Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - paavi

Sivuja: [1] 2
1
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 24.08.06 - klo: 12.50 »
inferno gt löytyy

2
ostin autoon os a3 tulpan. auto toimii sillä hyvin, eikä sammuile...

3
no mut eiks mun kone oo aika piikil ja silti sammuilee??

4
neula oli auki 2 kierrosta väänsin sitä yli puol kierrosta kiinni (aina noin 5 min kerrallaan, mutta yhteensä yli puol tuntia) ja välillä vieläkin röpöttää. aina ei kyllä röpötä. sammuilee joskus.??????

5
siis kun alan säätämään konetta, niin pitääkö auton olla käynnissä kun neulaa pistää aina piikimmälle 5 min verran. eli siis autoa ei tarvitse sammuttaa kun neulaa kääntää, vai??????

6
ai miksi ei saa olla lämpimämpää kuin sisäänajossa olisiko sisään ajo sitten pitänyt tehdä kuumalla tulpalla jos olisi halunnut ajaa myöhemmin kuumalla tulpalla???

7
nii eihän se toiminukkaa joutu säätää konetta, mutta sitä, että eikö kannata ostaa infernoon lämpimämpi tulppa kun sisään ajo on jo ajettu??

8
äskeisessä viestissäni puhuin siis inferno gt<.stä

9
naapurilla on landmax 1. sillä on os 8 tulppa, jolla auto kulki hyvin. tulppa hajos ja laitettiin auton mukana tullut os a3 tulppa kehiin. auto ei enään kulkenut ilman hehkua. kyllä se siin on myös tulpasta kiinni. jos hyppään heti auton vakiosta kylmästä tulpasta kuumaan os 8 tulppaan, niin onko liian iso väli tulppien lämpöarvossa. kokeilen myös huomenna säätää konetta. kannattaako minun ostaa os 8 tulppa vastatkaa nopeasti nimittäin olen menossa jo huomenna 12 jälkeen hobbypointiin???

10
aika nopee pitää ottaa sormi pois voisin kokeilla sitä sylkijuttuu miten se nyt menikään

11
ei oo mittarii

12
vastatkaa!!!!!!!!!!!

13
auton on nyt sisään ajettu. täysillä ollaan jo ehditty päästämään. neula on 2 kierrosta auki. auto röpöttää silti. pitäisikö ostaa kuumempi tulppa, nimittäin autolla pystyy ottamaan täydet kaasut hehkun kanssa, mutta ilman sitä auto meinaa sammua???

14
saatiin auto toimii ei kyl lämmitetty. ajettiin tänään 4 tankkia ja hyvin toimii ollaan aina välil annettu koneen jäähtyy ja taas jatkettu mut ei kyl olla lämmitetty. haittaaks se? kuinkakohan monta tankkia pitäs ajaa tota inferno gt:n sisään ajoa onks 5 hyvä vai 7

15
No nyt sitten on. Ei täällä nyt turhaan kannata muista aiheista puhua, kuin tämä aihe on. Vielä siitä, että käännä ruuvarilla vauhtipyörästä. Ei se siitä millään ruuvarilla liikahda. Kunnon pihdit ni sen saa pois jumista... :wink:

16
iha sama

17
en edes ryypyttänyt siinä välillä vedin noin 5 kertaa ja se jumittui ja sama en ryypyttänyt kertaakaan tänään kokeilin ri jumittunut mutta ei myöskään käynnistynyt hehku luultavasti heikossa latingissa kokeilen huomenna uudestaan...

18
Polttisautot / Kyosho Landmaxit
« : 13.08.06 - klo: 18.39 »
voiko täällä puhua inferno gt:stä. sarja on tehty landmax sarjan tilalle landmaxien poistuessa myynnistä????

siis myös inferno gt:stä ei pelkästään

19
Model Technics Qwik Fire 10

esim veljelläni pureten alpha 3:sta ajetaan samalla bensalla ja toimii hyvin jmittuminen alko kun ryypytettiin liikaa??!!

20
yritin startata jumittui, avasin otin sopat pois starttasin jumittui sopat pois, starttasin jumittui annoin olla ja nyt ei enää oo taaskaa jumis et meen tänää taas koklaa et kyl siin mun mielest jotain kyl on???!!!

21
aukaisin moottorin otin sieltä sopat pois mitä oli todellakin vahan annoin jonkin aikaa kuivua kokosin ja sitten vauhtipyörä pyöri taas normaalisti ja käsikäynnistin pelitti eli nyt ei kai sitten muuta kuin sisäänajoa jatkamaan vai????

22
siis minkä putken tukkeeksi sormi?

23
autossa ei ole ryyppy nappia eli miten kannattas ryypyttää?? tässä tapauksessa ja jatkossa??

24
vauhtipyörästä moottorin vapaaksi?? mitä tuo tarkoittaa siis käänetään ala kuoloon vai?

25
kun koneessa on liikaa polttoainetta, niin voiko olla että joku osa ei pääse liikkumaan normaalisti. mikä voisi olla ja kun kone varmaan pitää avata niin varmaan alotetaan vetarin irrotuksella ja siitä eteenpäin. kokeiltiin tänää vetarii irrotettiin se ja se toimi ihan hyvin...

26
niin sitä on ryypytetty paljon. miten sen vetarin sais normaaliks tiiäks koska siinä i ole mitää muuta käyny kuin se mitä sanoit se on vain liikaa ryypytetty sit viel neuvoi, miten sen vetarin sais toimimaan ku on jumis. vetari jumittui kun autoa yritettiin käynnistää

27
no empä nyt usko et on leiponu kiinni, koska ajoin vaan puol tankkii pukin päällä ilman kaasua???????

28
Polttisautot / lisää vinkkiä
« : 10.08.06 - klo: 16.04 »
lisää vinkkiä kiitos! :cry:

29
Lainaus käyttäjältä: "Mika R"
saitko sä nyt se männän siis sieltä yläkuolonkohdasta pois?

sitten kun yrität uudestaan niin fulia tankkiin, kunnon lämmitys 50-100 astetta puhaltimella (15 sek), löysää hieman tulppaa,jos tankissa on primeri niin siitä fulia pataan (jos ei niin sitten onkin hankalampi juttu),hehku kiinni ja vetelet narusta
kun käynnistyy niin tulppa kiinni ja menoks


sain männään alakuoloon. eli bensaa tankkiin joo siellä on. lämmitä tulppa lösemmälle, joo. mikä on primeri? ryyppykö? no ryyppyä ei ainakaan ole.

nyt nykimällä narusta ei edes pysty vetämään kun se on jumissa???

30
Polttisautot / ei toimi niin
« : 10.08.06 - klo: 15.35 »
ku laittaa männän alas ja vetää narusta niin se menee uuestaan jumiin, ja se käsikäynnistin on kokoajan jumissa??? eli mitä pitäs tehä???

Sivuja: [1] 2