Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mmrc

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13
271
Polttisautot / Vs: Xray XB8
« : 11.11.07 - klo: 21.25 »
Tuohon en osaa vastata kun enään ei ole yhtään reiskan diffiä. Mutta kyllä Tomppa tai joku muu reiska kuski varmaan saa mitattua onko pulttijako sama. Tiivistyshän niissä muistaakseni on kummassakin tiivistepaperi. Hobaossahan on o-rengas ja kerran jouduin laittaan tiivistepaperilla tarkoitetun rattaan Hobaon diffiin, laitoin silikonilla eikä toiminut vuosi öljyt suht nopeasti pois koska ratas oli pelkästään pulttien varassa eikä siis minkäänlaisen olakkeen varassa mikä yleensä on kaikilla valmistajilla.

272
Polttisautot / Vs: Xray XB8
« : 11.11.07 - klo: 20.21 »
Ei sovi Xrayn ratas Mugeniin, Xrayssä suorat hampaat Mugenissa kaarevat. Ja pinjonissa on eroa sen verran että tarvii muuttaa kardaaniakin että voi vaihtaa keskenään mutta muuten pitäisi onnistua.

273
Onkohan noissa maneeseissa minkään sortin ilmastointia. Tosin kyllähän noita siirrettäviä puhaltimia jossain on PRCA:lta ne tosin pöllittiin. Sellaiset kumminkin tarvitaan jos haluaa että näkee savun seasta autonkin. Mukana ollaan kumminkin. Kai jollain on painepesuri että saa hevonp*skat pestyä pois heh.

274
Polttisautot / Vs: CEN Racing kisamenestys
« : 07.11.07 - klo: 11.34 »
Cen Matrix eli Buggyä suosittelen autona hyvä ja kisoja on. Kun taas Cen Matrix arena on Truggy mikä on kyllä autona hyvä mutta kisoja aika paljon vähemmän. Tietysti jos jatkaa pihasudittelua niin silloin varmaan ratkaisee lähinnä omat ajopaikat kumpi parempi.
Itse ajoin ensimmäisen koko kisakauden ja olen kyllä tyytyväinen Cenin Buggyyn tuloksetkin oli mielestäni aloituskaudelle loistavat, Trukki kisoja oli niin vähän että sen takia myin Arenan pois, vaikka auto hyvä onkin.

275
Minä kokeilin yhden kisan Bugystä tehdyllä ns. trukilla ei toiminut. Akseliväli on liian lyhyt auto käyttäytyy hypyissä todella agressiivisesti leveyttä tein sellaisilla jatko holkeilla ja sen puolesta ei isompaa ongelmaa. rungosta ei joutunut ottamaan pois mutta edellisen omistajan toimesta sivu muoveja ja koria oli hieman leikattu.Eli jos välttämättä haluaa trugyn niin se kannattaa ostaa valmiina vaikka käytettynä. Välitys oli muuten yksi ongelma myös eli kytkin kovilla kun lähtöön ei oiken voima riitä niin isoille pyörille tosin kulkua kyllä sitten riittää enemmän kuin tarpeeksi kunhan vaan suoraa riittää.

276
Tulokset / Vs: Alue-8 Vantaan osakilpailu
« : 04.11.07 - klo: 17.42 »
Kerron nyt taustan tähän spontaaniin kahden sanan nimittelyyn eli sanoin *itun *ullku.
Tosin tilanne syntyi niin että pyysin pääsuoralla tilaa kierroksella ohitettavasta, ja ohitin kyseisen auton sisältä osumatta kumminkaan ilmeisesti tällä kuskilla hävisi kontrolli autoon ja ajoi ihan itse suoran hieman leveäksi ja alkoi huutamaan että ei pääsuoralla saanut ohittaa.
Crossissahan hitaammat osaa antaa tilaa yleensä pyytämättäkin.  No minä en sellaista sääntöä tiedä että jollai osalla rataa ei saa ohittaa kierroksella jäänyttä.Tilanne jatkui parin kierroksen ajon jälkeen niin että sama pääsuoralla kierroksella ohitetuksi tullut auto oikaisi nämä kaksi 180 asteen mutkaan korokkeen edessä niin että sai minut kiinni ja ajoi perään niin kovaa kuin suinkin siinä kohtaa pystyi sillä seurauksella että autoni kori painui sisään kuljettajan vielä huutaen että se oli sitten kosto.Siinä vaiheessa tuli sitten tokaistua hieman sopimatonta.Onneksi sain korin oikaistua itse nopeasti kun järjetön peräänajo sattui ihan  korokkeen kohdalla ja pääsin kilvan ajoa jatkamaan ja B-finaalin voitin vaikka moinen välikohtaus sattuikin.

Kerhokisoissa on aika suuret tasoerot samoissa erissä, mikä tietysti tekee vaikeaksi kaikille ajamisen maksimi vauhdilla.Tuohon jo mainitsemaani tilanteeseen taisi vaikuttaa hieman sekin että perään ajaja taidettiin ohittaa kilpailun aikana noin 10 kertaa niin ei tainnut iäkkäällä herralla pysyä oikein kilpailun tilanteet enään hallinnassa.

Tuomarointi tässä tapauksessa olisi ollut voinut olla kohdallaan vaikka tilannetta se stop and go ei olisi miksikään muuttanut.Jos edellinen erä tuomaroi seuraavaa pitäisi luokat ajaa eri järjestyksessä eli voisi olla epäoikeuden mukaista jos saman luokan kuskit tuomarois toisiaan.

277
Tulokset / Vs: Alue-8 Vantaan osakilpailu
« : 03.11.07 - klo: 21.30 »
Kiitos erittäin hyvistä kisoista. Hienoa että näitä järjestetään ja järjestelythän toimi hyvin kokopäivän.
+++Hauskaa ajelua
++Radassa hyvä pito
+Oma tulos
-kerran pari taisi olla latenssit myöhässä ja datan siirto selkärangasta ei osunut radalla kohdalleen.

278
Nyt olen treenannut noin niin kuin mentaali puolella rajatorpan rataa huomenna nähdään tuleeko ajo selkärangasta ja sopiiko auto oikeelle kohtaa radalla. Tosin se alkaa oleen varma että ohi ei taida kukaan päästä sen verran alkaa oleen latenssit viritetty vanhaan spektrumiin että on siinä kiteet kovilla kun voi makkaraa paistaa noilla minun mikroaalloilla.
Saakohan noihin gps:ssää liitettyä niin voisi laittaa auton radalle ja ottaa vaikka kuppia kotona.
Niin ja asiaan eli nyt kun on tullut selväksi että parempia laitteita on myynnissä, kun mitä itsellä tällä hetkellä, eli tulee annettua tasoitusta sen suhteen (tarvisko luokat jakaa uusiksi radioidenkin mukaan), niin onko ammattilaisilla kokemusta Sanwan dsss laitteen nopeudesta verrattuna Spektrumin poroon vai tarviiko hommata Futaban fasst että saisi edes jonkin tuntuman autoon. Tällä hetkellä tuntuma on vain lähettimeen kunnossa.

279
Tietääkö kukaan mikä on Sanwan M11 40hz kidelaitteiden nopeus vanhaan Spektrumiin verrattuna. Ettei vaan mene ajolinja pieleen väärän laite valinnan takia.

280
Vuoden lajia silloin tällöin harrastaneena vanhalla spektrumilla kokeilin kaverin fasstia enkä huomannut mitään eroa, mutta ei minulla ole treeniä vielä niin paljon että saisin ratin ja liipasimen liikkeet tuleen selkärangasta.

Niin ja asiaan, vertailuun ei ole otettu ollenkaan kiteitä, nyt talven tullen patteriautoa kokeilleena en huomannut kiteistä vanhaan spektrumiin siirtymisessäkään mitään eroa, paitsi radiohäiriöiden katoaminen samojen kiteiden takia.

281
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 23.10.07 - klo: 21.17 »
Esim. Sanwan M11:sessa voi vaihtaa kätisyyttä kahva kahdella ruuvilla irti ja kääntö toisinpäin niin toimii vasenkätisellä.

282
Eikö kukaan tiedä miten tää homma menee, vai meneekä olleenkaan mihinkään?
Minä hoidin viime talvena hallin järjestelyt, mutta tänä vuonna ToniP on järjestelijänä ja siis hänellä on nyt kaikki tieto vuoroista. Odotellaan nyt mitä hän saa aikaiseksi. Tilanne on nyt paljon vaikeampi kuin edellis kaudella sen takia että viime talvena ajettiin joka viikonloppu ja tuuletukset hoidettiin ns.omalla porukalla.
Nyt vuorot on järjestettävä jokainen erikseen ja hallilta varastettiin korokkeet ja puhaltimet ja ilmastointiputket. ns. oma porukka kyllästyi joka viikonloppu yötä myöten menevään tuuletukseen ja sen takia juuri kukaan viime kaudella ajaneista talkoolaisista ei ole ilmoittautunut ajoihin ollenkaan.
Käsittääkseni nyt olisi mahdollista halliin asentaa kiinteät ilmanpoisto puhaltimet toisin kuin viime talvena niihin en lupaa saanut. No siihen hommaan taas tarvittais rahaa aika paljon ja se on suht tiukassa nykyään. Poistopuhaltimissa pitäisi olla lämmöntalteenottokin tai lämmitys pitäisi hoitaa jotenkin muuten, hallin oma lämmitysjärjestelmä on surkea.


283
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU: 13.10.2007 Turku Open V
« : 15.10.07 - klo: 17.48 »
Taitaa puuttua Eklundin Markonkin tulos kokonaan.

284
Onko ToniP mitään selvinnyt ilmastoinnin ja korvausten suhteen. Eli ajetaanko maapohjahallissa talvella vai ei.

285
Tulokset / Vs: Alue-8 kerhokisakutsu
« : 14.10.07 - klo: 20.26 »
Minunkin tarvii kiittää järjetäjiä hyvistä kisoista, tosin ne oli ensimmäiset patteriauto kisani eli paremmasta en tiedä. Hauskaa joka tapauksessa oli ja järjestelyt toimi erittäin hyvin.
T.Tiimin nimeä ei vielä ole keksitty mutta olisko se nyt vaikka Turhapuro Racing

286
Polttisautot / Vs: Polttiskrossin todelliset kulut.
« : 09.10.07 - klo: 15.22 »
Kyllä on aika paljon porukka satsannut rahaa näihin laitteisiin.
Minulla ei kuluja ole paljon auton hankkimisen päälle tullut, polttoainetta meni nyt joku gallona, ja muita suuria kuluja olikin osallistumismaksut kisoihin, mitkä ajoin kaikki mitä tiedossa oli, eli pelkkiin osallistumis maksuihin meni kokolaila sama määrä kuin uuteen autoon.
No tietysti kärjestä aikalailla jääneenä alkukaudesta, mutta siihen varmaan löytyy syy harjoittelun vähyydestä kun loppukaudesta hieman treenanneena pääsin jo podiumille (hehhehhehe).
Ensi kauteen on tarkoitus satsatakin jo hieman enemmän niin että varaosia ei tarvis lainailla ihan niin paljon Heinosen veljeksiltä Kiitos heille osista ja hyvistä teknisistä neuvoista, neuvoja uutena harrastajana kumminkin tarvin vielä paljon tulevallakin kaudella.(teknisten oikeiden neuvojen saaminen tässä lajissa onkin tärkeää)
Uutena harrastajana olen päässyt harrastukseen mukaan pienillä kuluila ja joskus kovalla äänellä varsin hyvin
Halvin moottoriurheilulaji sanoisin olen kumminkin jokusta lajia harrastanutkin.



287
Sähköautot / Vs: Purkulaite
« : 05.10.07 - klo: 11.33 »
Selvä homma mittasin tosiaan vasta purun jälkeen ja sen takia varmaankin sain vääränlaisen tuloksen. Pitääkin tutkia vielä purkun aikana että tiedän katkaisu kohdan oikeellisuuden. Kyseessä GP 4300 kennot.

288
Sähköautot / Vs: Purkulaite
« : 05.10.07 - klo: 08.03 »
Onko kukaan mitannut Novakin Smart Treyllä purettujen akkujen voltteja purun jälkeen.Eilen huomasin että voltit ei pitänyt ollenkaan paikkaansa siihen mitä näyttö ilmoitti.Kun asetin purun katkaisuun esim.0.9v niin laite katkaisi purkamisen jo 1.20v ja jos laitoin 0.5v niin katkaisu tapahtui jo 1.17 voltissa onko laitteessa siis vikaa vai tapahtuuko purun katkaisu muillakin kyseisessä laitteessa noin?.

289
Yleinen keskustelu / Vs: Servo apua tarvitsen
« : 04.10.07 - klo: 14.54 »
En nyt ole varma onko tämä OT:ta, mutta laitanpa tän tänne kuitenkin.
Eli servo on Hitec 5945 mg digiservo. Se heitti pelaamasta noin 20 min. käytön jälkeen, MUTTA ei täysin. Siis, se palauttaa renkaat suoraan jos ne on olleet vinossa kun virrat on pois, ja virrat kun laittaa päälle niin renkaat menee oikeeseen asentoon (suoraan) ja servo kyllä pitääkin ne siinä, mutta ei käännä niitä mihinkään. Tuttu sähköinssi mittaili sitä, ja kaikki pikaisen mittauksen mukaan kunnossa, ei siis mitään kärähtänyt. Kun hammasrattaat oli pois paikaltaan niin sen sai pyörimään kumpaankin suuntaan kun antoi pienen näpäyksen käyttömoottorin akselilla olevaan hammaspyörään. Samalla onnistui myös säätää pyörimis suuntaa ja nopeutta sitä "säätäjää" (pulssianturi???) sormilla pöyrittämällä. Vähän aikaa kun vaihteli suuntaa niin servo jumiutui aina keskiasentoon, (suunnanvaihto kohtaan jossa renkaat suorassa). Taasen kun napautti tai pyöräytti moottorin hammasratasta niin pelasi. Onkohan tuossa kyseessä vain kosketushäiriö? Onko jollain ollut samanlaista vikaa, ja tietääkö joku voiko tuota fiksata kuntoon?

Kai mä nyt selostin tämän tarpeeksi hankalasti, että kukaan ei varmasti ymmärrä mitä tarkoitin. Eli lyhyesti... Paikoittaa renkaat suoraan ja pitää ne suorassa, mutta ei tottele ohjausta ennenkuin antaa pienen alkusykäyksen liikkeeseen.

Tuttua hommaa.
Itsellä ""huippu"" Hitec HSC-5997TG titaanirattainen digiservo kaikilla herkuilla(ja hinnalla) tekee ihan samaa  :evil:

Kun antaa kädellä liikettä niin toimii, mutta jos pysäyttää niin ei lähde yksinään toimimaan  :angry:

Oli mun viimenen hitekki.
Kyllähän se mulla oli käytössä parisen tuntia, joten jos joku väittää että ollut hintansa väärti niin sitä tikulla silmään  :wink:

En suosittele Hitecciä kellekään, kun samaan hintaan saa parempaakin = !FUTABA!
Minullakin on saman vian omaava hitekki asiasta keskustellessani minulle selvitettiin että moottorissa on kollektorissa vikaa eli ns.hiilet ei saa kontaktia tuolla kohtaan ja sen takia jumittuisi sille kohtaan. En ole itse asiaa tutkinut enkä vikaa koittanut korjata mutta jos joku onnistuu korjaamaan niin kertokaa ihmeessä.

290
Ainut asia mikä tekee hallin vuokraamisen ongelmaksi on tuuletus, korokeena siellä toimi viimetalvena alkuun katsomo eli se ei ole ensimmäisenä asialistalla mikä pitää ratkaista.
Tuuletuksessa joka kerta mukana olleena tiedän tai ainakin epäilen että mahtaako tällä kertaa helsingistä ja turusta talkoisiin ilmoittautuneet ymmärtää tuon tuuletuksen viemää aikaa mikä on siis noin 5 tunnin odottelu ajojen jälkeen ja se on hoidettava hyvin muuten  seuraavaa ajokertaa ei saa vuokratuksi.

291
Moro
Ilmoittaudun ajamaan (ja vain ajamaan) Mikko Mäkinen.
ToniP talkoo porukkaa ei näytä paljon olevan viime talvenahan siellä meni joka kerta klo 01.00-01.30 hallia tuulettaessa.Heti kun jätettiin tuuletus hieman vähemälle niin seuraava aamuvuoro valitti huonosta ilmasta.Huippareiden asenus varmaan auttaa(jos niitä saa laittaa), mutta ajovuoroissa ei ole ollenkaan tuuletus aikaa mikä on epäilyni mukaan pakko olla vaikka halliin kolme neljä tehokasta huippuimuria sataisiinkin.
Onko tuossa laskelmassa jotain pielessä vai kuka maksaa tuon talkoo porukan ns. kulut viime talvenahan ne tehtiin puhtaasti talkoilla.
Viime vuonna kausi maksoi 78€/kuski, mutta tänä vuonna hinta on ilmeisesti eri.Sen takia kun koko kauden vuokraaville tunti hinta on 29€/h eli joka viikolle, ja ns. välivuoroille esim. meille tällä suunnitelmalla tunti hinta on 40€/h huom. hinnat viime vuoden hintoja. 
nim.merk. mm.30km hallia lanannut ja korokkeen ja tuuletuksen kanssa kiroillut.

292
Moro
Kotiin päästiin ja palautuminen rankasta kisasta vie aikansa.
b-lähdöstä nousin finaaliin viimeisenä. Kone sen verran väljä että oli vaikeuksia saada pysyyn se käynnissä ja sammuikin just kun b-lähdön viivalle piti mennä muta oli tukkinut lämmittely kierroksella tulpan niin että ei lähtenyt käymään ennen kun kävin puhaltamassa puhtaaksi siinä meni muuteman kierros,tähän lähtöön sain mekaanikkoksi JariV:n ja hän toimi käsittääkseni ensimmäistä kertaa mekaanikkona kilpailuissa enkä ehtinyt valmentamaan mitä kaikkee pitäisi tehdä mutta mekkaus meni ihan hyvin silti kiitos. Onneksi auto ei sammunut kuin kerran ja nyt oli tiedossa että tulpan pitää olla puhdas että kannattaa yrittää käymään joten korokkeelta juoksu jalkaa auto hakemaan radalta ja puhalluksen kautta starttaamaan uudelleen radalle, nyt kävi jo tuuriakin viimeisenä nousussa kiinni olleen Mikcan auto sammui ja minä pääsin nousemaan kun lopulta sain auton käymään.

Sitten tarvikin puhaltaa auto puhtaaksi finaali lähtöön siinä vaiheessa huomasin että jarrut laahaa mudan takia todella pahasti vaikka olin jo aukaissut alkuerän jälkeen jarrun ruuveja muuteman kierroksen. Kuuntelin siinä jossain välissä Konkalta ohjeita että tällä kelillä otetaan levyt kokonaan pois.Joten minäkin ruuvasin diffin irti ja jarrulevyt pöydälle muta hoitaa kyllä vauhdin hiljentämisen ja niinhän se tekikin, vielä tarvi keksiä tulpan suojaksi jotain ja sinne koloon tungettiin telttapatjaa palanen mikä toimikin finaalissa niin pitkään kun putosi pois.
Nyt ehdin pyytämään mekaanikoksi  Mikcan eli saman henkilön kuka putosi finaalista ensimmäisenä ok hän lupasi mekata minunkin auton samalla kun mekkaa  Markonkin eli lähtöön kuulutettiin 2 minuuttia, ok minä otan sen teknisen kympin kun viimeisenä lähden kumminkin ja kerrankin finaalissa ajamassa ja mahis ottaa se.

No ei auttanut se 10 min. lähtöön valmistelu auto ei nytkän käynnistynyt heti onneksi ajoissa kumminkin ja lähetys piti hoitaa niin että mikca tulee markon läheteetyään laittaan mun auton varikolta radalle onneksi Tuomas sattui kävelemään siitä auton ohi ja kuuli kun pyysin heittään sen Cenin siitä radalle Mikca kun ei vielä ehtinyt radalta varikolle niin en myöhästynyt lähdöstä juuri ollenkaan.Auto toimi suht hyvin mutta alkoi tuntua että kaasu tarvii painaa niin paljon kokoajan että suunniteltu tankki väli ei toteudu ja koitin huudella Mikcalle että tulen aikaisemmin varikolle alhaalta ei kuulunut vastausta ja samalla ajoinkin auton nurin ja ilman jarruja olevaa autoa kun ei voi kaasuttaa yhtään kun käy katollaan  niin ehti sammua ennen kun nostaja saapui paikalle huuto mekkarille että sammui ja alhaalla ei näkynyt mitään liikettä eli sittenhän se on itse haettava juosten alas ja tankki täyteen ja takas radalle tässä vaiheessa vielä oli tulpan suojana telttapatjan palanen jonka takia kännistys olikin helppo.Muutema minuutti ajettua aloin huutaan mekkaria että huomasko kun kävin tankkaan auton ja laittoiko kellon siitä käymään ei kuulemma laittanut kelloa eli ok mä huudan alas että nyt tulen sitten tankille seuraavalta kierrokselta, voi kele ei taaskaan alhaalla hereillä , oli siis hakemassa tällä kertaa Markon sammunutta autoa just kun oletin että olis valmis tankkaan minun autoa taas sammui siihen varikko korokkeelle no ei muuta kun juoksu jalkaa tankaan ja käynnistämään auto nyt se patjanpala oli tippunut eli käynnistys oli hankalaa mutta lähti kumminkin takas ylös ja auto radalle nyt aloin kuulutuksista epäileen että voiko olla noin kun sanottiin että minä ole toisena, ilmeisesti muillakin oli käynti vaikeuksia tai jotain, nyt piti siis ajaa tarkasti että saa pidettyä paikkansa ja tankki ei loppuisi kesken, mutta kuinka ollakkaan se tankki loppui viimeiselle kierrokselle nyt en enään huomannut edes kysyä onko mekkari alhaalla hereillä vaan juosten hakeen autoa mistä oli polttoaine loppu, nyt olikin kilpakumpanit auttanut sen verran että joku mekkari oli käyttänyt boksin akun tyhjäksi, tässä vaiheessa ei voinut enään kun odottaa kestikö toinen paikka vai tultiinko vikalla kierroksella ohi ei tultu.
Toiseen sijaan voi olla tyytyväinen, tuntui todellakin että se oli voitettu hopea.
Kiitos järjestäjille hyvistä kisoista olosuhteille ei aina voi mitään.
+Cen Matrix (auto toimi todella loistavasti näissäkin vaikeissa olosuhteissa ja on luotettava paketti)
+OS v-spec/ ultimate racing kytkin 1.0mm jousilla. (nopea paketti paljon ajettunakin toimi)
+Himoto siipi   (kestävä ja toimi hyvin vanteen puhdistajanikin)
+Team Titan vanteet   (erittäin kestävät)
+Werks racing race blend 25% bensa   (pitää koneen todella pikään kunnossa ja jättää tarpeeksi öljyä koneeseen ettei ruostu)
+Werks renkaat   
+Palkinnot
+Pizza
+Jatkot
Laitetan nyt vielä se pakollinen miinuskin
-Tyttöystävä ei ymmärrä tätä lajia ja sanoi lähtevänsä.

293
Polttisautot / Vs: CEN Matrix ja Arena
« : 12.09.07 - klo: 17.54 »
Minäkin otin ponderinkin pois mutta ei auttanut sekään nyt on vaan liian huono ilma testata vielä uusilla servoilla.
Nyt autoa puhditaessa huomasin että moottori on ollut huonosti kiinni olisiko se mahdollista että siitä tulisi häiriöö pelkästään kaasu/jarru servoon?

294
Polttisautot / Vs: CEN Matrix ja Arena
« : 12.09.07 - klo: 13.12 »
Törmäsin eilen perin ihmeeliseen vikaan kaasuservo lakkasi toimimasta, mutta vain välillä.Siitä epäilin että johdossa huono kontakti eli johto irti ja puhdistus ja uudelleen kokeileen, ei auttannut sama vika ilmeni vieläkin usein hypystä alastulon jälkeen.Laitoin sitten toisen servon, eikä vika hävinnyt vieläkään.Ok no toinen vastari kiinni ja voi voi vieläkin kaasu servo välillä ilman kontaktia.Sitten kaverilta toinen lähetin, eikä toiminut vieläkään.Eli nyt alkoi jo häiritsemään että missä vika kun akkukin oli jo yhdessä välissä vaihdettu eli ei enään muita vanhoja osia kun ohjausservo ja akun jatkojohto jatkojohdossa vika ei ole kun ohjaus toimii silloinkin kun kaasu/jarru ei toimi.
Tänään pitää koittaa vielä vaihtaa tuo ohjausservo jos vika tulisi sen ohjausjohdosta ja samalla vaihtaa vielä kolmas kaasu/jarru servo.

Auto toimii muuten hyvin Turun kisassa oli vaan pultti tippunut servoseiveri tolpanvarresta ja hyvin lähteneestä semistä jäi sitten nousu saamatta kun kääntyvyys huononi pultin häviämisen myötä.
Minulla on diffit e4000, k5000 ja t2000 tuollaisen diffi setupin olen todennut toimivaksi lyhyellä rungolla tosin pitkällä ajoin samalla diffi setupilla.Lyhytrunko on agressiivisempi kääntyyn ja tiukoissa mutkissa parempi, pitkärunko on vakaampi mutta tiukoissa mutkissa ehkä hitaampi.

295
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon rata
« : 10.09.07 - klo: 15.03 »
Olisko uudesta radan profiilista kuvaa, että pääsis edes mentaalitreenaan.

296
Siinä vaiheessa kun Trukkia ajetaan eri kisassa kun Buggyä niin minäkin olen mukana.Tällä hetkellä kun ne on samana päivänä, kisapäivästä tulee sen verran nopeatemponen että ei tälläinen hidas hämäläinen nauti kisaamisesta.
Siitä tulikin mieleen että nyt kun sunnuntaina mahdollisesti ajetaan trukki lähdöt niin ei sekoiteta tuota akk:ta ollenkaan mukaan niin saadaan sunnuntai päiville sellainen eteläeurooppalainen tunnelma.

297
Oliskohan noihin tukki lähtöihin mahdollista saada lisää porukkaa ja näin ollen kisa omalle päivälle,ja mahd.omalla porukalla järjetetyt. Jos mukaan tuohon muutenkin säännöttömään luokkaan saisi osallistua millä vaan rc laitteella esim. ei koko rajoitusta eikä moottori rajoitusta olevat autot, saattaisihan sinne mukaan tulla sähkömoottoreilla ja bensalla varustetut autot.

298
Eikös se Hotti just niin menekin että hyvännäköisen ei tarvi olla niin ammattitaitoinen.

299
Eiköhän sitä mekattua saada kaikki.Mukaan vaan vaikkei vaki mekkaria löydykkään.Ilmoittautuneita vielä puuttuu.Nyt ei ole kun Suomen ja Pohjoismaiden terävin- ja tylsinkärki mukana.
Ps.ABC:llä on todella hyvännäköisiä myyjä neitoja.

300
Ääni lauantaille sittenhän olisi mahdollista vielä vaikka hieman juhlia tulostakin. Cen on toiminut sen verran vakuuttavasti.

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13