No niin, sulla on mahdollisuus säästää älytön kasa euroja uuden auton kanssa harrastaessas kun luet tosiaan tämän topicin läpi, sisäistät ja muistat vielä kaikki asiat niin tulee huippu-Fluxaaja! :) Tervetuloa.
Kysyä saa mutta en mä ainakaan jaksa moneen kertaan selitettyjä juttuja kertoa. Mutta voin ohjata kohtaan threadissa jossa ko. aiheesta puhutaan. :) Itekki sen verran stooria kirjottanu(suurinosa kuitenkin vain jotain jupinaa) että ei niitä jaksas alkaa toistamaan.
Mitäs sä meinaat käyttää akkuina tässä?
Mulla kävi niin hyvä tuuri että löysin viime keväänä uuden puretun flux HP:n foorumilta ja sain sen ostettua erittäin käypään hintaan. Se oli siunaus oikeasti että auto oli ihan atomeina, paitsi diffit ja iskarit. Siinä oppi heti että mitä kautta mihinkin paikkaan on nopein ja helpoin päästä käsiksi. Ennen inhosin mekkaamista mutta Savagen ja ruuvivääntimen avulla siitäkin oppii pitämään. Tää on mukava ja helppo auto huoltaa. Siitähän se yleensä lähtee että akkukotelo, sivulevy pois. Jos on keskelle asiaa. etu tai takapään saa kokonaan irti löysäämällä kummaltakin puolelta ruuveja sopivasti ja hieman levittämällä runkoa, varo ettet taita! varsinkin perus rimpula 2,5mm rungon kans.