Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Toni

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 15
151
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 14.03.09 - klo: 21.38 »
Mulla on nyt autossa kiinni Orion Vortex Race spec -säädin, joka ei tarvitse tuuletinta tai siiliä, mutta aikaisemmin oli korkea tuulettimella varustettu säädin ja hyvin mahtui pellin alle, kun korissa on ne muhkurat...
Vastari mahtuu joko moottorin taakse tai säätimen viereen, katso kuva.

152
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 14.03.09 - klo: 21.17 »
Hommasin juuri EFRA luokitellun Intellectin 4200mAh Lipon ja menee hyvin paikalleen, kun jyrsii rungosta nihm kennojen paikoilleen pitämiseen tarkoitetut sivutuet pois ja laittaa rungon reunan ja lipon väliin vaahtokumia tai vastaavaa. Niin ja akun etukiinnitystolppa pitää vaihtaa samanlaiseen (pidempään) kuin takana tai pistää sopivasti prikkaa alle.
Optio-osia ei oikeastaan ole, ja 3racingin osatkin on vanhempaan malliin, joten ne hubitkin on erilaiset.
Kyoshon kasaaminen käy aina kuin tanssi, paitsi tällä kerralla, kun ohjeessa oli virheitä ja joutui käyttämään aivoja, että tuli oikeat osat oikeaan paikkaan.

153
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 14.03.09 - klo: 20.43 »
En tiedä FS saatavuudesta Suomessa, mutta Saksasta saa ainakin. Itse hommasin auton ja varaosatkin suoraan Jaappanista. Täytyykin tehdä tilaus, kun LIppiksen vikassa A:ssa meni takahubi rikki.... FS on kyllä hyvä ja kestävä peli, olen rikkonut kevään aikana 2 iskarinvartta ja yhden takahubin. Nyt alkaa löytyä vauhtiakin, tai sitten vain nämä LIppiksen himotreenaajat eivät saaneet hyötyä, kun oli uusi layout radalla. Jos haluat lisätietoa, pistä kysymyksiä.

154
Sähköautot / Vs: X Factory X-6 Squared
« : 11.03.09 - klo: 22.17 »
Itsekkin tätä ajattelin jokin aika sitten, mutta hintaa on aika paljon.

Olisi kyllä mielenkiintoista kokeilla miten toimii, ainakin sisällä nelkusta tehdyt keskimoottoriset takavetoautot oli aikanaan niin nopeita, että niitä kiellettiin kisoissa.
Kun en ole justiinsa lukenut sääntöopusta niin eihän M2-10 luokan sääännöissä vaan ole määritelty moottorin sijaintia, esim taka-akselin takana? Ei varmaankaan, eihän  :shock:

Mutta joo, kattelin, että konversiopaketti maksaisi Englannista n. 160€ ja sopivalla varaosasetillä n. 235€ - hintaa on mutta houkutuskin olisi kova  :wink:

En ainakaan pikaisella lukaisulla löytänyt tuollaista sääntöä.

155
Sähköautot / Vs: X Factory X-6 Squared
« : 11.03.09 - klo: 08.46 »
Itsekkin tätä ajattelin jokin aika sitten, mutta hintaa on aika paljon.

Olisi kyllä mielenkiintoista kokeilla miten toimii, ainakin sisällä nelkusta tehdyt keskimoottoriset takavetoautot oli aikanaan niin nopeita, että niitä kiellettiin kisoissa.


156
Noin lähellä olevat taajuudet häiritsevät varmasti toisiaan. Vähintään 20 pitäisi olla väliä, jos nyt oikein muistan, eli 40.705 tai 40.665.

157
Sähköautot / Vs: Team Academy sähkökrossarit
« : 24.02.09 - klo: 13.24 »
Niin ja onhan meillä olemassa säännöt, joissa on annettu minimipaino:
M2-10 1474g
M4-10 1588g

Näistä ei paljon kannata kevennellä jos kisoissa aikoo ajaa.

158
Mitenkäs nuo Intellectin lipot, jotka on Roarin hyväksymät Trinityinä. Voidaanko ne katsoa hyväksytyiksi, vaikka niissä ei olisi tirnityn tarraa päällä?

Sitten mikäs on harjattoman stanukoneen kierrosluku?

159
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 02.02.09 - klo: 10.28 »

Alkaa oleen todellinen RTR toi oma auto  :grin:

meni iskaritorni särki, niin piti keksii jotain muuta

EEEIIIIIIII...... :police:

160
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 21.01.09 - klo: 16.48 »
Mikään suomalainen firma ei taida tuoda Yeah Racingin Lipoja maahan?

Olisi nimittäin ihan kilpailukykyinen akku krossiin:
http://www.rcmart.com/catalog/rc-batterylipo-yeah-racing-lipo-pack-3200mah-lp0032-p-25829.html?cPath=52_973

ROAR-hyväksytty ja kaikkee...

On meillä käytössä takatuupparissa. Hyvä ja halpa akku.

161
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 16.01.09 - klo: 17.56 »
kun tää kokoomiskirja on enkkuu, ni voisko toi kitkakytkin olla toi "stopmutter"

Ei täss kirjassa kyllä minusta mitään sanota että minne sitä väännetään (kumpi suunta) ja että mikä se väli täytyy olla...

Niin ja taitaa tuo "stopmutter"kin olla ruottia  :afro:

162
Sähköautot / Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 16.01.09 - klo: 09.34 »
Meillä on toiminut hyvin kisakäytössä takatuupparissa tuo EZRun 35A/9T (4300KV) combo ja vauhtia riittää 2S Lipolla. Säädin on myös hyvin lineaarinen, eikä pyi eikä nyi. Se originaali tuuletin vaan kannattaa vaihtaa, koska se tuppasi pysähtymään. Tuskinpa Speedpassion on muuta tehnyt, kun lätkässyt omat tarrat päälle. EZRun combon hintakin oli hurjat 36 egeä!

163
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 05.01.09 - klo: 21.38 »
En tunne kovinkaan monia kuskeja jotka ovat olleet merkki uskollisia mutta muutama löytyy kuten nämä klubbenin omat pojat Toni R ja Juha sartesuo. se on ollut K-merkki alusta asti. En muista että nuo olisivat millään muulla krossarilla kuin tuolla merkilla ajanneet. Olenko oikeassa vai :huh:
Jerzi

Sori Jerry, et ole oikeassa, paitsi Sartesuon suhteen. Minä olen ajanut välillä Losiakin pidemmän aikaa silloin 90-luvun loppupuolella. Tosin mulla taitaa Lazerista olla ollut jokainen evoluutio alusta asti vuodesta -89 :grin:

164
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 05.01.09 - klo: 21.04 »
Tuli ihan pirun siisti! :shocked:
Mitäs kamoja tossa on oikee sisällä?<<<- tarkoitan muuttoreita sun muita ((:



EC Power 60A/5.5T combo, Yeah Racing 5000 mAh 2s lipo, futaba 9251 -servo

165
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 05.01.09 - klo: 19.28 »
FS on nyt valmis ja ensimmäinen akku Lippiksessä ajettu. Ensimmäinen shakedown on lauantain WJ osakilpailu.
Toivottavasti varaosasetti Japanista ehtii tulla lauantaiksi, muuten ei auta rikkoa mitään...


166
Sähköautot / Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 05.01.09 - klo: 17.27 »
Meillä on B4:ssä tuollainen EZRUN 35A/9T (4300kV) yhdistelmä ja ainakin 2s lipolla auto kulkee kuin salama. Eikä esiinny pykimistä tai muuta.
Hintakaan ei ole paha, oliskohan maksanut 40€. RCMartista ei kannata tilata, jos ei ole tarjouksessa.

167
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 29.12.08 - klo: 22.19 »
Vielä pari.

168
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 29.12.08 - klo: 22.18 »
Hain tänään posti-Patelta diffikuulat ja olipa jo lipokin ehtinyt joulun pyhinä Suomen maahan.
Projekti eteni tänään siis hyvällä mallilla. Lipotkin mahtuvat hyvin paikalleen.
Ensimmäisen kerran joutuu painimaan Kyoshon ohjeiden kanssa, tuppaa olemaan joitakin virheitä.
Alla kuvia....

169
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 25.12.08 - klo: 21.30 »
Vielä yksi...

170
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 25.12.08 - klo: 21.29 »
Vielä pari...

171
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 25.12.08 - klo: 21.28 »
Taas on kasauksessa päästy vähän eteenpäin, niitä diffikuulia kaipailisin sieltä postista....
Alla muutama foto.

172
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 23.12.08 - klo: 18.49 »
Posti toi eilen kuvasta löytyvät lisäherkut. Akselit on kesälle, jolloin voi käyttää kummassakin autossa samoja takavanteita.
Harmittavin juttu kävi keraamisten diffikuulien kanssa, jäivät lajittelukeskukseen joulun yli. Aina ei voi voittaa.

173
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 21.12.08 - klo: 22.02 »
tuleeko näissä kiteissä mukan diffi öljyt ja iskari öljyt vai onko iskarit valmiiks kasattu.

Diffit eivät ole öljytäytteiset, vaan kuuladiffit, johon tulee vähän rasvaa, joka tulee mukana. Myös iskariöljyä tulee mukana. Iskarit eivät ole valmiiksi kasatut.

174
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 21.12.08 - klo: 20.54 »
Nyt on kasaaminen aloitettu. Täytyy sanoa, että Lazer on paljon muuttunut siitä kun edellisen mallin kasasin (ZX-R joskus 90-luvulla). On teflon suojatut laakerit ja kuusiokoloruuvit vakiona! Alla on muutama kuvatus.

Tuo AE-Modin auto ei ainakaan sisällä SP etujousitusta.

175
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 20.12.08 - klo: 16.42 »
Tässä ensimmäiset fiilistelyt:


176
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 19.12.08 - klo: 19.12 »
No niin, FS on tuossa vieressä laatikossa. Sen verran tuli jo kuolattua osia pussien läpi, että hyvältä näyttää. Tuli paketissa mukana Kyosho team t-paita!

177
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 15.12.08 - klo: 19.24 »
Suomen aikataulusta ja hinnasta kannattaa kysyä Kyosho pro shopista. Omani on lähtenyt Tokiosta tänne päin. Kun ostaa kitin, niin moottoria ei tule mukana, eikä edes renkaita. Eli itse pitää hommata servo, nopari, radiot, moottori, renkaat jne.

178
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 15.12.08 - klo: 10.36 »
FS mallia saa jo kittinä Japanista. Tilasin Futaba-pro-shopista.

179
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 14.12.08 - klo: 18.06 »
Tilasin tänään Jaappanista uusimman Lazer ZX-5 FS -mallin. Onpa joululomalla jotain tekemistä.

180
RC-kerhot ja -radat / Vs: VRCK
« : 30.09.08 - klo: 19.58 »
No niin, nyt on rata testattu kunnon autolla. Rata on juuri sopiva sähköcrossarille, ja oli vielä ihan hyvässä kunnossa.

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 15