181
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 14.01.11 - klo: 09.40 »
Totta.
Ja tuo edellä mainitsemani akku kyllä näytti piuhan päästä ihan normi jännitettä, mutta yhtään ei kestänyt ladata koska oli enää niin olematon kosketus jäljellä.
Pehmeä kuoriset on siitä parempia, kun niissä ei ole tuota "piirilevyä" liittämässä kennoja vaan kennojen liuskat ovat suoraan toisiinsa juotettuna.
Rupesin korjaamaan sit toistakin samanlaista, mutta siitä on toinen kenno jo kaput. Johan tuota oli ladattukin n. 10 kertaa :lol:
Ja korjatut akuthan on Zippy Flightmax 5000mAh 30C kovakuorisia.
Kun taas samaa sarjaa olevat 4000mAh akut ovat toimineet moitteetta, mutta ikä ja käyttö alkaa jo tehdä tehtävänsä.
Itsellä kun on 13kpl + 2kpl tulossa 2S LiPoa käytössä niin ei paljoa hotsita ostella noita kalliita "merkki" akkuja, kun näköjään nekin osaa hajota.
Ja tuo edellä mainitsemani akku kyllä näytti piuhan päästä ihan normi jännitettä, mutta yhtään ei kestänyt ladata koska oli enää niin olematon kosketus jäljellä.
Pehmeä kuoriset on siitä parempia, kun niissä ei ole tuota "piirilevyä" liittämässä kennoja vaan kennojen liuskat ovat suoraan toisiinsa juotettuna.
Rupesin korjaamaan sit toistakin samanlaista, mutta siitä on toinen kenno jo kaput. Johan tuota oli ladattukin n. 10 kertaa :lol:
Ja korjatut akuthan on Zippy Flightmax 5000mAh 30C kovakuorisia.
Kun taas samaa sarjaa olevat 4000mAh akut ovat toimineet moitteetta, mutta ikä ja käyttö alkaa jo tehdä tehtävänsä.
Itsellä kun on 13kpl + 2kpl tulossa 2S LiPoa käytössä niin ei paljoa hotsita ostella noita kalliita "merkki" akkuja, kun näköjään nekin osaa hajota.