151
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 09.10.08 - klo: 10.13 »Veikkaisin että ne alkuperäisest nappulakumit sopii radalle oikein hyvin.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
ei akku ollut kovin lämmin! ehkä noin 30 astetta! moottori oli aivan tautisen kuuma! no ehkä vielä kokeilen tuota akkua ehjän moottorin kans. kun kumminkin hyvin ottaa ladatessa virtaa vastaan eikä siinä lämpene eikä turpoile!
voisiko rikkinäinen kone antaa kipeetä tolle akulle? ku taas tänään kun olin ajamassa niin auto oli tehottoman tuntunen! toi 8A lipo tyhjeni vartissa, ja moottori oli helekutin kuuma ei pystynyt pitään sormea kun puol sekkaa! kotio ku pääsin purin moottorin. pääty laakerissa oli väljää ja käämit kärähtäneen näköset! voisiko tämä turpoiluttaa akkua?
minä saan itse tapella jarrujen kanssa tänään katsoin niitä jarrulevyjä ja olivat ne jo kyllä aika kuluneet, pitää koittaa hiota niitä..
Käytätkö vastarin sähköinä 4.8v (4:n pariston/akun akkukoteloa) vai esim. 6.0v humppackkiä?
käyntän noita paristoja vielä tällä hetkellä, talvella pitäisi hankkia vastaanotin akku..
minä saan itse tapella jarrujen kanssa tänään katsoin niitä jarrulevyjä ja olivat ne jo kyllä aika kuluneet, pitää koittaa hiota niitä..
Jaah, mutta en sitä tilaa osia omalla nimelläni, kun en ole vielö 18v, mutta voishan tuota opetella tilaan ulkomailta, mutta mites kauan pitää oottaa, että saa tilaamansa osan? Ai kannattaako tilata, myös 14 hampainen pinioni, ekö 19 ole hyvä? Laitoin paketin mukana tulleen 23 hampaisen pinioni jo valmiiksi odottamaan, että pääsee koittaan sitä 30mph nopeutta.
Asfaltti ja sora,ei juurikaan hypittyä tule, pitää saada tukevammaksi ajettavuus.
40 on jäykintä mitä olen tolppiin koskaan tunkenut, en oikein osaa hahmottaa 40 vrt. 80.
Ehkä sitten 60 taakse ja 45 eteen. (takapää pohjaa koko ajan)
Nyt pitäisi valita mitä laittaa tilalle, 40 on tehtaan jäljiltä litkut, olisikohan 60 eteen ja 80 taakse?
Tai näin...
Mitenköhän sais tuon puolentankin laihennuksen helpoiten pois? Onkon mahdollista laittaa kaksi tankkia autoon? Ja miten autosta sais matalemman ja kevyemmän? Autona on savage 3.5 rtr. Siinä muutama kysymys aloittelijalta.
paljon säätö ruuvit auki
löysin vian. ilmanputsarin kurkun alla oli joku suojus etta se suo että ei mee likaa kokoamis vaiheessa ni moottori ei saanu ilmaa
Integyn pinjoneissa(medasec.comista assoon se 4kpl setti)ei pysy ruuvit kunnolla kiinni?Onko normaalia että niihin joutuu jotain pikaliimaa laittamaan?Ja tänään ihmettelin miks auto ei kule niin oli pinjonin ruuvi tippunu vaikka se oli tosi kireellä.
Vikojahan voi olla monia, mutta tällä tietämyksellä väittäisin että ilmavuoto. Varsinkin kun sulla tuntuu tulevan sitä polttoainetta koneesta pihalle.
Mulla nimittäin GST teki samaa, oli lohko halki
Aina kun nykäisi narusta niin tuli semmonen pieni sievä polttoainesumu moottorin toiselta puolelta. 30mm pitkä pitkittäinen railo lohkossa kampikammion kohdalla.