Laitan tämän asian tännekin kun liittyy driftingiin, löysin menetelmän drccentralista:
Näyttää tuo kuuladiffien liimailu olevan suosittua, niin tässä on toinen, varsin toimiva ja harjattomalla hyväksi todettu keino kuuladiffin lukitsemiseen. Tällaisen diffin saa myös hetkessä palautettua takaisin toimivaksi kuuladiffiksi, toisin kuin liimatun.
-Leikkaa 2kpl kumisia renkaita renkaanpaikkaus-sarjasta löytyvistä pyöreistä paikoista. Mitoita koko siten että ulkohalkaisija on painelevyn kokoinen ja keskireikä niin että se on hiukan isompi kuin diffin keskellä oleva laakeri.
-Kuulat ja diffirasvat pois diffistä ja nämä kumiprikat kummallekin puolelle ratasta ja diffi kireelle. Eikä luista kun vaan vetää tarpeeksi tiukkaan, eikä diffin mitat juurikaan muutu.
-Diffi paikoilleen ja kovaa ajoa.
Tästä kuvasta selviää paremmin mistä on kyse.Edelliseen keskusteluun vielä lisäisin että kyllä vakaajien kanssa driftaa paremmin ja yleensäkin kaikenlainen takapään jäykistäminen helpottaa auton sivuttain saamista, toimii myös oikeissa driftereissä.