Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Sami L

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 72
181
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 05.05.09 - klo: 22.28 »
KIITOS TALKOOVÄELLE

Nyt ratakortit hanskaan ja baanalle!
Saadaan jatkossakin jyrät ja muut laitteet osteltua.

182
Polttisautot / Vs: Hong Nor X2 CR Buggy
« : 05.05.09 - klo: 15.11 »
Jos on ensimmäinen kittisi, niin suositan ottamaan rauhassa, jotta ei tule höntyiltyä mitään...
"Pari päivää" sanoisin olevan sellainen normaalitahti, kyllähän näitä jotkut kasailee pitkin iltoja ja öitä, olisiko tuntimäärä silloin jotain kahdeksan luokkaa? On kyllä niin kokemusriippuvainen homma tämä, että mitään kovin tarkkaa on mahdotonta antaa.

Tätä sivustoa kannattaa hyödyntää rakennuksessa manuskan tukena: http://www.twf8.ws/new/tech/car/hongnor/x2crb/x2crbbuild/x2crb-index.html

183
1. Ari Heinonen
2. Teemu Leino
3. Petri Mylläri


Olihan mahtavaa päästä ajelemaan taas pitkän synkän talven jälkeen, kun ei ole tullut mitään rc-härpättimiä touhattua. Sään suosimisesta tuskin tarvitsee edes mainita.  :p Kaikenlaista kohellusta osui kohdalle, rikkonaista tulppaa, katkennutta paineletkua, pudonneita ruuveja, lepattavaa rengasta ja mitähän vielä, eikä se ajokaan kyllä vielä kauhiasti vakuuttanut, hyppimiset jätin muille ihan suosiolla. Mutta eiköhän tästä ole taas hyvä lähteä ponnistamaan tuleviin karkeloihin.

Hyvät skabat!

184
Hobao / Vs: Hobao Hyper 7 kertomuksia vol.1
« : 27.04.09 - klo: 22.38 »
Koneet säädetään sen mukaan miten ne toimii, ei voi Taiwanissa tietää lähteekö paketti Suomeen -10C kesällä ja ilmankosteus X, Himalajan vuoristoilmaan, tai Amazonin trooppisiin sademetsiin, muita muuttujia tulpat, polttoaineet ja ilmanputsarit, sekä toki kytkimet ja pakosarjat. Yritäppä näillä eväillä väkertää kaikkialla toimivat säädöt sinne manuskaan, ei onnistu.

Pohjalevyn lämpeneminen on tervettä, kaikki lämpö pois koneesta on eduksi, mm. tästä syystä hiilikuitualustoja kun on yritetty väkertää, on koneen alla tavannut olla perinteistä alua jonkunmoinen kaikale.

Ensin yläneula suht kohdilleen, halpa IR-mittari on parempi kuin sylki tuohon lämpötilojen tarkkailuun.
Testi alaneulalle: Ajele kone lämpimäksi ja pysäköi suoran päähän, katsele kellosta 10-15sekkaa ja lyö kaasu pohjaan, jos rykii ja röpeltää, on kone rikkaalla, käännä alaneulaa hieman kiinni (5-10min) ja yritä uudelleen. Mikäli ei tahdo kunnolla lähteä ja booaa, on alaneula laihalla, käännä 20min auki ja palaa testin alkuun.

Mikäli lähtee hyvin, niin aja auto taas suoran päähän ja katsele kellosta 25-30s ja paina kaasu pohjaan, mikäli nyt lähtee hyvin, on alaneula laihalla, avaa sitä 5-10min ja aloita testi alusta. Eli 30s tyhjäkäynniltä lähtiessä pieni röpeltäminen varmistaa sen, että ollaan mielummin turvallisella (rikkaalla) puolella sen neulan kanssa.

Tällä pitäisi päästä varmasti parempaan lopputulokseen kuin tuolla lonkalta arvotulla 3,5 kierroksella. Nämä pienet nitromoottorit ovat huomattavasti herkempiä kaikelle kuin lepsut bensamyllyt ja siksi pieni hienosäätö ja lämpöjen ajoittainen tarkkailu ajon lomassa on suositeltavaa. Mikäli kone on ehjä ja muuten laadukas, se vastaa säätöihin loogisesti, eikä sen käytössä pitäisi olla ongelmia. Mikäli huollon laiminlyö tai kone muuten sattuu olemaan sekundaa, niin voivat hermot olla kovilla.

185
Kilpailutoiminnassa mukana olleet:
Miten kilpailutoiminnan aloittamista voitaisiin mahdollisesti helpottaa, miten itse aloitit ja mitä ongelmia koit? Mietteitä, ajatuksia ja kehitysehdotuksia, tai vaikka vain yleistä rohkaisua aloittamista miettiville. Olisitko valmis toimimaan "kummiharrastajana"?

Kilpailutoiminnasta kiinnostuneet:
Missä asioissa kaipaisit neuvoa, onko foorumi mielestäsi tarpeeksi nopea, informatiivinen ja asiallinen infokanava, vai kaipaisitko henkilökohtaisempaa otetta "kädestäpitäen"? Mitkä ovat suurimmat esteet kilpailutoiminnan aloittamiselle?



Omia mietteitä:
Kilpailutoiminta on todella hauskaa, välillä väännetään tosissaan ja keskittyneesti, mutta sitten varikon puolella heitetään läpyskää ja jauhetaan niitä näitä. Kisareissut ovat olleet todella mukavia, vaikka kisa olisikin mennyt kehnosti, Vantaan porukka on ainakin tavannut kisan jälkeen mennä 'Esson baariin' syömään ja jälkipelailemaan (Kuulemma tapana muuallakin...). Harrastajaporukka muutenkin on usein saman henkistä tekniikasta ja kilpa-autoilusta kiinnostunutta, joten hyviä kavereita löytyy todennäköisesti. Miten näin hyvään juttuun ja aktiivisempaan harrastamiseen saataisiin lisää porukkaa mukaan?

Koska tämä foorumi on pienoisautoilun pääväylä, niin kokeneempien harrastajien pitäisi kyetä paremmin puhaltamaan yhteen hiileen, ja saada asiat ulospäin näyttämään hyvältä, vaikka pinnan alla joku asia ei ihan niin nappiin menisikään. Hillitään sitä 'Lähetä'-napin painamista ja mietitään onko viesti lajin asiaa ajava, yksiselitteisesti tulkittava, eikä provosoi kohtuuttomasti. Kisojen jälkipeleissä on liian usein höpisty nostohommista, lauteilla mekastamisesta yms., voisiko tämän kinastelun näkyvyyttä vähentää jotenkin? Usein se vääntö vielä lähtee lapasesta koska siihen ei puututa ajoissa. Hyvää fiilistä, onnistuneita ajokokemuksia ja rentoa harrastamista kannattaa hehkuttaa, kyllä kiva aina kiinnostaa. Hillitään myös sitä "KVG"-viestittelyä ja "Käytä Hakua" pätemistä kun uusia naamoja foorumille tulee. Kunhan joku ystävällisesti neuvoo alkuun, ei jokaisen tarvitse siihen tulla pätemään, mikäli et jaksa olla ystävällinen niin jätä vastaamatta.

Kilpaileminen on kallista, ei ole kyytiä kisapaikalle, en osaa ajaa, minä nyt vähän treenailen ensin ja katsotaan sitten... Höpöhöpö, kun pitää silmät auki ja tekee järkeviä valintoja, niin kulut voi pitää maltillisella tasolla 'normaaliin harrastamiseen' verrattuna, eli kilpailutoiminnasta aiheutuvat lisäkulut eivät saisi olla ylitsepääsemättömiä. Mikäli ei aja ihan sillä pehmeimmällä kumiseoksella ja kalleimmalla moottorilla, voi silti pärjätä, pitää hauskaa ja mikä tärkeintä, osallistua! Kerhokilpailut mahdollistavat osallistumisen ilman lisenssejä ja leimattuja pillejä, joten niistä on hyvä aloittaa.

Nuorilla kavereilla kyyti kisapaikalle on usein isästä riippuvainen ja mikäli ei isukki hommasta ole kovin kiinnostunut, tai muuten kiireinen, niin voi olla kovasti hankalaa. Itselläni ainakin oli. Kuitenkin radalta ja foorumilta tuttujen kanssaharrastajien avustuksella alle 18v jannu voi hyvinkin saada kyydit kisapaikoille, niin sain itsekin ja olen laittanut hyvän kiertämään tarjoamalla kyytiä myös muille. Rohkeasti suuta auki ja sanaa kiertämään, jos ei juuri sillä tietyllä kaverilla autossa ole tilaa, niin ehkä kaverin kaverilla.

Myös usein se kokeneempi kaveri omistaa mekkauspöytää, jonka nurkasta varmaan löytyy tilaa uudelle kaverille ja tätä "kummiharrastaja" käytäntöä onkin jonkun verran näkynyt. Se toimii. Otetaan se parhaiten tutuksi tullut kokeneempi harrastaja siihen alkuun avuksi, jotta päästään porukkaan sisään. Tämähän on luonnollinen tapa päästä mihin tahansa porukkaan mukaan.

Ei kannata katsoa ja katua, heti kuin vaan suinkin kynnelle kykenee, niin kisoihin mukaan. Siellä ajaa saman tasoiset kaverit keskenään, eli "pro-jamppojen" kisaa ei ensikertalainen pilaamaan pääse, päinvastoin ovat tyytyväisiä kun on uusia ukkoja mukana mahdollisimman paljon! Siellä on nostajat, ajanotto yms. palvelut talon puolesta, sekä reilusti asiantuntevia kanssaharrastajia valmiina neuvomaan ja auttamaan parhaansa mukaan, hyvää aikaa opetella pysymään putkien välissä. Ne jotka ovat kisoihin lähteneet, ovat myös yleensä päätökseensä tyytyväisiä olleet ja osallistuneet jatkossakin, kaikkien juttu se ei tietysti voi olla, tai ei ensimmäisellä kerralla siltä ehkä tunnu, kokeile, lähde vaikka vain katsomaan kisailua ja ota kaveri mukaan!

Eli nyt lopetetaan toisten juttujen dumaaminen, käydään kehumassa tai pidetään suu kiinni, mietitään miltä homma näyttää ulkopuolisten silmin ja pyritään edesauttamaan lajin kehitystä parhaamme mukaan, kukin tavallaan osallistumalla, oli se sitten neuvomista foorumilla, radalla, kisojen järjestelyä, ratojen kunnostusta tai kisoissa käymistä! GT-jannut ovatkin jo päässeet pahimmasta leirimeiningistä ja nyt onkin ollut mukava seurata toisten juttujen kehumista hyvässä ja rennossa hengessä, mennään imussa muutkin. Uudet harrastajat rohkeasti mukaan kehittämään omaa harrastusta ja osallistumaan!

186
Polttisautot / Vs: Hong Nor X2 CR Buggy
« : 26.04.09 - klo: 21.06 »
Itsekkin nappailin ensisavuja ulos autosta ja Werksin pannusta, eihän tuo arvottu setuppi ihan asvalttioptimi ollut ja sisäänajokin vaiheessa, mutta kuulostaa varsin samalta kuin tuo Joelin Tamperesetuppi, pidetään siis siinä.

Mutta kyllä maistui pitkän talven jälkeen kun en ole millään nenäkarvatrimmereillä ajellut.

187
Osta auto johon saa Suomesta osia, mielellään sellainen jolla muutkin ajaa, tuo ei vaikuta erityisen halvalta ja sitäkin 'pilipalimmalta'. Eikä ole edes minkään tunnetun auton kopio. Suoraan sanottuna tekee pahaa katsoa.

Muutamia mainitakseni:
Hobao, Hong Nor, Hot Bodies, Mugen, Xray

Ns. sooloilijat ovat usein palanneet pikaisesti ruotuun ja ostaneet niitä autoja millä muutkin ajaa, koska kisapaikoilla/radalla on sääli jättää leikki kesken osan rikkoutumiseen, koska kellään muulla ei ole ko. merkkiin sopivia osia.

Ja tervetuloa #nitrobuggy kanavalle ircnettiin, tai meseen jutustelemaan jos joku juttu mieltä askarruttaa.

188
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 25.04.09 - klo: 18.00 »
Itse pyrin ainakin pörräämään konetta sisään, pukilla jos ei radalle saa mennä, radalla voin pörrätä jyrällä tai täryllä... Ne on onneksi jo ajeltu sisään, jyrä melkein jo uloskin.  :laugh:

Eilen ainakin oli vielä sen verran sulamisvesiä pinnan alla, että rata toimisi paremmin pomppulinnana. Kunhan sieltä kuivaa ja pääsee jyrällä yli, niin kyllä siitä rata saadaan, lätkällä pystyy kaikkia kohtia taputtelemaan.

189
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 23.04.09 - klo: 14.43 »
Vanhasta putkesta värimerkki-helminauha köyteen? Nykyistä putkea aavistuksen pienempi halkaisija helpottaisi radalle paluuta ajovirheiden jälkeen.

Ongelma tosin olisi putkenpätkien pysyminen sopivilla välimatkoilla ja rikkihän ne menis ajan kanssa myös... ehkä myös putken päällä "grindaava" auto tarttuisi niihin putkenpätkiin... hmmmph Kysytään Jacksonilta missä kannattaa köytensä valkaista.

190
Vapaa keskustelu / Vs: vitsipalsta!!!
« : 23.04.09 - klo: 14.33 »
Ei kukaan noin tee.. taitaa olla ja onkin mainos auto.

"Deze matzwarte LP640 werd in Stockholm gespot. De eigenaar is verdienstelijk freestyle-skiër en alpine ski-racer Jon Olsson"

http://www.autoblog.nl/archive/2009/03/23/lamborghini-murcielago-lp640-met-dakkoffer
http://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Olsson

Jannun edellinen bilika: http://aussieexotics.com/forum/dlattach.html;topic=4004.0;attach=19158;image

191
Vapaa keskustelu / Vs: vitsipalsta!!!
« : 23.04.09 - klo: 13.47 »
Kävin Ruotsissa:


192
Olisipa "Miten kilpailutoiminnan aloituskynnystä voisi laskea" -otsakkeesta varmasti juttua omaksikin aiheeksi, mutta:

Ideaahan on jo joskus tietääkseni hyödynnetty, minkämoisin tuloksin?:
Kilpailuissa voitaneen hyödyntää jonkunmoista 'kummitoimintaa', ts. aloittelijalle kulma jonkun kokeneemman jampan mekkauspöydästä, työkalulainoja, niksejä yms. päivän mittaan ja kokeneempi kaveri uskaltanee paremmin metsästää aloittelijalle mekkaria suuremmasta tuttavaporukastaan, jos ei itse ehdi. (Aikataulua ei kokeneetkaan osaa lukea, niin siinä en uskalla kummitoimintaa suositella.  :smiley:) Huomattavasti paremmin pysyy ajan hermolla kun mekkailupaikka on siellä missä tapahtuu eikä välttämättä kentän nurkassa yksikseen.

Rohkeasti "aukomaan päätä" ja mukaan vaan!

193
Polttisautot / Vs: oliko hyvä hankinta ensi autoksi?
« : 19.04.09 - klo: 21.12 »
Valitettavan usein ne motiivit polttiksen hankintaan on väärät, kokemusta ja tietotaitoa ei ole tarpeeksi, halua ottaa asioista selvää ei ole tarpeeksi ja polttis kun ei huonolla käytöllä tahdo toimia ns. yhtään, sähköpeli melko varmasti toimii kunhan on musta mustassa ja punanen punasessa.

Moni on tietysti aloittanut onnistuneesti polttiksellakin, ja sekin on helpompaa jos eka polttis on kunnollinen eikä se 'tyypillinen eka polttis' jossa pyörii kaasarin neulat itekseen ja fuilia suihkuaa jokaisesta saumasta. Huonon polttiksen hinnalla saa hyvän sähkiksen ja ajonautintoa on todennäköisesti enemmän. Kun on perehtynyt autojen yhteiseen tekniikkaan sähkiksen kanssa ja päässyt hommaan mukaan, niin yksittäisenä elementtinä polttomoottorin lyöminen systeemiin ei ole enää ihan niin järkyttävä muutos.

194
Vapaa keskustelu / Vs: Paras pihvi/leike paikka.
« : 17.04.09 - klo: 23.27 »


Me@Work, Trio kaasugrilli, käännettävä parila/silo, kolme poltinta ja sivukeitin.

PS. Raakaa, mediumia vai läpikypsää? (Itse olen medium-raw -miehiä.)

195
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 17.04.09 - klo: 22.08 »
Kuumailmapuhallin toimii paremmin kuin hiiligrilli.

196
Vapaa keskustelu / Vs: Paras pihvi/leike paikka.
« : 17.04.09 - klo: 21.48 »
Kuulin huhua että Valkeakoskella on kebabimesta missä kaverit maksaa toisen rullakebabin jos jaksaa syödä molemmat.  :wink:

Ja mitä tulee Jerryn pihveihin, niin tuskin suuhun meni 100g enempää, kun partafiltterin läpi suodatteli.  :afro:

197
Polttisautot / Vs: Kumpi näistä ekaksi autoksi.
« : 17.04.09 - klo: 20.35 »
http://gallerie.automodelisme.com/albums/contrib/2009_03_Boullay_1-8_CFE/Dimanche/DSCF0900-border.jpg

Jos nimi Savoya sanoo mitään, niin putoat varmaan tuolilta tuon jekkulangan nähtyäs. (Ja kevennetyt ruuvinkannat.  :grin:)

198
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 16.04.09 - klo: 02.10 »
Tätä se homma aina on ja tulee olemaan, kaikkia ei ajokiellot koske, on niitä 'pro' jamppoja siellä ennenkin käyny...

Ite tuun lauantaina talkoilemaan, kun on vissiin moni ukko kisoissa ties missä ja sen tietää miten paljon duunia riittää, ajajat tulee sitten koloistaan kun rata on valmis. Maanantaina vaan on paha tentti tiedossa, niin pahoittelen jo etukäteen ettei sunnuntaina pysty tulemaan, ettei tarvi sitten siellä kuiskia miksi kukakin jäi pois... Ei vaan pokka riitä näyttää naamaa ajohommissa jos ei radan eteen mitään tee, kun Remppa ja moni muu tekee niin törkeesti sitä hommaa kulisseissakin JA talkoissa! Rispektit siitä heille. Ainakin sääennusteesta lauantain pisko hävinnyt, en pistäisi pahakseni vaikka selviäis ilman kurahousuja.
Toivottavasti tällä provolla ja omatuntoon vetoamisella saadaan edes yksi ukko lisää piipahtamaan paikalla, silloinhan se kannatti.

199
Vapaa keskustelu / Vs: Paras pihvi/leike paikka.
« : 14.04.09 - klo: 15.47 »


Täällä kun on höpisty jo Oulun pizzerioista, niin sotketaan soppaan mukaan Stadin parhaat spagetit, Dennis Annantalon vieressä, vakiotilaus on nro. 28 Carbonara. Turun aidossa Denniksessä meinasin tilata Carbonaran ja huomasin onneksi että sehän onkin ihan eri tuote, olisko ollu Turkkuses Pasta a'la Dennis. Ihan luottomesta, varsinkin sunnuntaisin kun monet muut mestat pitää ovia kiinni. Ja hyvään pihviin lisättäköön Ravintola Vanha Mylly Herttoniemessä, erityisesti kesäterassi.

200
Polttisautot / Vs: Hong Nor X2 CR Buggy
« : 12.04.09 - klo: 01.21 »
Sukkula veenukseen, tai jonnekki:


201
Vapaa keskustelu / Vs: Paras pihvi/leike paikka.
« : 11.04.09 - klo: 13.39 »
Grilli Toro Tapiola
Kolme Kruunua Kruunuhaka
Amigo Ullanlinna (Saslik siinä vieresssä toimii myös.)

Ja snäkäripuolelta se aito Jaskan grilli (aiemmin Edarin nurkilla, sittemmin Tapanilassa, nykyisin eläkkeellä "valkosipulia kuin naapurin pojalle")

202
Trukeilla ei ajeta SM-sarjaa, eikä niille tästä syystä ole myöskään SM-sääntöjä. Kerhokisoissa missä trukeilla on ajettu, ei ole pillin suhteen ollut leimavaatimuksia, eikä myöskään laittomia pillejä.

203
Kannattanee vaklata joku sopiva setuppi autoon tuolta Hyper ST:n topicista, niitä lienee siellä jokuset, tai sitten jostain ulkomaiselta palstalta. Pohjan lyöminen maahan ei automaattisesti tarkoita alustan kaipaavan lisää jäykistystä, näissä vehkeissä kun on tarkoituskin pohjan ottaa isoimpia iskuja vastaan, mikäli vaimennus olisi alastuloihin kovin jäykkä, niin auto olisi taas muussa ajossa kivireki.

Ja mitä tulee diffikotelon täyttämiseen, niin muistuupa mieleen tapaus jossa jannu valitteli auton olevan syvältä kun ei öljy pysy diffissä ja oli kuulemma aukkojakin silikoonilla tiivistelly...

Kyllä niitä diffikoteloita ja diffejä uskaltaa availla, ei ne mitään "tehdastekoisia" ole vaikkakin osassa autoista valmiiksi tehtaalla kasattu. Autokiteissä ne on kuitenkin ihan lihoina. Mikäli et ole niitä kertaakaan räpeltänyt, niin voihan se olla ihan järkevää tarkastaa mitä sieltä löytyy ja vaihtaa puhtaat öljyt, tiedätpähän sitten itse kauanko siellä on liemet maannu ja mitä jäykkyyttä ovat ylipäätään. (Ja ekan kerran voi toki laittaa puhtaasti rakenteen oppimisen piikkiin!) Pidä huoli että on sopivat diffiöljyt käsillä, jotta saat auton kasattua. (Ja jäykkyydet kannattaa vaklata sieltä setupista, josta oli edellä jo puhetta.)
Ja kyllä, joudut diffikotelon puoliskot irrottamaan toisistaan jotta diffi pääsee sieltä välistä pois, ei ole monen ruuvin homma enää kun olet jo noinkin paljon purkanut. Diffit saa kyllä irti autosta myös irrottamatta koko perää tai keulaa irti.

204
Kyseisessä kuvassa näkyy vasta diffikotelon / boksin / bulkheadin sisälle, diffi on tuo pyörivä möhkäle siellä sisällä. Siinä on ratas kiinni neljällä ruuvilla ja öljy laitetaan sinne sisälle.

Iskarit aukeavat ruuvaamalla yläpää auki ja sinne kaadetaan öljyä. Niiden kuuluu mennä ilman jousta ihan käsivoimin sisään ja mikäli se palautuu hitaasti itsekseen, niin luultavasti siellä on vielä ihan hyvin tököttiä sisällä. Mikäli iskarit olisivat niin jäykät että niiden kanssa saisi käsivoimin tapella, niin auton n. 4kg massa ei jaksaisi niitä puristaa yhtään kasaan ja kyseessä olisi tuttujen kesken kivireki.

Tuosta varmaan käy kuvista hyvin ilmi autosi rakennetta, vaikka ei sama peli olekkaan: http://www.twf8.ws/new/tech/car/hobao/hyper7/hyper7build/hyper7index.html

205
Polttisautot / Vs: Hong Nor X2 CR Buggy
« : 08.04.09 - klo: 17.30 »
Milläs iskariliemillä porukka on liikenteessä?

206
Polttisautot / Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« : 06.04.09 - klo: 23.37 »
Aluksi yrittäisin leikata vanhasta renkaasta sopivaa paikkaa ja liimata sitä paikalleen, jos ei pysy niin sitten jotain enemmän toimenpiteitä vaativaa... Kunnon liimalla kun sopivasti kumia kumiin liimaa, niin kestää yllättävän paljon.

207
Polttisautot / Vs: Hong Nor X2 CR Buggy
« : 05.04.09 - klo: 20.23 »
Meikäläinenhän laahaa pahasti jo nyt jäljessä, vaikka ei ole edes kausi vielä alkanut.

Konversion kourissa:


208
Polttisautot / Vs: Carson 1:10 4wd Touring
« : 04.04.09 - klo: 21.21 »
Jännä juttu kun sama kyssäri pompsahti rc-harrastuksen foorumille Jonde nimeltä, ettei vaan olisi banninkierto kyseessä.

209
Vapaa keskustelu / Vs: Playstation 3
« : 02.04.09 - klo: 19.51 »
Tietokoneita saa kaupasta.  :roll:

210
Vapaa keskustelu / Vs: Playstation 3
« : 02.04.09 - klo: 19.24 »
Itse CoD4:seen tykästyneenä tuo KZ2 aihettu lähinnä huonoja viboja, niin perusmättöä kuin perusmättö voi olla, ei Halomaisen hauskaa sinkohippailua, eikä myöskään Codimaista 'realismia'. Ohjauksen inertiamallinnus tuntuu kamalalta ja pienten tähtäysliikkeiden tekeminen on tuskaa. Joku kuvasikin tilannetta hyvin: "Kiinnitä avain 5m kakkosnelosen päähän ja yritä osua reikään." Grafiikka oli kivaa, muuten ei vakuuttanut. Kokeile demoa.

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 72