaa sunnuntaina. Ylläoleva on epävirallista tietoa.

Euroopassa kaikki "isot" kisat ajetaan kumirenkailla, miksi Suomeen tuodaan luokkaa jota ei muualla Euroopassa ajeta? Varsinkin kun luokka luultavasti lisää kustannuksia ja kasvattaa pro-kuskien etumatkaa entisestään kisoissa paremmasta pidosta -> voimasta johtuen ?

Muuten ihan sama kunhan ei ajaminen taas kallistu ja vähennä osallistuja ja alan harrastaja määriä.

1232
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Lainaus käyttäjältä: "TapHaap"
Varmaankin jossain topicissa tätäkin on selvitelty mutta kysynpäs vielä:
- Itsellä on ikää jo 40+
- 1/10 Sähkötourinki ja C12 luokka kiinnostais kilpailumielessä
- Kuinka toimia jotta pääsisi kilpailemaan???
- Kerho olisi todennäköisesti TamUA (Tampereella kun asustellaan)

Selkeitä ohjeita nyt kaipailisin, meitä voisi olla tulossa muutama +30 vuotias "pappa" mukaan koettamaan taitojaan......

Yhteyttä voi ottaa myös suoraan:
tapio.haapalahti@nokia.com
tai 0500-684646


Tapsa: http://forum.wmhost.com/viewtopic.php?t=574
löytyy Tampesterin tietoja.
Liittymällä TamUA:hin saat AKK:n/seuran lisenssin, joka tarvitaan kilpailemiseen.
Osallistumalla aktiivisesti paikallisen seuran toimintaan ja seuraamalla täällä forumilla kilpailutiedotteita varmaankin saat tiedon kaikista mahdollisista kisatapahtumista.
Nimim. 50- "pappa"


Niin esim. Mäntsälässä on TjH-10 luokka nimeomaan papoille ja muille rennommin ottaville.

1233
Tulokset / Kilpailukutsu: Mäntsälän KAPINAT
« : 25.09.02 - klo: 18.38 »
Mäntsälän KAPINA TOURING Kilpailukutsu

Mäntsälän Seurakunta kutsuu kaikki sähköautoilijat 19.10.2002 Mäntsälään Touring kisoihin.

Aika: La 19.10.2002

Paikka: Mäntsälän monitoimitalo

Kilpailun AKK-lupanumero: 52/PA/02

Rata: neulehuopamatto

Luokat:
Tj-10
TjH-10
TS-10
TSF-10

Huom. TjH-10 ja TSF-10 luokat ajetaan jos osallistujia enemmän kuin 7 kpl. Jos 7kpl tai vähemmän ko. osallistujat siirretään vastaavasti Tj-10 ja Ts-10 luokkiin
TSF-10 = Kokeilu-FOAM luokka viritetyille max 12 lankaisille koneille.
TjH-10 = Kokeilu-vakiokone harrastajaluokka johon saa osallistua papat joilla on AKK lisenssi.


Ajotapa
3 x Alkuerät
3 x A-finaali
2 x muut finaalit

Osallistumismaksu 20 EUR / luokka. Maksetaan kilpailupaikalla

Valvoja: Kari Termonen HySRK

Tuomarit: Valitaan kisapaikalta

Kilpailunjohtaja: Tony Raikas, KyPak
Apulaisjohtaja: Olli Andersson MäntSRK
Katsastus: Alvi Lehtinen, MäntSRK
Tulospäällikkö: Erkki Similä, HyvSRK
Ratamestari: Juha Sorjonen, MäntSRK
Kierroslaskenta: AMB

Alustava aikataulu:

La 19.08:
- ilmoittautuminen 8:00 - 9:00
- vapaaharjoitus 8:00 - 9:30
- ajajakokous 9:40
- pakollinen eräharjoitus 10:00

Tarkempi aikataulu ilmoitetaan kilpailupaikalla.

ILMOITTAUTUMISET: Kirjallisesti ilmoittautumiskaavaketta käyttäen, tai sähköpostilla ke 16.10.2002 mennessä.

Ilmoittautumisessa oltava:
Nimi, osoite, seura, puh.nro, luokka, väh. 3 taajuutta, majoitus ja aamupala.

Osoitteella:
Olli Andersson
Isolakeentie 9
04600 MÄNTSÄLÄ
Sähköposti: olli.andersson@oilon.com
044-7576 401

Säännöt: PA-vuosikirja 2002.

Huom.
Alle 16 v huoltajan allekirjoitus sekä lis.nro (myös kisapaikalla mukana).
.
Kilpailijalla oltava voimassaoleva lisenssi mukana. Jälki-ilmoittautumiset otetaan mukaan mikäli eräjärjestelyt sallivat, maksu 30 EUR / luokka.

Vastuu:
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä. Järjestäjä ei ota vastuuta kilpailussa tai sen harjoituksissa sattuneessa vahingossa.

Sähkö: Kilpailupaikalla on saatavilla sähköä.

Muuta: Omat tuolit ja pöydät sekä jatkojohdot mukaan.

Kahvio: Kahvia, sämpylää ym

Yhteinen Touring-Pizza tilaus on järjestetty halukkaille erikoishintaan paikallisesta pizzeriasta.

Majoitus on sovittu paikalliseen kurssikeskukseen edulliseen 10€ / henkilö hintaan
Aamupala erikseen hintaan 3€. Muista varata majoittuminen ilmoittautumisen yhteydessä !


Kartta http://www.mantsala.fi/kartat/keskusta.htm
Kirkosta n.2 cm vieressä lukee monitoimitalo

Lisätietoja: Olli Andersson, puh. 044-7576 401


Kaikki mukaan !

TERVETULOA !

1234
Tulokset / pvm
« : 24.09.02 - klo: 21.34 »
Ens viikolla

1235
Tulokset / M8
« : 24.09.02 - klo: 11.17 »
Ohessa ALUSTAVA luonnos.
Riihimäellä URAMON koululla       sunnuntaina   27.10.2002   klo 9.00
Vantaalla RAJATORPAN KALLIOSUOJASSA    lauantaina   23.11.2002   klo 9.00
Hyvinkäällä VEHKOJAN SRKeskuksessa    lauantaina     7.12.2002   klo 8.00
Lohjalla HARJUN koululla       sunnuntaina     3.11.2002   klo 8.00
Turengissa TURENGIN ALA-ASTEella    sunnuntaina      ? . x.200?   klo 8.00
Järvenpäässä JÄRVENPÄÄN SRKeskuksessa    lauantaina    ? . x.200?   klo 8.00

1236
Tulokset / Mäntsälän KAPINAT ennakkotieto
« : 21.09.02 - klo: 22.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"
Juu ajelin minäkin Foameilla ja mahtava fiilis, suosittelen!
Mitä kisaamiseen tulee, enemmänpitoa / enemmänlaitteetratkaisee...


Mitä meinaa "enemmänlaitteetratkaisee..."

1237
Tulokset / Re: Luokkajako
« : 20.09.02 - klo: 19.44 »
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Siis viriinhän on tulossa luultavasti TSF luokka joten se jaetaan jo!
TSF= FOAM luokka


Niin, eikös tämä ole nyt se kustannuksia alentava CS22:n korvaava luokka ?


Niin, asiasta ollaan montaa mieltä


CAi: Onneks me ollaan samaa mieltä.


Niinpä

1238
Tulokset / Re: Luokkajako
« : 20.09.02 - klo: 10.16 »
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Siis viriinhän on tulossa luultavasti TSF luokka joten se jaetaan jo!
TSF= FOAM luokka


Niin, eikös tämä ole nyt se kustannuksia alentava CS22:n korvaava luokka ?


Niin, asiasta ollaan montaa mieltä

1239
Tulokset / Luokkajako
« : 20.09.02 - klo: 09.05 »
Siis viriinhän on tulossa luultavasti TSF luokka joten se jaetaan jo!
TSF= FOAM luokka

1240
Tulokset / Foam
« : 14.09.02 - klo: 18.31 »
Teppo:asia on harkinnassa, oliskohan kuskeja tulossa ajaan FOAm luokkaa?

1241
Tulokset / Kustannukset
« : 10.09.02 - klo: 12.29 »
Lainaus käyttäjältä: "miab"
Voisivatkos mainion Kypak kerhon kaverit järjestää talvella syndikisoja? Tuo viriluokka pelottaa kustannusten osalta, pitää vaippojakin ostella ym.

-Miab-

Ei hätää jollet pyri virin a-finaaliin!  B-C-D-finaaliin pääsee edullisesti lähes syndicate kustannuksilla 8)

1242
Tulokset / Re: TJ-luokan ongelmat
« : 09.09.02 - klo: 10.47 »
Lainaus käyttäjältä: "Aake"
Tj- luokan suurin ongelma on sen kone. Kun menet kauppaan ja ostat koneen, niin valikoimista löytyy useita koneita, joissa on ROAR -leima takaamassa sen että pääset kisaan mukaan. Huonoimmat koneet ovat vaan semmoisia, joista ei ole kisakoneiksi. Parhaimmat koneet ovat sitten semmoiset, joista saa tekemällä hyvän koneen. Vaihtoon menee esim seuraavat osat: hiilet, laakerit, hiilen jouset, hiilikanavat yms. parhaimman yhdistelmän löydät vain kokeilemalla. Tämä vie AIKAA, jota kaikilla ei ole käytettävissä.
Syndi-kone on määrätty säilytettäväksi vakioina. Syndicate -koneita on myynnissä vain yksi malli. Kun sen ostat, niin olet mukana kärkikapinoissa heti, jos on ajotaitoa. Siksi tämä on ollut meilläpäin suosittu harrastajaluokka.
Olemme mukana TJ-10 luokassa myös ensi talvena, CAi: lainaatko konetta?.

Niin onhan syndicate koneissakin suuria ellei suurempia eroja keskenään kuin stanukoneissa. Eikä stanukoneisiin ihan sentään laakereita eikä hiilikanavia vaihdeta :lol:
Hiilien kanssa pelataan ja tietty jousien, eikö tämä ole sallittua syndicatessa? Nimittäin ymmärtääkseni näin on tehty, koska välitys on ollut niin tiheä, että on ollut aihetta hakea koneesta kierroksia ei vääntöä...

"Aake":Ajamme luultavasti viriä talvella, joten voinen konetta lainatakkiin.

1243
Tulokset / Hinnat yms.
« : 08.09.02 - klo: 20.48 »
Jotenkin tuntuu että täällä palstoilla yleistetään asioita.....
Tarvitaanko yleensä kolmatta luokkaa......
Kuinka monta prosentuaalisesti uhraa lajiin ns. täydellä panoksella.....

Vähän enemmän kun asiaa miettii niin vain terävin kärki satsaa vehkeisiin todella kilpailumielessä (m.e. puhui asiaa). Kun ajo on hiottu lähestulkoon huippuunsa vehkeiden todelliset erot tulevat esille, mutta vain kärjessä.

Mielestäni selvästi suurin osa jo näissä kahdessa luokassa on selkeitä harrastajia, joten kolmatta luokkaa ei tarvita!

1244
Tulokset / Pappoja
« : 06.09.02 - klo: 20.29 »
Uskaltaiskohan papat ajamaan? Tämä kun ei ole kerhokisa. 8)

1245
Tulokset / Re: Dynoilua tai ei
« : 06.09.02 - klo: 19.48 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Sorry VesaK: kuulemma dynottiin jo tänä kesänä....emme me.
Totuus kuitenkin on että syndicate koneista jotkut kulkee ja jotkut ei.

Välitykset vapauttamalla erot kasvaa ja niitä harmittaa kellä ei kulje, sitten ruvetaan mietiskeleen, mitä tehdä. Ja eipä aikaakaan kun ostetaan uusi kone ja kokeillaan ja jos ei kulje ostetaan..... Kaikilla meillä on sen verran kilpailuhaluja että aina tekee mieli ajaa lujempaa, kuin kaveri.

Se on homman perusidea ja hyvä näin!

Jep, Uudenkaupungin kisan yhteydessä moottoreita mittailtiin dynolla. Siksi, että paikalla sattui olemaan toisen luokan aktiiviharrastajan dynamometri, ja osallistujia kiinnosti, onko moottoreissa eroja. Muistaakseni moottoreiden mitattu paremmuusjärjestys oli aivan toinen kuin järjestys tulosluettelossa :wink:

Toisaalta, Kuusankosken kisan jälkeen syntyi hyvä keskustelu, onko moottoreissa eroja. Taisit itsekin jo silloin edustaa näkemystä, että eroja ei ole. Ja jos onkin, sillä ei ole merkitystä, vaan ajotaidolla. Näinhän se juuri on.

Tietenkin kaikilla on kilpailuhaluja, ja jokainen miettii, mitkä ovat niitä tekijöitä, mitkä omalla kohdalla "rajoittavat" vauhtia. Ei siitä ole kysymyskään, vaan siitä, että Syndicate-luokassa kisaaminen ei ole ryppyotsaista, eikä kalustoon satsasta tolkuttomasti. Toki niin saa tehdä, jos haluaa, mutta siinä ei ole mitään mieltä. Varustelijoille on luokat jo olemassa.

Syndicate on hyvän harrastuksen avoin, rento kilpailuluokka. Ainoa, jossa kaluston tasavertaistaminen ja kilpavarustelun ehkäiseminen on onnistunut. Niin kauan kuin tätä ei haluta nähdä, ovat puheet kustannusten rajoittamisesta pelkkää hurskastelua.


Avoin ja rento kisailu on ihan JEES vrt. sähköcrossi

Olen muuten sitä mieltä että kokonaisuus tuo voiton.

Ehkä syndicate on pysynyt rentona koska siellä kilpailee monen eri tason kuskeja ja kukaan ei panosta menestykseen, vaan käy kokeilemassa miltä tuntuu, mutta tästä syystä ehkä harrastajamäärätkin ovat pieniä.

VesaK"Siksi, että paikalla sattui olemaan toisen luokan aktiiviharrastajan dynamometri, ja osallistujia kiinnosti, onko moottoreissa eroja. Muistaakseni moottoreiden mitattu paremmuusjärjestys oli aivan toinen kuin järjestys tulosluettelossa "
Ei aina kulkeva kone takaa voittoa vaan se kokonaisuus 8)

1246
Tulokset / Dynoilua tai ei
« : 06.09.02 - klo: 18.28 »
Sorry VesaK: kuulemma dynottiin jo tänä kesänä....emme me.
Totuus kuitenkin on että syndicate koneista jotkut kulkee ja jotkut ei.

Välitykset vapauttamalla erot kasvaa ja niitä harmittaa kellä ei kulje, sitten ruvetaan mietiskeleen, mitä tehdä. Ja eipä aikaakaan kun ostetaan uusi kone ja kokeillaan ja jos ei kulje ostetaan..... Kaikilla meillä on sen verran kilpailuhaluja että aina tekee mieli ajaa lujempaa, kuin kaveri.

Se on homman perusidea ja hyvä näin!

1247
Tulokset / Syndicate
« : 06.09.02 - klo: 14.38 »
Eiköhän kesän syndicate-kokeilu osoittanut osallistujamäärällään, että laji on kuitenkin vain yhden kunnan ja radan luokka (rajatorppa).

Sinänsä sitä oli kiva kokeilla (Vaasassa). Suurin ongelma on tyyppimoottorien erittäin suuri laatujakautuma.
Eli jos meinaat pärjätä on sinun hankittava vähintään 10 konetta ja dynottava niistä paras (kun ajamme kilpaa näin kumminkin käy!).
Nykyisten stanukoneiden laatupoikkeama on huomattavsti pienempi. Jos syndicate-välitys vapautuu tai pienenee vauhti-erot suurenevat entisestään

1248
Tulokset / Akut
« : 03.09.02 - klo: 16.49 »
JessT: Akkujen määrääminen on hyvä idea. Mutta kun akkuja saa jo tilattua haluamillaan sukilla :?

1249
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 31.08.02 - klo: 09.26 »
Lainaus käyttäjältä: "Turhala"
   
Jotkut valittaa, että touring - varsinkin vakiosellainen - ei kysy ajotaitoja. Se voittaa, ken osaa autoaan huoltaa & virittää.

Toisaalta ´kommenteista voisi päätellä, että kaikki pitoa hiemankin heikentävät muutokset tappavat lajin, että ei tarvi ajaa.

Nyt ainakin vakioluokkaan vain CS-27-renkaat sallituiksi! Olkoon ajaminen luistelua eli ei tai kyllä, ajotaidot rupeaisivat silloin ratkaisemaan varmasti enenmmän kuin nyt.
Tosin olisiko se enää silloin VAKIOluokka, jossa on helppo aloittaa kisailu ilman liian tehokkaita autoja tms.


Todettakoon nyt jälleen kerran että suurin merkitys stanussa on edelleen ajotaito! Unohtamatta huoltoa ja "viritystä", tämä kun on autourheilua!

Veikkaisimpa että nykyisen stanukärjen ero keskikastiin vaan suurenee jos ja kun CS 27 sääntö tulee voimaan.

1250
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 30.08.02 - klo: 12.41 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Siksi en enää uneksi uudesta "kolmannesta" luokasta. Ainakaan kovin usein.


Alat oppia....hjyvä

1251
Tulokset / Mäntsälän KAPINAT ennakkotieto
« : 30.08.02 - klo: 08.53 »
Mäntsälän KAPINAT ennakkotieto

Eli merkatkaa kalenteriin la 19.10.02

Mattokauden avaus
Mäntsälän KAPINA touring

Mäntsälän monitoimitalolla

- Todella iso halli
- Isot matot, Mäntsälän ja Hyvinkään matot yhdessä !!!
- 4m leveä pitkä pääsuora
- Touring tyylinen rata
- Luokat TS-10 ja TJ-10
- Hallitseva Euroopan mestari Juho Levänen ajamassa
- Hienot palkinnot
- Edullinen majoitus sovittu kurssikeskukseen 10€yö (+ aamupala3€).
- Ajetaan ylhäältä n. 4m radanpinnasta.
- Buffetti
- Mainonta paikallislehdissä
- Lehdistö Paikalla
- Erillinen Mekkaus sali
- Ym.

Ilmoittautumisia otetaan vastaan olli.andersson@oilon.com

Lisätietoja ja kilpailukutsu tulossa....

1252
Tulokset / 4-5 minuuttia
« : 28.08.02 - klo: 15.52 »
Sopii mainiosti, jutellaan lisää treeneissä :P

1253
Tulokset / Kysely koko radioautomaailmalle.....
« : 28.08.02 - klo: 13.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Jassu"
Cai:

-Se että välitystä on varaa kasvatta johtuu yksinkertaisesti ajoajasta, se että onko yksi piikki enemmän tai vähemmän riippuu monista eri tekijöistä.
-Pelkällä jännitteellä ei yksistään ole merkitystä se tarvitsee saada sieltä uloskin ja siihen vaikuttaa se sisäinen resistanssi
- Käytimme Medasecin akkuja kesän kilpailuissa paitsi Hyvinkään FT jossa
oli molempia käytössä eli 1v vanhoja Corallyn SMH akkuja. Ja muita SMH käyttäjiä kyllä on, mukaan lukien omat kokeilunne.
-JA JOS muka 54€ akut on saman vertaisia 90€ akkujen, kanssa miksette ottaneet niitä kaupan hyllystä vaan tilasitte akkunne suoraan GM:ltä??


Jassu: pitäähän ne erot kisoissa jostain johtua, ei tietenkään kaikki aja samoilla systeemeillä.

-Edellä esitin oman kokemuksesn tuomia näkökohtia. Meillä ei ole varaa kasvattaa pinioni yhtään ja se vieläkään muutu ajetaan sitten 4 tai 5 minuuttia koska liian pitkä välitys huomataan jo kahden minuutin kohdalla
- SM kärki ei käyttänyt SMH akkuja Laukaalla vaan HV akkuja johtuen paremmasta jännitteestä. Stanu kone ei ime niin paljon virtaa että resistanssilla olis suurta merkitystä. Viri kone ottaa n.50-70 A jolloin resistanssilla on merkitystä. Kokeilimme SMH akkuja uudessa kaupungissa yhdessä kisassa  ja myimme ne välittömästi virikuskille joka kehui ne hyviksi, meillä niistä ei ollut MITÄÄN hyötyä, päin vastoin.
-Se että HV akut olivat maahantuojalla loppu ja seuraava toimitus tuli Saksasta oli luonnollista koska GM on saksalainen tehdas 8). Jos Sm kilpailun alku- ja finaalierä olisi ollut 4 minuuttia olisivat meille kelvanneet 65 €akut mennen tullen, kunhan ne olisivat olleet tuoreet. 6-8 ampeeria latausvirtaa ja menoksi. :twisted:

Mutta enempää en voi kertoa menee muuten liikesalaisuuksien puolle :D

Pääasia on että saadaan stanussa kulut aisoihin!  

1254
Tulokset / Kysely koko radioautomaailmalle.....
« : 28.08.02 - klo: 11.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Jassu"
Cai: olet ymmärtänyt asian väärin, meillä on ainakin varaa kasvattaa!

4min: a. saattaa hieman säästää koneen kollektoria
          b. akkuihin tällä ei mitään vaikutusta, stock metalli antaa parhaat
              tehot ulos riippumatta 4/5 min ( ei se suurin jännite,  
              vaan sisäinen vastus )
          c. sorvaat koneesi joka tapauksessa erien välissä ja niin on tehtävä
              muidenkin
                           
          Magnetoinnin tarve ei muutu, koska on se ajoaika mikä hyvänsä
          tähdätään kaiken tehon ulos saamiseksi ja aina siitä syntyy lämpöä
          ja loppulämpötila 4min jälkeen varmasti sama kuin 5min.


Jassu: outoa että teillä on varaa kasvattaa pinjonia :?

4min
a.kollektorin jättö palaa 20% enemmän
b.Stanuissa ei sisäisellä resistanssilla ole merkitystä niinkään kuin volteilla
tämä on eri asia vireissä joissa sis. resistanssi on tärkeä
Tosin ketään huippukuski stanussa ei aja enää SMH akuilla paitsi te. HV akuissahan on enemmän jännitettä!
c. Me sorvaamme kollektorin (ei akkua, kiitos toni)joka finaalin välissä ensi vuonnakin, on eri asia sitten onko siitä hyötyä :roll:

Tosiasia on että HV akut joissa on paljon sekunteja maksaa n. 90€.
Vahillä sekunneilla ja lähes samoilla jännitteillä hinta on n. 40% halvempi eli säästöä syntyy !!!

Toistan: jos stanu koneen välittää pitkäksi se kuolee jo 2 minuutin kohdalla. Jos sen välittää oikein se on sama ajetaanko sillä 4 vai 5 minuuttia. kuitenkin kone lämpeää enemmän viimeisen minuutin aikana

1255
Tulokset / 4-5 min
« : 28.08.02 - klo: 09.15 »
Jassu: välitystä ei voi enää kasvattaa !!! Olet ymmärtänyt asian väärin.

Välitykset on nyt jo optimissaan, koska jos pistät piikin lisää nykyiseen välitykseen kone "kuolee" jo kahden minuutin kohdalla!

4 minuuttia
a. säästää konetta (viimeinen minuutti kuumentaa konetta n. 30 % lisää(on laskettu))
b. tekee huippuakut turhiksi (koska viimeisellä minuutilla paukut on tärkeimmät)
c. vähentää sorvaustarvetta

4 minuuttia säästää ainoastaan kuluja !!!

ps. Jos kone kuumenee huomattavasti magneetit ovat ns. mennyttä kalua kunnes ne uudelleen magnetoidaan.

1256
Tulokset / Renkulat
« : 27.08.02 - klo: 12.44 »
Olen samaa mieltä Tomin kanssa SS -renkaat kontra CS -renkaat.
Kannattaisin SS renkaiden palauttamista yksityyppi renkaiksi !

Vieläköhän se onnistuisi talveksi tai ainakin ensi kesäksi ?

Muistaakseni ne lisäksi kuluivat vähemmän ja tasaisemmin?

1257
Tulokset / TP-10
« : 26.08.02 - klo: 14.32 »
Hieno kisa kokonaisuudessaan !

1258
Tulokset / Kisat Mäntsälässä
« : 25.08.02 - klo: 21.23 »
Mäntsälässä on KAPINA TOURING 19 lokakuuta,
joten älkää ainakaan lokakuussa kisoja pitäkö!

Uusilla matoilla kannattaa muuten ajella ensin jonkin verrankin, että tulee sitä pitoa..... 8)

1259
Tulokset / Maastosarjan lopputulokset
« : 19.08.02 - klo: 14.57 »
Maastosarja cup tulokset 2002

M2-10
1. Jouko Termonen 180
2. Tommi Torikka 171
3. Olli Sjöberg 160
4. Joseph Quagraine 156
5. Jani Hovi 155
6. Pekka Lipsanen 153
7. Ville Heinonen 153
8. Christer Andersson 153
9. Ville Veikko Lehtinen 149
10. Jussi Luopajärvi 149
11. Mari Pyhältö 92
12. Juho Pärssinen 49
13. Jari Ikonen 47
14. Jani Kaijalainen 46
15. Jyri Konoila 46
16. Kim Lemberg 45

S2-10
1. Maria Sjöberg 172
2. Lauri Känkänen 172
3. Pauli Nyberg 168
4. Jani Ainasoja 161
5. Tomi Seppänen 154
6. Tomi Laaksonen 153
7. Mikko Huttunen 60
8. Juho Koskivuo 53

M4-10
1. Tommi Torikka 175
2. Pekka Lipsanen 171
3. Jussi Luopajärvi 170
4. Niko Seppänen 107
5. Henrik Hokkanen 60
6. Juho Pärssinen 57
7. Carl-Magnus Fager 53

Kiitos kaikille osallistuneille !

1260
Tulokset / Maastosarja kokonaistilanne 3/4
« : 16.08.02 - klo: 14.30 »
Maastosarja 2002      Kokonaistilanne 3/4 Osakilpailun jälkeen               
                     
M2-10   kisa 1-2-3-yht-sijoitus                  
Jouko Termonen      60   60   60      180   1.
Henrik Hokkanen      53   57         110   
Joseph Quagraine      55   55   46      156   3.
Tommi Torikka      57   51   57      165   2.
Christer Andersson      50   53         103   
Jani Hovi      52   50   53      155   4.
Olli Sjöberg      42   52   55      149   5.
Ville Heinonen      49   47   52      148   
Ville -Veikko Lehtinen      48   47   50      145   
Pekka Lipsanen      51      47      98   
Jussi Luopajärvi      49      51      100   
Jari Ikonen      47            47   
Jani Kaijalainen      46            46   
Jyri Konoila      46            46   
Kim Lemberg      45            45   
Mari Pyhältö      44      48      92   
Juho Pärssinen            49      49   
                     
                     
M4-10                     
Niko Seppänen      52   55         107   
Jussi Luopajärvi      60      55      115   1.
Henrik Hokkanen      60            60   
Juho Pärssinen      57            57   
Pekka Lipsanen      57      57      114   3.
Tommi Torikka      55      60      115   2.
Carl-Magnus Fager      53            53   
                     
                     
S2-10                     
Pauli Nyberg      60   57         117   3.
Lauri Känkänen      57   53   60      170   1.
Maria Sjöberg      55   55   57      167   2.
Jani Ainasoja      52   52         104   
Tomi Laaksonen      53   50         103   
Tomi Seppänen      51   51         102   
Mikko Huttunen      60            60

Sivuja: 1 ... 39 40 41 [42] 43