Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Neo RS

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6
31
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 22.10.11 - klo: 00.00 »
Jos ei ohjeita, niin tuossa ainakin yksi ohje... koneen säätöön.
http://img703.imageshack.us/img703/9330/05102011368.jpg

E: meni jo...

32
On se kumma kun ei auto puuta päin ajamista kestä...  :evil:





Uploaded with ImageShack.us

Ei muuta kun sitten uutta osaa hommaamaan.... :roll:

33
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 21.10.11 - klo: 17.27 »
Tuli laitettua uudet jouset + uudet renkaat, suosittelivat infernosonly.comista noita jousia.
eteen
taakse
Eikä olleet kalliit kun tilasin tuolta...  :cool:




Uploaded with ImageShack.us

10 min ajoa ja sitten kävi näin, mutta tuntu jouset + iskarit toimivan



34
Polttisautot / Vs: valot
« : 19.10.11 - klo: 16.16 »
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8833

Tuosta toi kytkin, joka tulee kiinni vastariin. Aktivoituu, kun signaali menee yli sen 50% eli just hyvä kolmannen kanavan kytkimelle mitä radioissa on. Sitten vain sopivaa vastusta metsästämään ledien ja auton akun väliin. Voi tietty käyttää vaikka omaa paristoa valoille mutta silloinkin pitää pariston ja auton akun - (maa) liittää toisiinsa, että kytkin toimii oikein. Näin muistaakseni tuolla ohjeistivat myös.

Nettisivulla toimivan etuvastuslaskurin löytää vaikka täältä: http://ledcalc.com/ . Annat vain käyttöjännitteen, ledin kynnysjännitteen ja virran ja saat vastaukseksi tarvittavan vastuksen ja kytkennän. Sivu on käsialaani, joten jos jää jotain ihmeteltävää niin kysykää pois.
Nyt ois tuo piuha, mutta mikä tuo BEC on??? ja mikä on tuo musta liitin tuossa vastarille menevän piuhan vieressä



Uploaded with ImageShack.us

35
huomasin vasta ajon jälkeen, et oisko ollu ajon aikana irti, ja siinä pikku hypyissä sitten vääntynyt. edellisen vaihdoin vasta vähän aikaa sitte, ku oli menny 2 kohtaa poikki  :roll:

36
Yleinen keskustelu / Vs: Omat RC-Videot
« : 13.10.11 - klo: 14.35 »
Siksi tässä harjoitellaan... :laugh:

37
Polttisautot / Vs: Diffiöljyt?
« : 13.10.11 - klo: 01.10 »
tästä linkistä löytyy jonkun verran tietoa selailemalla... toivottavasti riittävästi.
http://rc10.fi/index.php?topic=36963.1920
Tai sitten menet... "aloittelijan polttiskysymykset", laitat hakusanaksi diffiöljy -> löytyy lisää... juttuja

38
Yleinen keskustelu / Vs: Omat RC-Videot
« : 12.10.11 - klo: 15.10 »
Harjoitus tekee mestarin...   :laugh: n. 2min40sek lähtee "lapasesta"  :afro:

Neo Race Spec

39
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 11.10.11 - klo: 13.22 »
Täytyypä vilkuilla... kiitti vinkistä.

40
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 11.10.11 - klo: 10.19 »
Osaisko joku heittää mistä halvalla renkaita Neoon, ilman vanteita? Pitäs olla "super" halpoja, että viittii nähdä vaivaa ruveta liimailee. Orkkis renkaathan maksavat vanteineen n. 16€/2 kpl

42
Polttisautot / Vs: Kyosho vetokäynnistin
« : 10.10.11 - klo: 01.27 »
Otin jo vanhasta sälekaihtimesta  :laugh:, mut meinasin et jos kävis varastoon ostamassa...
Niin ja hyvin kestää.

43
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 09.10.11 - klo: 14.50 »
Vetokäynnistinnaru tuli vaihdettua..

44
Polttisautot / Vs: Kyosho vetokäynnistin
« : 09.10.11 - klo: 10.44 »
Tulee PALJON halvemmaksi vaihtaa naru. Vetari maksaa kai jotain 26 euroo, itellä makso 25 metriä sälekaihdinnarua 4 euroo. Että siinä on mulle narua vaikka toisille jakaa (sitä en kuitenkaan tee  :wink:  )  Ei se ole iso homma vaihtaa se naru, avaat vaan sen vetarin ja pujottelet sinne sen narun, viidentoista minuutin homma!
Mistä saa ostettua tuota sälekaihdinnarua?

45
Yleinen keskustelu / Vs: Laadukkaat RC-videot
« : 08.10.11 - klo: 13.24 »

46
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 08.10.11 - klo: 10.50 »
Ohjausservon ratas lähti vaihtoon...


Uploaded with ImageShack.us

47
Yleinen keskustelu / Vs: Miten autoilet?
« : 08.10.11 - klo: 01.22 »
Auto: Inferno Neo Race Spec
Missä ajat: Yhelle montulle/ hiekkatielle keksiny oman radan. Ja milloin missäkin... jos vaan auto mukana
Kuinka usein: 3-7 kertaa viikossa
Kuinka pitkään ajat yhdellä lataus/tankkauskerralla? 30min - 1h (useammalla tankkauksella :laugh:, yhellä tankkauksella n. 10 - 15min) 
Onko autossasi ajon jälkeen paljon huollettavaa? Lähinnä putsausta, ja ruuvien kiristelyä
Oma kommentti autosta:Kelpo peli. kulkee ns. "ratacrossiin" ihan riittävästi.

48
Kertokaapa joku fiksumpi... 16T rattaalla huiput 69,8 km/h, ja 18T rattaalla sain huiput 64,9, mistä johtuu? loppuuko koneesta tehot / vääntö? Kone on KE25, auto inferno race spec. kokeilin eri säätöjä, mut ohkasemmalle laittokaan ei auttaunu. lämmöt käväs jopa 190 astetta  :laugh:
Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan...  :cool:

49
Polttisautot / Vs: moottorin säätö?
« : 07.10.11 - klo: 00.58 »
Paljon on hyvää tietoa täällä mutta vaikea löytää joten jos täällä vois kysellä moottorin perussäätöön vinkkejä.
Ongelmana olis kun en mistään löytänyt mikä olis optimaalinen moottorin lämpötila jotta osais säätää sen mukaan seoksia.
Viimeksi kun sain auton toimimaan hienosti pienen tulppa sekoilun jälkeen tankillinen löpöä ja poks...
kiretokanki poikki ja kun koneen avasin oli mäntä tarttunut lujasti kiinni  :embarrassed:
ilmeisesti liian laiha seos ja ylikuumeni vaikka auto savutti kun ajoi...
Osaisko joku kertoa suuntaa antavia lämpötiloja joilla osais turvallisesti säätää?

kannatta tarkistaa kone kunnolla... itellä  menny 4x kone. (ostin 12.7.11) 2 kertaa kivi juuttunut vauhtipyörän, pohjalevynväliin, kiertokanki alapäästä poikki. 3 kerta männäntapin sokka irtos -> leikkas kiinni, ja kiertokanki solmussa. 4 kerta täydestä kaasusta -> "klik". Ja sitten purin koko koneen, ja huomasin et runkoon (kampiakselin takana piilossa) tullut reikä mistä ottaa alakautta ilmaa, ja kiertokanki ei saa voitelua. Kaveri hitsas tuon rungon ja nyt ajettu yli 4 litraa löpöö ja hyvin toiminut... koneessa ollut jopa huippu lämpöinä heti ajosta 190 astetta, alaneulaa kun avasin sain tippumaan, siis suoraan ajosta n. 150 asteeseen. Kyoshon ohjekirjan mukaan ei sais yli 140 astetta nousta...
Ps. mullakin tullut aina paljon pakokaasua, ja mäntä+putki ollut todella öljyinen, ei siis liian laihalla.

50
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 05.10.11 - klo: 23.30 »
Tossa ainakin Neo Race specin, KE 25 kone ohje
http://img703.imageshack.us/img703/9330/05102011368.jpg

51
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 05.10.11 - klo: 19.44 »
OT...
Vaikea sanoa tuohon kiihtyvyyteen, kun tuo aikaisempi oli 16, eroa ei ainakaan siihen huomaa hiekalla, kun sutii koko ajan, diffisetuppina 5000-7000-3000 -> on enemmän takapotkuinen.
Niin ja Orkkiksen 13T, ja 16T välissäkään en juuri eroa huomannut. Huippujakin testasin mut ei vissiin ollut säädöt kohdalla, ei menny ku 61.6 km/h, ja 16T kellolla 69.8 km/h (hiekkatiekin oli mitä oli)

52
Polttisautot / Vs: valot
« : 05.10.11 - klo: 18.05 »
Saakohan jostain valmiita piuhoja, kun meinasin laittaa led valot autoon (illat pimenee  :smiley:), ja ohjaus tulis Kyosho KT-201 Syncro 2,4Ghz ohjaimesta 3 kanavan kautta. Muutenkin jos joku jaksaa vois valaista, miten tuo tehdään. Jotakin jo tiedän aiheesta... Riittääkö esim. piuha vastaanottimeen kiinni -> valot, ja sopiva vastus väliin?

53
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 05.10.11 - klo: 14.27 »
Vanhat kytkinpalat, uusiin JQ:n paloihin, ja Hpi:n 18T Kytkinkello, ainoo et palat ainaki aluks hankaa tuohon uuteen kelloon, vanhaan 16T (kyoshon oma) kelloon ei hankaa mut se taitaa olla sen verran kulunut... Tai sitten tuo HPI ei käy, mutta pienen käytön jälkeen on sitten viisaampi. -> tarviiko näyttää hiomapaperia  :grin:
(auto... Inferno Neo race spec)





Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Toimii loistavasti pikku ajelun jälkeen...

54
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 04.10.11 - klo: 21.57 »
lämpimästi voin suositella myös jq:n mustia kytkin paloja. hinta n20e jousineen. palat ovat todella pitkä ikäiset.
Lainaus käyttäjältä: TAlho
Jos kuitenkin päädyt alkuperäisiin paloihin niin laita mielummin nämä http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.IFW339&BildLopNr=01 Huomattavasti pidempi ikäiset ja ajettavammat kuin nuo ohjekirjan suosittelemat.
Käykö nuo JQ:t, ku  mulla on nyt molemmat  :cool:. Kyöstin omat ja JQ:n, mut JQ:ssa on pituutta enemmän??


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Hyvin toimii...
Mitä teit tänään...


55
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 04.10.11 - klo: 21.47 »
Alaneulan avaus laski lämpöjä, en saanu ku n. 150 astetta, ja heti ajosta. Muutama sekunti niin laskee alle 140 asteen...  :wink:

56
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 02.10.11 - klo: 20.31 »
Mistä traxxas revo 3.3 saa kytkinkellon ja siihen laakerit ja sitten sen vauhtipyörän taakse tulevan kartion??
Kato löytyykö noista...
http://www.hobbylinna.com/traxxas-varaosat-c-867.html?page=6&sort=4a
http://www.rcm.fi/index.php/traxxas-varaosat.html
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/RC-AUTO-VARAOSAT-TRAXXAS
ps. Google kyllä löytää  :wink:

57
Vakiona, juu...

58
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 02.10.11 - klo: 09.52 »
Ei mullakaan paljon kierroksia ota, jos tukkii syötön., ainoo minkä huomasin jos alaneula säädetty niin, et kun syötön tukkii ja sammuu 3-4sek, niin sitten ei ajossa toimi kunnolla alakierroksilla. Nyt sammuminen kestää about 5-6sek, ja hyvin toimii.

59
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 01.10.11 - klo: 17.22 »
Jos on mitattu heti ajon jälkeen tulpan juuresta niin on lämmöt kohollaan ja kelikin on aika viileä.

Tuo samanen säätöongelma on myös Madin 21 moottorilla. Ainakin minulla meni siten kun koneen sai käymään nätisti niin kovemman ajon jälkeen lämmöt nousivat 150-170. Ja jos yritti lämpöjä pitää alle 150 niin röpötti alakierroksilla.
On mitattu heti ajon jälkeen.
"Jännää" tässä on se, et kone toimii kuitenkin moitteettomasti. Ajettu tuolla säädöllä 2-3 L

60
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 01.10.11 - klo: 14.59 »
Onko kukaan mitannut lämpöjä KE25 koneesta? ohje kirjassa mainitaan ettei saa nousta yli 140C', ite just kävin mittailee ja koneen lämmöt oli maks. 181,3 C', jos säädän 1/4 kierrosta rikkaammalle ylä neulaa, niin rupee röpöttää... onko nuo lämmöt ihan ok??? kone on kyllä toiminu loistavasti jo monta ajokertaa. nyt vasta sain mittarin, ja pääsin mittailee.

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6