No niin.
Tänään sain kunnon ensituntumat ajokkiin kun pysyin poissa hyppyreistä ja ajelin akulliset 4s:ia ja akulliset 6s:ia. Tässäpä hieman ajatuksia:
- 4s:llä auto oli kohtuu pirteä, aikalailla yhtä äkäinen kuin bullet fluxi 3s:llä
- 6s:llä auto oli melkein koko ajan keula pystyssä
todella nopea, ei oikein soveltunut niin pienelle parkkipaikalle
- Kääntyvyys yllätti negatiivisesti, ei oikein "taivu"
- Myöskin iskarien öljyt taisi tuossa -1 asteen pakkasessa jähmettyä kun kesti aika kauan suoristua kurvista, siis tuntui, että auto jäi kenolleen ja näin ollen painopiste "veti" autoa johonkin suuntaan
- Akkukotelo oli auennut kesken ajon 3S akut todella tiukkoja, joten pitänee siihen laittaa hyväksi havaittu velcro strappi.
- Lipo cut tuli mielestäni liian myöhään, oli 3,45 akut kun lataukseen laitoin, täytyy kaverilta lainailla castle linkkiä kun sillä sitä ilmeisesti pystyy säätämään?
Kysymyksiä:
- Mitä ölppää noihin iskareihin näin talveksi pitäisi laittaa?
- Kuinka täyteen pitää diffiin sitä öljyä kaataa?
Muuta yleistä:
Vielä en osaa sanoa oliko auto juuri se "bang for the buck" kun en hyppyreistä ajellu ollenkaan. Toivottavasti kestää niin kuin suurimmalla osalla teistä. Vähän harmittaa kun katkesi se diffin tappi heti silloin, nyt laitoin ne puuttuvat o-renkaatkin dogbonejen päähän sinne diffikuppeihin kun niitä uutena ei ollut ja manuaalissa sanotaan et pitäis olla.
Turnigyn gigamankkasta oli kantomatka pudonnut aika paljon, alueella oli kyllä langattomia verkkoja ja mankastakin jännite laskenut jonkun verran, täytynee siihen perehtyä.