Tässä muutama kuva miten olen toteuttanut tuon 'counter steering:in' vaatimat muutokset ohjauksessa.
Ohjauskulmaa lisätty jonkin verran....
....poistamalla C ja ohjaus paloista tavaraa jotta kääntyy enemmän....
...ja siirtämällä 'raidetankoa' lähemmäs akselia...
Ackerman kulma on melkein nollassa, eli molemmat pyörät ovat samassa linjassa vaikka ohjaus käännetty 'tappiin'....
...lisäämällä 'spacereit' ohjaus vipujen väliin...
...enemmänkin olisi saannut olla mutta sen jälkeen linkinpäät ottavat kiinni etu hihnapyörään (joka on vaihdettu suurempaan)...
Tästä näkee eron etu ja taka hihnapyörän koossa koneen päässä....sen lisäksi takana on pienin hinapyörä jonka löysin ja edessä suurin...
Kuvat lopusta laitteesta.
Treenikoppa päällä.