Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - moukari

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 25
271
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 19.02.09 - klo: 08.42 »
Herää vaan kysymys että kuinka pitkiksi kisapäivät menevät? Nyt GT on ollut se mukava puoli ettei radalla tarvitse notkua sian pierasusta auringonlaskuun!

272
Polttisautot / Vs: Graupner Nitro
« : 12.02.09 - klo: 11.53 »
Yleensä hinta ja laatu kulkevat käsikädessä. Voi olla kiva lelu mutta jos vakavempaa harrastamista meinaat alkaa, niin katsoisin muita vaihtoehtoja.

273
Aamen juuri näin kehittäkää lajia rauhassa, nyt alkuun vaan hommatkaa mahdollisimman paljon innostuneita kuskeja ja tehkää näyttävä kisa. 

274
Ihan nyt kokemuksella puhun 2 kisat ollu järjestämässä. Alkää nyt ihmeessä mitään rengas pakkoa tehkö sitten kaikissa autoissa samat vanteet on tyylikästä? Ainoa sääntö mitä sousittelisin että renkaiden pitää olla mallia drifting. Älkää nyt hyvät ihmiset tappako tätä tyylikästä ja näyttävää luokaa liialla säännöillä. Kaverit rakentavat tuunatun auton ja yms  viimesen päälle ni sit laitetaaan siihen jotkut oksennus vanteet ni ei oo kauheen hienoa. Vapaalla renkaalla pääsisi kaikki ajamaan omilla säädöillä ku tulet kispaikalle ja laitat uudet saippuapalat alle niin eihän siitä ajosta tule mitään jos auto on säädetty ihan toisen laiselle renkaalle, Tässä on se pointti että autojen pitäisi näyttää tyylikkäälle eikä mennä putkia pitkin, ei oikeasti ketään katsoja jaksa muutamaa minuuttia pitempää sitä turaamista katsoa.

275
Messuilla

276
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 11.01.09 - klo: 22.32 »
okei, pari vielä juttua omasta puolestani :

- vähintään 30 min pääfinaalit ja niitä 2, A ja B,  jos autoja riittää. Tällöin tasaväkinen kalusto ja kuskit saavat omat finaalinsa ja riitttävän pitkissä erissä tulee autojen kyvyt testattua

Eikö tässä lajissa ajeta miestä vastaan eikä autoa. Testataan ne kuskit ja ajetaan millä ajetaan.

277
Ei tarvitse, mutta on pakko asianomaisena (katsojana)

Niin vei ja kuka vikisee  :mrgreen:

Vaan miksi pitää matkustaa halki Suomen kisoihin ,joista valittaa ennen ja jälkeen ?

Terveisin,

Jaska

Sa_tanan torspo! Oletko oikeasti ottanut lääkkeesi asianomaisena (katsojana). Kommentini ei koskenut mitenkään sinua, joten varmaan ymmärrät olla huutelemasta asiosta, jotka ei ole sinulle tarkoitettu! Annoin osalle pojille respektiä ja osalle miettimisen aihetta, en vikise! En ole valittanut kisoista ennen, enkä jälkeenkään. Ne oli hienot! Tuomarointi kommentti oli parannus ajatus seuraaviin kisoihin! Sekä ennen kisoja huomautin ajoajan muuttamisesta eriksi mitä säännöissä. Se ei ole valittamista! Niiden kanssa joita asia koski, niin on puhuttu/vaihettu kommentit ja asia on selvä. Joten väliin huudot saa riittää!!

Jirille vielä: Jose sanoikin jo mitä meinasin vastata... Mutta sen vielä lisään, että tiedätkö mitä se kv sääntö meinaa? Eli jos ajaa päälle niin odottaa niin kaun kun kärsinyt siirtyy edellesi, näin vältyt stopparilta. Yhden päälle ajosi jälkeen jäit odottamaan hetken, mut jatkoit sillein matkaa ettet antanut sijoutusta takasin. Mikähän ajatus tuossa oli, jäi ihan mietityttämään? Niin ja pahoittelu vastaanotettu. Ens kisassa sit hyvät väännöt  :wink:


Eiköhän nyt jatketa sitä elämää eteenpäin.

PS. lauteitten toisesta päästä ei meinannut edes oikeasti nähdä mutkaa ainoastaan sisämutkan näki kunnolla ja jos joku osti tonttia pitkällä ulkona ni sitä ei oikeasti ollut mahdollisuuttakaan nähdä koska lihaa on muutama tuhat kiloa edessä ja sieltä pimennosta sujahtaa eteen, en meinaa etteikö itsessäni ollut vikaa kyllä varmasti ja paljon enkä varmasti ollut ainoa joka kolaroi siinä. Mutta nyt kaikille sitten tiedoksi yritän parantaa pahan tapani ensi kerralle enkä teurasta ketään. Ensi kerralla näistä voi tulla myös juttelemaan naamatusten vaikutus on varmasti positiivisempi ku täällä keyboard racing osastolla.

Kiitoksia järjestäjille!
BTW olisi myös kiva tietää kenen suuruuden kanssa tässä keskustellaan ku ei oo hajuukaan naamasta tai nimestä.

278
Rata oli todella hieno ja haastava!

Fiilikset hyvät, mutta pakko nostaa myös parennettavaa asiaa esille... Oli hieno, että saatiin paljon uusia kuskeja ja ihan nopeitakin, mutta ajotavoista pitäisi olla finaalissa jotain käsitystä!!! Nelkun a-finaalissa oli niin hirveetä menoa, että se karkasi myös kokeneilta käsistä!!! (ei koske Josea ja Heinosia!)

Jiri sanon tämän sinulle rakentavana, vaikka en osaa sitä todellakaan nätisti sanoa ajosi jälkeen. Tästä oli puhetta useamman kanssa! Sinä teurastit porukkaa urakalla tuplan ländiin! Siinä vaiheessa, kun viidennen kerran veit mun konttiin, niin noin sikaa ajoa en ole tavannut ikinä ja menetin malttini täysin! Toivottavasti et ottanut tätä pelkästään vitt_iluna vaan myös mietit ajoasi ja miten sitä voisi jollain osa-aluella kehittää! Innolla odotan sitä, että myös sinun kanssa voisi PUHTAASTI ajaa kilpaa finaalissa, kun kerta vauhtiakin sinulla piisaa!!

Artsilta sori, jos siinä kontaktissa sulla napsahti! Luulin et peittelit tahalleen, mut kuulin jälkeenpäin et sulla oli auto pask_na ja täystyö pitää se radalla. No päätin tulla sit yheltä sivulta ja huonosti se päätty, sori! Oli oma motivaatio jo menny siihen yleiseen pers_ilyyn, itseltä amatöörimäistä!

Tähän postaukseen ei tarvitse vastata muut kuin asianomaiset!!! On oikeus olla vittu_ntunut aiheesta ilman m.e.:een speedoja tai ulkopuolisten pask_n jauhantaa!! Tai varsinkaan banjoa!

Missä oli tuomarointi?

Joselle ja Heinosille hyvin te veitte...  :mrgreen:

Olipas yleisesti härväystä rengasten kanssa...SM-sarjan sääntöjen mukaiset renkaat muistutti eniten krossia, joten ne täytyy olla täysin pers_estä ja niillä ajaa vain 2 akkua, siis todellisuudessa 40 akkua, mut jokaisella saa olla mutu tuntumansa. Mihin tarvii pitoainetta SM-sarja renkailla ajettaessa? No ehkä ens kaudella sitten... Oikeesti se oli ihan karmeeta katottavaa, kun vähemmän kokeneet ruiski foumeilla. Tehkää itsellenne palvelus ja ajakaa krossi renkailla ja kehittykää krossissa! Eikä tarvii enää itkee ettei takatuupparissa toimi pro linet pitkää...Jose veti slikseillä koko aja!

Viimesessä jumpsissa Matti ajaa foumilla, kun kuuli että rata on pelkkää mattoo. Näin ollen se on pakko nöyryttää krossirenkailla, mitään muuta tavoitetta ei ole kisassa. Eikä ole pelkoo, että alla olisi pää alaspäin väännettyjen pienten miesten umpikieroja muovi renkaita!   :lol:

Mikä fiilis? Syfiilis!

Moro pahoittelen sitä hyppyrin jälkeen osumista mutta kun se oli rakennettu todella huonoon paikkaan kun et millään voinut tietää hyppääkö edellinen vai ei, ja sen näkeminen miten jengi ajaa mutkan ni ei vaan mulla kalansilmät riitä näkemään kun suoralta tulee. Pahoittelen kyllä paljon että tästä jouduit kärsimään. Toivoisin että radan takaosa palautettaisiin takaisin triplaksi silloin ei tämmöistä ongelmaa ollut, että suoran päässä hyppy joka laskeutuu ensimmäiseen mutkaan. Ja Sinulle kääntäjä tiedät varmasti, pahoittelen avautumistani 2 finaalissa kun Heinosen Express tuli ja vei mun yokomon osia keulasta, tunteet vaan kuumenee helposti Sorry. Ja oli sitä siistiä ajoakin artsin kanssa pitkän aikaa eikä osumia tämän varmasti voi artsi kanssa allekirjoittaa.

+pannu
+B-Max4
+Yokomon kumit kuin kiskoilla.

-pääsuran hyppy
-Oma avautuminen
-Nostaja toimintaa pitäisi opastaa paremmmin

279
Yokomo / Vs: Yokomo B-MAX4
« : 08.01.09 - klo: 09.02 »
se voi olla että jossain on käyny käpy mutta itselläni ei välys muutu siis on ruuvit kiinni mutta ei sika kireellä. Mutta kun nyt on asia tiedossa niin kannattaa se voiman siirto tarkistaa että on herkkä, tämä vielä yleisenä ohjeena kaikille auton rakentajalle merkkiin ja malliin katsomatta. Pääasia auton toimimiselle on sen herkkyys.

280
Yokomo / Vs: Yokomo B-MAX4
« : 08.01.09 - klo: 07.32 »
slipperyn pukin kiristys pitää vetää maltilla ei sillee sika momenttiin, itselläni ei ole dremelöity vaan ruuvit sillee kiinni että pyörii herkästi. Eilisen treenin jälkeen vähä setuppia hakeneena. Eli linkki myös takaa lyhyeksi sai auton vähän nopeammaksi reagoimaan ja edestä iskarit alhaalta sisään ja ylhäältä sisään. Etudiffi aavistuksen kireemmälle. Enskertaan vielä jäykempien jousien kokeilua ja mahdollisesti kevyempää takaaja. Mutta alkaisi olla alueella matolla ajaessa.

281
Yokomo / Vs: Yokomo B-MAX4
« : 06.01.09 - klo: 20.33 »
Olisko laittaa vähän setuppeja millä ajelette? Itte olen laittanut etulinkit lyhemmäksi ja keskiviikkona vähän kokeilee iskarin asentoja edessä, jos vaikka sais vähän vielä lisää kääntyvyyttä. Onko kokemuksia jäykemmistä jousista? Etu diffiä olen kanssa vähän kiristellyt ja saanut veto kääntyvyyttä lisää hieman ja se näkyy kyllä kellossa heti.

282
Sähköautot / Vs: hyvä 1/10 sähkö buggy
« : 15.12.08 - klo: 18.31 »
olisiko toi hyvä käytetti vehje. http://rc10.fi/index.php?topic=32120.0 .
Jos se on ihan ehjä ja hyvännäkönen niin on ihan käypä peli.
Viimevuonna oli suuressa suosiossa kisaajien keskuudessa, ennenkö
vastaava malli julkaistiin Asson nimellä. Kalliimpi uutena kuin Asso!

Eroavaisuuksia on oikeasti aika lailla paljonkin. Ohjauslinkisto, iskaritornit, siipitelineet, bulkheadit, hexit, ylädekit sekä diffit. Näin alkuun ettei nyt joku osta BJ4:sta asson B44. Auto on noin 200€ kalliimpi uutena ja on alumiiniä huomattavasti enemmän

283
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 27.11.08 - klo: 19.45 »
No minkä takia me sitten odotellaan ROAR -sääntöjä jos niillä ei ole mitään merkitystä? Näinhän Laitinen sanoi syyksi aiemmin, kun kyseltiin miksei GT sääntöjä vieläkään ole.

Rauhotu, Kärsivällisyyttä kaverit viettää seminaaria ja koneisto on jäykkä ei kaikki tapahdu heti  :mrgreen:

284
Heh taisit todistaa toistakin SPRÄNKS finaalia  :cheesy: on muuten vieläkin korjaamatta  :grin: Mutta tämä on kilpailua kaikkea sattuu ja tapahtuu Autosta voi tulla rampa sekunnin sadasosassa...

285
Kiitoksia oikein mukavista kisoista.

Itse ajoin koko keikan yhdellä lipolla, se ei koitunut mitenkään ongelmaksi vaan noparin lämpökatkasu oli mulla murheen kryyninä. Viimeseen erään pääsi starttaamaan muutaman auton takaata ja kun onnenpotkulla ei jäänyt alku rysään kiinni siitä vaan sitten vetää letkaa. Auto tuntu toimivan aina vaan paremmin mitä enemmä anto mailaa, tästä kissasta ei tainut jäädä ku rataennätys ja luu käteen. Rata on kyllä aivan sairaan hieno ja toimiva, Jätkät on tehny hienoa työtä. Hovin kanssa spekuloitiin ajolinjoja kisan jälkeen ja todettiin että niitä on aivan sairas määrä.
Tuli väännettyä oikein mallikelpoista kilvanajoa juuri Janin kanssa kiitoksia korkeasta pulssista ja adrealiineista.

Kyllä sitä aina ihmettelee ku istuu persiilleen menneen erän jälkeen mekkaamassa ja sama naama toisella puolella mekkaamassa hajonnutta autoa et onko tässä mitään järkeä, Kyllä on jäi niin hyvä maku rennoista kisoista.

Kumartaa ja kiitttää.


Auton setuppi

Yokomo B-Max4
LRP TC-Spec/LRP 5.5 Sintratulla.
etu
1.4 vakaaja
50wt Siim öljy
0.30 tuumasii limittereitä ulosjoustoon iskarin sisällä 3kpl
iskari ohjemittainen
iskarit sisällä ylhäältä
iskarit alhaalla ulkona
Linkki sisällä pitkänä
C-Palassa lyhyenä

Taka
1.3 vakaaja
40wt Siim öljy
0.30 tuumasii limittereitä ulosjoustoon iskarin sisällä 3kpl
iskari ohjemittainen
iskarit sisällä ylhäältä
iskarit alhaalla ulkona
Linkki sisällä pitkänä
Hubissa lyhyenä

Vakio spurri ja 20t pinjoni


Paras läppi tällä setupilla 14.08 korjatkaa jos väärässä




286
Vapaa keskustelu / Vs: Maastopyörä keskustelua.
« : 05.11.08 - klo: 20.01 »
Dodii tuli sitten ittelleki hommattuu Haisuli  :grin: Venaa lauantaita et pääsee kurittaan.


287
Vapaa keskustelu / Vs: Poika tuli
« : 30.10.08 - klo: 14.56 »
Onneksi olkoon jeppe ja äiti.
Kylläpäs on polttisporukka alkanu vuoden sisään lisääntymään...

Kuka on seuraava???

No meille tuli tyttö vähän ennen 10.10.08 eli siis jeppe oli seuraava  :grin: Itse tässä alan kaiveleen perintö haulikkoa oven kulmalle jos alkaa kollit mouruamaan, eli Jeppe jos opetat pojalles tavat ettei mun tarvii  :grin: :grin: Tähän varmaan yhtyy Hokekin? Onnea vielä paljon kummallekin!!

288
Polttisautot / Team Associated SC8
« : 14.10.08 - klo: 23.37 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wiPPnd81Y6E[/youtube]
Siis tommonen on ihan pakko saada ensi kesäksi on niin nätin näköstä menoa. Pitää painaa sladissa mutkiin ja antaa kuokkaa oikee kunnolla. Tossa olisi vielä esikuvien vääntöä jessus toi on varmaan mageeta
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=76PqvWFfNNw&feature=related[/youtube]

289
Sähköautot / Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« : 11.10.08 - klo: 20.40 »
Perä irtoo herkemmin itselläni oli kiinni tuolla hyvin se luisteli videoista löydät Jiri VS Cale siinä on se supra ja alustana on se BD lukolla ja onewayllä sekä LRP:n 13.5 koneella.

290
Oli kyllä mukavaa joo jäi kanssa siitä tripla pujottelusta Calen ja Stilon kanssa hyvä fiilis! Oli Hauskaa sitähän pienoisautoilun pitäs ollakin, muisti miksi oli tän harrastuksen joskus alottanutkin. Kumarrus Garagelle tälläsen tilaisuuden järjestämisestä.

291
Sähköautot / Vs: J-Concepts BJ4
« : 02.10.08 - klo: 21.55 »
ootteko ajanut onewaylla ku tuntuu että auto on tällä setupilla mikä nyt on niin tautisen agressiivinen kääntymään,
takalinkki on pitkänä se tuntu aavistuksen rauhottavan autoa. edessä hopeinen 40wt, takana vihreä 35. 

292
Sähköautot / J-Concepts BJ4
« : 02.10.08 - klo: 10.13 »
Moro jeesatkaa vähän mitä preppauksia pitää autoon tehdä enen ku se on iskussa? Diffeihin/slipperiin mitään niksejä? Setuppi vinkkejä? 

293
Sähköautot / Vs: speedpassion driftmaster compo
« : 29.09.08 - klo: 11.14 »
Itse en juuri eroa huomaa tuon nykyisen setin ja sensorillisen 5,5 koneen välillä tuntumassa. Exigestä drifting käytössä saadaan kokemusta jatkossa, juuri tänään laitettiin kaverin drifteriin paikalleen.

Jos on RC autoa vähänkään enemmän ajanut ni ero on aivan julmetun suuri, mutta jos kaasu on mallia on/off ni sit hyöty ei varmasti tule esille. Liikkeelle lähdössä ja keskiaulueen kaasussa on isoin ero ja se on se tarkkuus/pehmeys.

294
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 28.09.08 - klo: 22.53 »
Ja tuossa suomen Sanwa maahantuojan linkki http://www.hobao-shop.com/catalog/product_info.php?cPath=13_34&products_id=584 Voit saada takuu palvelua yms. virallisen maahantuojan kautta ostaessasi.
Eiköhän ne takuut koske kaikkia kauppiata, ei kai sen tarvii maahantuojalta ostaa et takuut toimii ei ainakaa 1:1 maailmassa tuskin tässäkään.

295
Sähköautot / Vs: speedpassion driftmaster compo
« : 28.09.08 - klo: 22.36 »
Kokemuksesta sensorillinen on paljon parempi pehmeämpi ja tarkempi exige satsin omistjana tämän tiedon kerron. Nyt on LRP Eraser 13.5 sarja käytössä ja paljon parempi ja helpompi viedä.

296
Sähköautot / Vs: Asso Talk
« : 24.09.08 - klo: 14.59 »
Tottakai LRP:tä suosittelen toiminut hyvin ja luotettavasti.

297
Sähköautot / Vs: Asso Talk
« : 22.09.08 - klo: 16.04 »
Itselläni on 4.5lrp kiinni ja on oikeasti tehoa vaikka muille jakaa, joutunut punchin laittaa minimilleen. 5.5 olisi varmasti helpompi ajaa mutta minkäs sitä suuruudenhulluudelle mahtaa. Yhden kennon ajattelin tiputtaa kyydistä nyt mennään 6 kennolla  :grin:. Varmasti kannattaa katsoa konetta missä on sintrattu roottori.

298
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 18.09.08 - klo: 14.00 »


Jos lisäät tuonne sunnuntain kisaan vielä muutaman ukon (Heinoset ja muutama muu) DM1:lle, niin sulla ei ole enää asiaa A-finaaliin. Tyydy sitten siihen  :grin:


Näinkin voi käydä ja tyydyn siihen sitten ja pystyn käsittelemään häviöni ilman koloa itsetuntooni  :cheesy: Mika pakko kysyä miksi kerjäät oikeasti vähän väliä verta nenästä. Sä järjestät kyllä oikeesti välillä aika kohtauksia. Jos nyt lähdetään siltä pohjalta että kaikki ei oo vihollisia ja kusipäitä ennenkuin toisin todistetaan ni tää olis varmasti helpompaa.

299
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 18.09.08 - klo: 12.27 »
Kuten kirjoitin, ymmärrän että DM1 autoja on jo myyty muutamia, en niin hölmö ole.
Mutta vain muutamia (5?), kun taas koko maa lienee täynnä IGT ja GTP autoja.
Ehkä nykyiset DM1 autot voidaan helposti muuttaa "spec" -autoksi joten siitä ei koidu suurta ongelmaa.



Mika nyt kyllä rauhotas vähä tota juttua, onko oikeesti mitään hajua monta noita DM-1 on suomessa kannattas varmaan tarkistaa asia maahantuojalta ennen ku alkaa huuteleen. Taas kerran voisi sitä Provosointia vähentää tässä keskustelussa en meinaa vaan sua!
Ja en kyllä omasta mielestä ole suomen parhaita M8 kuskeja mutta kiitos kohteliasuudesta vaikka totuutta ei ole tässä  :cheesy:.

300
Tulokset / Vs: 1/8 Buggy MM USA 2008
« : 16.09.08 - klo: 20.59 »
ja kaikki on aivan soirona.

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 25