Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - silleeni

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10
181
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 28.08.04 - klo: 17.32 »
Alkaa muuten Ossi herätä henkiin... jotain reilu kymmenkunta tankillista takana. Ihan pöljästi tehoa verrattuna tosi rikkaanakin vakio mottiin verrattuna  :D

182
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 27.08.04 - klo: 09.12 »
En ole asiantuntija niinkuin kokeneemmat kuskit täällä mutta veikkaisin maalaisjärjellä ajateltuna että molemmilla autoilla pärjäisi ihan yhtä hyvin jos niihin saman verran rahaa laittaisi. Sinuna ostaisin sen joka sinusta vaan tuntuu paremmalta. Varsinkin jos tykkäät työntää niitä CNC koneistettuja palikoita sinne niin sitten jopa se vakio 7.5...

183
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 26.08.04 - klo: 20.52 »
Onko jossain tullut vastaan sivua jossa on selitettynä tuo TCD diffin tekninen toiminta... Eroa tunnu olevan muuta kuin nuo lootat rattaiden ympärillä joiden tarkoitus on tehdä mitä? Vähentää tilavuutta?

184
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 26.08.04 - klo: 07.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Dampax"

Mutta niitä linkkejä?


Tuolta selviää mitä auto sisältää ja mitkä ovat niiden kahden auton erot.

185
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 25.08.04 - klo: 21.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Keeloppi"
Mikö OS malli silleenille tuli?
Tuli nääs itsellekkin koneen hankinta ajankohtaiseksi kun tuo Hyperin kampiakseli hajosi  :(
Tietysti jos jollain olisi tollainen Hyper21 koneen raato jossa olisi kampiakseli ehjä niin niin voisi tarjota YV:llä niin pääsisi tämän kesän vielä tuolla motilla.


tuli toi: O.S VZ-B V-SPEC

En vielä osaa sanoo johtopäätöstä että mimmonen on mutta kehuttu on netissä tehokkaaksi ja hyväksi. Yhden käyttäjän olen vaan löytänyt foorumeilta jolla oli hajonnut jotain. Tuore mallihan tuo on vielä niin tarkempaa kokemusta ei taida vielä mahdottomasti löytyä mistään  :)

186
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 25.08.04 - klo: 21.21 »
6 tankillista ossissa takana.. Ongelmana vaan on että se ei oikein meinaa lämmitä... Aina kärsii pytyn päälle jättää käden eikä polta yhtään. Manuaalin mukaan oon suunnilleen edennyt neulan kanssa.

187
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 25.08.04 - klo: 17.56 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Special....


Itsekkin olen sitä miettinyt ihan vakavasti jos ensi kesäksi hommaisi. En kyllä kisakäyttöön. Ehkä sitten joskus myöhemmin kisaa

188
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 25.08.04 - klo: 17.28 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Itse olisin ostanut kanai:n tai sitten 777 spesial 1:sen....
Niihin ei tarvitse viripalikoita laittaa....   :mrgreen:

Minun pitäisi ensi kaudella ruveta ajamaan kilpaa juuri tuollaisella 777 infernolla, sen kun ostaa niin saa ainakin rahalle vastinetta!  :mrgreen:


Special vai vakio mallilla? Kilohinta kohillaan niillä parilla palikalla mitkä niissä on eroa...  :D

189
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 25.08.04 - klo: 15.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
No ei se sitä tee mutta jos sit kestäis Lavangon treenit ongelmitta. Nopeushan siitä ei muutu miksikään niinku hyvin tiedät. Jos et oo käyny Lavangossa tai muilla vaativilla radoilla niin turha viisastella  :wink:


Kunhan vitsailin  :) Itse en ole ajatellut viripalikkaa ihan mahottomasti enää ottaa... MP777 special 1 malli vois olla seuraava viriosa.  :wink:  Lavankoa aina kyllä hehkutetaan osakilleriksi... Se pitää nähdä joskus!  8)

190
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 25.08.04 - klo: 15.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
OK hyvä :D

Lunsfordin titaaniset hinge pinit vielä tilasin muut osat saavat jäädä myöhempään ajankohtaan kuten vanttiruuvit jne


Kylläpäs sitä nyt panostetaan viriosaan...  :D Kohta auto kulkee radalla varmasti 2x nopeemmin  :wink:

191
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 24.08.04 - klo: 22.52 »
Tarkemmin kuin katsoin tuota tullilappua niin tullia ei mennyt ollenkaan?? Ei rangaistustullia, tullia... Mitään. Alvi vaan meni

192
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 24.08.04 - klo: 21.50 »
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"
meillä on avajaiset jyrkkälässä 1.9.04 klo 15:30 joten kaikki sinne testaamaan kisakalustoa  :wink:  


Hitto kun on kaikki kunnon radat kaukana täältä savon pohjukoista. :(

193
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 24.08.04 - klo: 21.25 »
Jahas. Ossilla tuli röpötettyä kolme tankillista.  8)  Laitoin siihen pukkien väliin ne parimilliset alumiinilevyt niin ei tarvinnu alkaa jyrsimään pohjaa ja vauhtipyöräkin tuli vähän korkeammalle. Silti kuitenkin reilusti GX21 tason alapuolelle. Alkuun sain koneen jumimaan yläasentoon.. Siis vähän aikaa pyöri ja sammu sit yläasentoon. No se oli niin tiukka se kone ettei jaksanut sitä pohjan reiästä vääntää niin jouduin irrottamaan koneen. Sitten se kyllä lähti nätisti.

Voi pojat. En ollut edes näin innostunut kun sain Infernon.. Aivan mahtavat äänet tuottaa tuo T-2050 putkisarja ja toi kone vaikka rikkaalla vielä onkin :D

194
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 24.08.04 - klo: 15.12 »
Jahas. Kauniimpi puolisko kävi hakemassa Ossin tullista. Verot yms. oli 104€

195
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 24.08.04 - klo: 00.19 »
Mulla on tossa parimillistä alumiini levyä, jos laittas siitä palat moottoripukkien ja noiden levyjen väliin?

196
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 23.08.04 - klo: 22.13 »
Lainaus käyttäjältä: "Keeloppi"
Noi Kyoshon vakiopukit on 14mm korkeat ja aluslevyt on 2mm eli se Ossin kone menee siihen ihan kivasti.


linkitin väärään. sori. Mulle tulee 12.5 korkee pukki eli noi aikasemmat luvut pitivät paikkaansa... 0.5mm on minusta jo vähän epäturvallisen lähellä maata

197
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 23.08.04 - klo: 22.06 »
heetkinen... Mulleku on tulossa nuo Ossin kone ja vermeet niin ihmetyttää mahtumisen kanssa noi mitat.

Eli: Kyosho engine mount spacer on 2mm korkea. Special engine mount on 12.5mm = 14.5mm korkealle tulee kone. No ossin VZ-B V-specissä on tavaraa tämän tason alla vielä 15.3mm, eli jyrsimään joutuu?

Ja kun siis Ossi tulee 14.5mm korkealle ja kanai 3-pala kytkimenn säde on 17mm ja Infernon pohjalevy on 3mm paksu niin vauhtipyörä jää vain 0.5mm pohjalevyn sisään?  :shock:

198
Yleinen keskustelu / Kuvia omista Rc-autoista
« : 22.08.04 - klo: 17.47 »
kaverin:

199
Polttisautot / M8 radan tietoja...
« : 22.08.04 - klo: 17.16 »
Kiinnostaisi tietää M8 radoista vähän mittoja jos laittais kaupungin tekniselle puolelle vähän sähköpostia. Eli mitä M8 rata vaatii. Radan leveys, pituus, sen vaatima alue kaikkineen parkkipaikkoinenn ajokorokkeineen tms. Ja mistä näille radoille  ympäri suomea on  saatu savea materiaaliksi?
Mitä on pitänyt itse rahoittaa? Missä kaupunki on avustanut? Onko maa-alue saatu keneltä?
Ja mitä nyt muuta tulee mieleen radan rakennukseen.

200
Polttisautot / APUA!!!!!!
« : 20.08.04 - klo: 21.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Aksu"
Miksi en huomannu tota??  :D  Joo kiitos Blenheimille ja Silleenille!  :)


Eipä mitään. Nyt vaan rauhallisesti ajat sen sisään ja olethan lukenut mukana tulleet sisäänajoohjeet tarkkaan.

201
Polttisautot / APUA!!!!!!
« : 20.08.04 - klo: 21.40 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Laita ihan tavallista auton moottoriöljyä tai jotain vastaavaa. Mutta vain tippa. Sit ryypytät kunnolla ja löysäät tulppaa et pääsee pyörimään. Sit nyit käyntiin. Ja sisäänajo pitää suorittaa huolellisesti.

202
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 20.08.04 - klo: 21.39 »
Lainaus käyttäjältä: "AQre"
Kyllä niillä eri jäykkyyksillä ihan huomattavat erot on. Kokeile mitata niitten edellisten jousien paksuus. Kanai II mukana tulleet jouset olivat 1.0mm ja nuo medium jouset ovat 0.95mm. Soft jouset on 0.9mm ja hardit on 1.1mm.

Kannattaa kokeilla erilaisia jousia. Itse huomasin, että pehmeämmillä on helpompi ajaa, mutta jäykemmillä auto lähtee äkäisemmin. Nuista pitää sitten etsiä se itselle sopiva.


Tätä juuri kaipasin. Kiitos.

203
Polttisautot / APUA!!!!!!
« : 20.08.04 - klo: 20.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Aksu"
mitä öljyy laitan? paljonko?


Katso blendheimin viesti pari viestiä yläpuolella

204
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 20.08.04 - klo: 20.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Jäykempi jousi --> enemmän kierroksia kun ottaa kiinni --> äkäisempi lähtö voi myös olla huono koska ei voi luistattaa niin hyvin


Jeps, tän ymmärrän.. Lähinnä sitä että miten suuret erot noilla todella sitten on

205
Polttisautot / APUA!!!!!!
« : 20.08.04 - klo: 20.47 »
ryypytys tapahtuu sitten niin että tukit pakoputken sormella kun pyörität konetta... Letkusta näet kun polttoaine menee koneeseen

206
Polttisautot / APUA!!!!!!
« : 20.08.04 - klo: 20.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Aksu"
Joo se on ihan sika tiukka! Mitä öljyä sinne laitan tipan??


No mitä sinulta löytyy?

207
Polttisautot / APUA!!!!!!
« : 20.08.04 - klo: 20.25 »
kannattaa lämmittää kone ekaks vaikka hiustenkuivaajalla ja öljyä tippa tulpanreiästä. Uusi kone voi olla todella tiukka

208
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 20.08.04 - klo: 19.59 »
Onko kellään muuten kokemusta noista kanai 3-pal kytkimen jousista? Mimmoset on niiden erot? Mediumit tuli nyt tilattua. Edelliset jotka tuli kytkimen kanssa oli jäykkyyttä x enkä pöljänä tarkastanut sillon ku ne tuli että mitkä ne oli, mutta ne toimi hyvin. Toivottavasti ois nuokin samaa jäykkyyttä.

209
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 18.08.04 - klo: 22.33 »
No Hobaon kello vaikutti ainakin ihan jämäkältä  ja käytti perus 5x10 laakereita. Sinänsä omituista ettei kävisi kun moottorit ei ole merkkikohtaisia. Suurin osa kelloista kuitenkin varmaan käy autoon kuin autoon?

210
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 18.08.04 - klo: 20.35 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Kyosholla on  kahdenlaisia kuulalaakeroituja1/8 krossariin tarkoitettuja kytkinkelloja....
Eroina on se, että toinen maksaa enemmän ja on tehty yhdestä osasta ja  toinen on kahdesta osasta!!


Just tuo neulalaakeroitu sportin kello on tehty kahdesta osasta ja on paljon ohuempi kuin tuo mainitsemani kello joka on tehty yhdestä mötikästä

edit. ja kannattaa muistaa että muiltakin valmistajilta saa legendaariseen puoleen hintaan myös kestäviä kytkinkelloja ja ne kyllä käy keskenään

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10