271
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 19.02.09 - klo: 08.42 »
Herää vaan kysymys että kuinka pitkiksi kisapäivät menevät? Nyt GT on ollut se mukava puoli ettei radalla tarvitse notkua sian pierasusta auringonlaskuun!
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
okei, pari vielä juttua omasta puolestani :
- vähintään 30 min pääfinaalit ja niitä 2, A ja B, jos autoja riittää. Tällöin tasaväkinen kalusto ja kuskit saavat omat finaalinsa ja riitttävän pitkissä erissä tulee autojen kyvyt testattua
Ei tarvitse, mutta on pakko asianomaisena (katsojana)
Niin vei ja kuka vikisee :mrgreen:
Vaan miksi pitää matkustaa halki Suomen kisoihin ,joista valittaa ennen ja jälkeen ?
Terveisin,
Jaska
Sa_tanan torspo! Oletko oikeasti ottanut lääkkeesi asianomaisena (katsojana). Kommentini ei koskenut mitenkään sinua, joten varmaan ymmärrät olla huutelemasta asiosta, jotka ei ole sinulle tarkoitettu! Annoin osalle pojille respektiä ja osalle miettimisen aihetta, en vikise! En ole valittanut kisoista ennen, enkä jälkeenkään. Ne oli hienot! Tuomarointi kommentti oli parannus ajatus seuraaviin kisoihin! Sekä ennen kisoja huomautin ajoajan muuttamisesta eriksi mitä säännöissä. Se ei ole valittamista! Niiden kanssa joita asia koski, niin on puhuttu/vaihettu kommentit ja asia on selvä. Joten väliin huudot saa riittää!!
Jirille vielä: Jose sanoikin jo mitä meinasin vastata... Mutta sen vielä lisään, että tiedätkö mitä se kv sääntö meinaa? Eli jos ajaa päälle niin odottaa niin kaun kun kärsinyt siirtyy edellesi, näin vältyt stopparilta. Yhden päälle ajosi jälkeen jäit odottamaan hetken, mut jatkoit sillein matkaa ettet antanut sijoutusta takasin. Mikähän ajatus tuossa oli, jäi ihan mietityttämään? Niin ja pahoittelu vastaanotettu. Ens kisassa sit hyvät väännöt
Rata oli todella hieno ja haastava!
Fiilikset hyvät, mutta pakko nostaa myös parennettavaa asiaa esille... Oli hieno, että saatiin paljon uusia kuskeja ja ihan nopeitakin, mutta ajotavoista pitäisi olla finaalissa jotain käsitystä!!! Nelkun a-finaalissa oli niin hirveetä menoa, että se karkasi myös kokeneilta käsistä!!! (ei koske Josea ja Heinosia!)
Jiri sanon tämän sinulle rakentavana, vaikka en osaa sitä todellakaan nätisti sanoa ajosi jälkeen. Tästä oli puhetta useamman kanssa! Sinä teurastit porukkaa urakalla tuplan ländiin! Siinä vaiheessa, kun viidennen kerran veit mun konttiin, niin noin sikaa ajoa en ole tavannut ikinä ja menetin malttini täysin! Toivottavasti et ottanut tätä pelkästään vitt_iluna vaan myös mietit ajoasi ja miten sitä voisi jollain osa-aluella kehittää! Innolla odotan sitä, että myös sinun kanssa voisi PUHTAASTI ajaa kilpaa finaalissa, kun kerta vauhtiakin sinulla piisaa!!
Artsilta sori, jos siinä kontaktissa sulla napsahti! Luulin et peittelit tahalleen, mut kuulin jälkeenpäin et sulla oli auto pask_na ja täystyö pitää se radalla. No päätin tulla sit yheltä sivulta ja huonosti se päätty, sori! Oli oma motivaatio jo menny siihen yleiseen pers_ilyyn, itseltä amatöörimäistä!
Tähän postaukseen ei tarvitse vastata muut kuin asianomaiset!!! On oikeus olla vittu_ntunut aiheesta ilman m.e.:een speedoja tai ulkopuolisten pask_n jauhantaa!! Tai varsinkaan banjoa!
Missä oli tuomarointi?
Joselle ja Heinosille hyvin te veitte... :mrgreen:
Olipas yleisesti härväystä rengasten kanssa...SM-sarjan sääntöjen mukaiset renkaat muistutti eniten krossia, joten ne täytyy olla täysin pers_estä ja niillä ajaa vain 2 akkua, siis todellisuudessa 40 akkua, mut jokaisella saa olla mutu tuntumansa. Mihin tarvii pitoainetta SM-sarja renkailla ajettaessa? No ehkä ens kaudella sitten... Oikeesti se oli ihan karmeeta katottavaa, kun vähemmän kokeneet ruiski foumeilla. Tehkää itsellenne palvelus ja ajakaa krossi renkailla ja kehittykää krossissa! Eikä tarvii enää itkee ettei takatuupparissa toimi pro linet pitkää...Jose veti slikseillä koko aja!
Viimesessä jumpsissa Matti ajaa foumilla, kun kuuli että rata on pelkkää mattoo. Näin ollen se on pakko nöyryttää krossirenkailla, mitään muuta tavoitetta ei ole kisassa. Eikä ole pelkoo, että alla olisi pää alaspäin väännettyjen pienten miesten umpikieroja muovi renkaita! :lol:
Mikä fiilis? Syfiilis!
olisiko toi hyvä käytetti vehje. http://rc10.fi/index.php?topic=32120.0 .Jos se on ihan ehjä ja hyvännäkönen niin on ihan käypä peli.
Viimevuonna oli suuressa suosiossa kisaajien keskuudessa, ennenkö
vastaava malli julkaistiin Asson nimellä. Kalliimpi uutena kuin Asso!
No minkä takia me sitten odotellaan ROAR -sääntöjä jos niillä ei ole mitään merkitystä? Näinhän Laitinen sanoi syyksi aiemmin, kun kyseltiin miksei GT sääntöjä vieläkään ole.
Onneksi olkoon jeppe ja äiti.
Kylläpäs on polttisporukka alkanu vuoden sisään lisääntymään...
Kuka on seuraava???
Itse en juuri eroa huomaa tuon nykyisen setin ja sensorillisen 5,5 koneen välillä tuntumassa. Exigestä drifting käytössä saadaan kokemusta jatkossa, juuri tänään laitettiin kaverin drifteriin paikalleen.
Ja tuossa suomen Sanwa maahantuojan linkki http://www.hobao-shop.com/catalog/product_info.php?cPath=13_34&products_id=584 Voit saada takuu palvelua yms. virallisen maahantuojan kautta ostaessasi.Eiköhän ne takuut koske kaikkia kauppiata, ei kai sen tarvii maahantuojalta ostaa et takuut toimii ei ainakaa 1:1 maailmassa tuskin tässäkään.
Näinkin voi käydä ja tyydyn siihen sitten ja pystyn käsittelemään häviöni ilman koloa itsetuntooni Mika pakko kysyä miksi kerjäät oikeasti vähän väliä verta nenästä. Sä järjestät kyllä oikeesti välillä aika kohtauksia. Jos nyt lähdetään siltä pohjalta että kaikki ei oo vihollisia ja kusipäitä ennenkuin toisin todistetaan ni tää olis varmasti helpompaa.
Jos lisäät tuonne sunnuntain kisaan vielä muutaman ukon (Heinoset ja muutama muu) DM1:lle, niin sulla ei ole enää asiaa A-finaaliin. Tyydy sitten siihen
Kuten kirjoitin, ymmärrän että DM1 autoja on jo myyty muutamia, en niin hölmö ole.
Mutta vain muutamia (5?), kun taas koko maa lienee täynnä IGT ja GTP autoja.
Ehkä nykyiset DM1 autot voidaan helposti muuttaa "spec" -autoksi joten siitä ei koidu suurta ongelmaa.