Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - p-man

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 35
151
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 25.01.15 - klo: 10.07 »
Ei noi renkaat mitkään isot ole.. Aika normi truggy renkailta näyttää. Jotkut AKAn kisarenkaat ois vielä kevyemmät, mutta en usko siitä johtuvan.

152
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 25.01.15 - klo: 09.48 »
3.8v kennot,ja 5000:n akkuun 4800 virtaa.. Jos pitää paikkansa niin, hyvin on kapasiteettia. Mitkä renkaat sulla on? Jotkut monsteri renkaat on aika painavia ja vielä jos lunta pakkautuu niin voi olla todella painavat. Toisaalta luulis moottorin lämpenevän jos siitä ois kyse..

153
No sillä "oppii ajamaan" tarkoitetaan sitä että sulla on aina oikea vaihde silmässä ja osaat lipasta kytkintä mutkasta lähdettäessä.

154
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 24.01.15 - klo: 21.07 »
Mulla ei noista halpis akuista ole kokemusta, mutta kyllähän 2200kv pitkäkannunen kone ja 1:8 truggy ottaa sitä virtaa..
Mulla oli omassa 1:8 sähkötruggyssa 2250kv kone ja kyllä silläkin ajo ihan radalla sen yli 15min. Akkuina oli Orionia ja Gens acea.
Joku kellä on kokemusta samoista akuista, osaa varmaan valaista asiaa.

155
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 24.01.15 - klo: 21.02 »
No kun kaikilla akuilla on se 7min ajoaika. 4kpl 5000mah 2S lipoja, nuo allekirjoituksen ilmoittamat.
Nyt kun kävin tarkistamassa nuo 3.81 akut, jotka ovat menossa varastointijännitteille myös, niin 7.70 oli voltit ja 890 oli lukema.

Vaikea sit sanoa.. on kyllä uskomattoman lyhyt ajoaika. Pakkanen ei niin paljoa vaikuta, omien kokemuksien perusteella -10 astettakaan ei juurikaan vaikuta, mikäli ne akut ei pitkiä aikoja ole kylmässä ennen ajoa.

156
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 24.01.15 - klo: 20.44 »
Kokeilisin toisilla akuilla tai lataat ne akut nyt ja kokeilet paljon ne ottaa virtaa sisään. En jaksa uskoo et servosta johtuis..

157
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 24.01.15 - klo: 20.36 »
Ei se 7min kuitenkaan normaalia ole..

158
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 24.01.15 - klo: 20.26 »
Paljon sun akuissa on purkuarvo? Oisko vaan akku kyykännyt..

159
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 24.01.15 - klo: 19.20 »
7min täydestä latauksesta cutoffiin. Eipä häävi aika, mutta hauskaa oli joka minuutilta  :grin:

Ei voi noin nopeesti mennä.. Jotain on pielessä. Mä oon radalla ajanut 2250kv koneella 15min ja sen jälkeen kennot on ollut sen 3.8v. 1900kv koneella kellotin 22min radalla yhtäjaksoista ajoa. Tais olla vielä 5000:n Gens ace.

160
Onhan niitä, siitä huolimatta moni ajaa piikkisellä kisaa ja treeniä. Sama tilanne 250 4T kanssa, ei se voima aina ratkaise vaan muut asiat.

Joo kyl mä tiedän, itsellä on useampi 125 crossi ollut. Pointti oli vaan se että jos 250 4T crossista vaihtaa 125 2T enskaan, niin ei välttämättä kauheesti innosta.

161
Kiitos!

162
Oisko mahdollista et joku ystävällinen laittais tänne tuloksia? Itse en kuulu Faceen enkä Reedyracen sivuiltakaan löytänyt niitä :)

163
Minkälaisissa paikoissa 125 EXC:llä sit pitää ajaa? Tuollainen puutuu jo ihan perus crossiradallakin jos pikkasenkin on pehmeetä hiekkaa.

Ei varmaan riitä paukku pehmeällä hiekalla, eikä jääradalla, molemmissa tarvitaan voimaa. 125EXC on parhaimmillaan siinä ympäristössä mihin se on tehty, endurossa. Enskassa aika moni vetää piikkisellä EXC:llä paljon parempia tuloksia kuin tehokkaammilla peleillä, vaikka yksittäinen kierrosaika olisi kovempi tehokkaammalla pelillä, sama pätee krossissa.

No tietty jos ihan pelkiä polkuja ajelee. Eikös nyky endurossa kuitenkin ole niitä crossirata osuuksiakin? Ja ainakin Jämsässä, missä itse tuli aikanaan enskaa ajeltua, on myös sitä pehmeää hiekkaa siellä enduro pätkillä.

164
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 24.01.15 - klo: 09.17 »
Herää epäilys että HK vie 6-0 noissa akkuspekseissään..  :laugh:  Tai ne heidän kennot on yksilöitä...

Ei taida yhdelläkään akkubrändillä pitää ihan 100% paikkaansa ainakaan ne kaikkein kovimpien akkujen lupaukset. Toisilla merkeillä vaan sitä "ilmaa" on enemmän...

Pientä ilmaa on, mutta ainakin 4s akuissa ei Orionit pullistellut 2v aktiivisen rata-ajon jälkeenkään. Tietty kapasiteetti oli jo pudonnut ja paras potku häipynyt.
Gens acet alkaa jo ekan kesän aikana pullistelee ja lämpenee Orionia enemmän, mutta niilläkin pääsin sen kaks kesää.. Eli eroja akuissa on. Se että Orion on sen 150€ kpl ja Gens ace 80€, niin jälkimmäisessä hinta-laatu suhde parempi, mutta jos parasta haluaa niin sit kääntyisin Orionin puoleen.

165
Älä pilaa hyvää pyörää isommalla koneella, jälleenmyyntiarvo romahtaa ja jos sulla sattuu sen pyörän kanssa jotain niin sulle tulee aika isot maksut sen jälkeen. Jos 125 EXC:ssä ei kulku riitä niin silloin ajetaan ihan väärässä paikoissa ja liian leveillä laduilla.

Minkälaisissa paikoissa 125 EXC:llä sit pitää ajaa? Tuollainen puutuu jo ihan perus crossiradallakin jos pikkasenkin on pehmeetä hiekkaa. Ainakin mitä itse olen 250 EXC:tä ajanut, niin todella nuhaiselta tuntuu verrattuna 250RM:ään. Toki tuossa verrataan crossia ja enskaa mut jos Emppu99:llä on nyt crossi-pikkunelari, niin 125 EXC voi oikeesti tuntua aika mopolta.

166
Team C / Vs: Team C T8TE / Absima TR8TE truggy
« : 16.01.15 - klo: 19.21 »
80 alkaa olee sellainen maksimi.

167
Team C / Vs: Team C T8TE / Absima TR8TE truggy
« : 16.01.15 - klo: 19.15 »
Kuitenkin oli akut ja välitykset mitätahansa, niin aina pitää seurailla moottorin ja noparin lämpöjä. Moottori on ok, jos pystyt heti ajon jälkeen pitää kaks sekunttia sormea moottorissa kiinni. Jos polttaa heti kun laitat sormen kiinni, on moottori liian kuuma.

168
Team C / Vs: Team C T8TE / Absima TR8TE truggy
« : 16.01.15 - klo: 18.59 »
Juurikin noin. Jos sulla on suht lyhyet välitykset 4s, niin voit kyllä ajaa niillä 6s myös. Tosin saattaa mennä jo liiankin lujaa sit :)

169
Team C / Vs: Team C T8TE / Absima TR8TE truggy
« : 16.01.15 - klo: 18.54 »
Kone kiertää samanverran oli pinjoni 13t tai 18t. Volttien määrä ratkaisee kiertämisen. 2200 kertaa 14,8 on 4s akulla ja 2200 kertaa 22,2 on 6s akulla.

170
Team C / Vs: Team C T8TE / Absima TR8TE truggy
« : 16.01.15 - klo: 18.45 »
Jahas, näinköhän itselleni tulee käymään. Motin vaihtoko edessä. Mullahan on tua M6B, jossa 2200kv. Jos se on aivan mahdoton ajella, niin sitten pitää miettiä 1800kv konetta.

No, aika näyttää.  :wink:

2200kv on 4s:llä ihan sopiva. Kannattaa tehdä rata tai mennä valmiille radalle ajamaan, niin harrastus on paljon mielekkäämpää.
Jossain hiekkakentällä tai tienpätkää edestakaisin kaahamalla, homma käy tylsäks vaikka ois 10s akku..

171
Polttisautot / Vs: Kauden 2013 M8 uutuudet
« : 10.01.15 - klo: 19.01 »
Tuli tänään askarreltua sellainen Prolinen 1:8 lexansiipi. Painoa samanverran kuin Kyoshon perus muovisiivessä, mutta toki tuota lexansiipeä voi helpommin muokkailla. Kestävyyden näkee sit kesällä..

172
Pelkkää Suomalaista ostetaan! Sama maitotuotteissa. Lihaa käyn välillä ostamassa ihan lähituottajalta suoraan.

173
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kesällä 2015
« : 07.01.15 - klo: 17.13 »
Edustat laadukkaita e-mallin kyosho autoja :) hjuva

No niitä joo  :cool:

174
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kesällä 2015
« : 07.01.15 - klo: 11.15 »
Ei tässä mitään edustamaan lähetä.. Jos Vantaalla kävis kisaneitsyyden menettämässä  :grin:

175
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kesällä 2015
« : 05.01.15 - klo: 21.14 »
Kertalisenssi kuullostaa hyvälle. Itse voisin ainakin Vantaan kisan tulla ajamaan.
Kalustona Kyosho MP9e TKI Orionin ja Tekinin sähköillä.

176
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e kesällä 2015
« : 05.01.15 - klo: 10.18 »
Sami.
Et voi ostaa lisenssiä jos et ole seuran jäsen..
Vai onko käytäntö muuttunut.
Jerzi

Luulis kaikkien rata-ajoa harrastavien kuuluvan johonkin seuraan.. Yleensä se jäsenmaksun saa takaisin halvemmissa ratamaksuissa.

177
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaat
« : 04.01.15 - klo: 19.51 »
Osta Prolinen Sling Shotit Deperado vanteilla. On valmiiks liimatut ja sopivankokoiset. Jos ei Suomesta löydy niin Amainista ainakin löytyy.

178
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 02.01.15 - klo: 13.05 »
Mugenin MBX7T vois olla kova. Löytyy kittinä ja menee varmasti myös radalla nätisti.

179
Kyosho / Vs: Ultima SC6 Kit
« : 01.01.15 - klo: 10.19 »
Niin mullakin RB6:een, mutta hyvin vähäistä on tarve ollut  :cool:

180
Kyosho / Vs: Ultima SC6 Kit
« : 01.01.15 - klo: 08.36 »
Hieno pirssi! Jos on yhtä kestävä kun RB6, niin kauheeta varaosa arsenaalia ei tarvitse olla mukana radalla.  :cool:

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 35