451
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
- Finaalit 7 min kaikilla
Tarkoitus olisi että Nokian osakilpailu ajettaisiin keväämmällä, tuo on vasta lämmittelykisa
.... vaikka aina niitä "vastarannankiiskiä" löytyy joukosta.
p.s. tuo kommentti ei ollut sinulle, haze. älä siis ota nokkiisi. yleisesti vain...
Nyt tarvis porukan ajatuksia aikataulun suhteen. Tässä olisi yksi ehdotelma ja siinä päivä venyy yli kello kuuden. Haluaako porukka lähteä ajoissa kotiin vai ajaa mahdollisimman paljon? Eräväliä ei käytännössä voida kiristää, koska kahta luokkaa ajavia on paljon. Toisin sanoen vaihtoehdot on 3 alkueräkierrosta, 4 alkueräkierrosta tai vähemmän treeniä.
Meniko muute iha varmasti oikeeseen luokkaan noi 1/10 kuskit?Kyllä ainakin sähköpostin mukaan Harri on ilmoittautunut M4-10 luokkaan. En tiedä sit, että onko Harrille tullu pikkuvirhe sähköpostiin
Nyman ajoi ainaki ekassa WJ:ssä vain 2wd luokassa.
Missä muuten kaikki 2WD kuskit on? 4WD luokassa tällä hetkellä enemmän ilmoittautuneita kuin 2WD luokassa. Ihan usein ei näin ole.
Laitoin jo Schumin nappularenkaita tilaukseen suuren määrän (kaikkia eri seoksia), jotta ne ehtii testata jalkapallokentällä ennen kisoja. Voittoa lähdetään hakemaan.
Päätetty juuri EFRA kokouksessa, että otsikon mukainen kilpailu pidetään Vaasassa!
....Voitais tehdä litti, et KAIKKI joilta löytyy kesäsarjakumit ajaa niillä. Jos ei omista niitä ajaa niillä mitä lyötyy. ...Pääasia et ajaa!!
Ketkäs nostaa kättä tähän??
Ei varmasti nelkussa olekaan suurin ongelma tuo kuluminen,ja jos kuluu pahasti, balanssi säilyy kuitenkin paremmin.
2WD:ssä tosiaan muuttuu balassi pirusti takarenkaiden kulumisen myötä. Eri rengassääntö nelkuille/tuuppareille?
...omia kokemuksia kumista. Toimii 2-akkua ei enempää. Itse ajoin kaks alkuerää "oikeesti", kolmannessa pöyrät oli jo surkeet. Sitten neljänteen uudet et sais ajettuu ne sisään ( joka ON tarpeen ) finaalia varten. Finaaleissa toimivat sit ekassa ja tokassa. Kolmas veto olikin jo selkeesti huonompi. Renkaissahan pitokasvoi siis liiaksi ja ajosta tuli kulmikasta ja muljuvaa. Auto siis 2wd ja täysin kesäsäädöissä.
Siihen nähden, että auton säädöt solukumeille tuli ravistettua hihasta erätauon aikana, ja että moiset renkaat olivat ensimmäistä kertaa Durgassa kiinni kyseisessä finaalissa, oli kierrosaikaparannus melko järkyttävä. Todettua tuli siis ainakin se että solukumit OVAT nopeammat, oli sitten matto- tai betonipinta.
Arvattavissa on, että jos solukumit jatkossakin sallitaan, niin "kauden" lopussa ne löytyvät luonnollisesti vähintään jokaisesta nelkkukrossista.
Mielenkiintoista...:) Vaasassa Jami ajaa kumeilla ja tulee ajamaan kärkivauhtia...
Ohessa vielä pari kuvaa tältä päivältä.
Krossit
5,0 + Lipot tai vapaa + 5-kennoa
Mutta haze, säännöissäkin lukee että a-fin 6parasta palkitaan ja nyt on 6kuskia 4wd, eli aamuisesta voinnistasi huolimatta saat palkinnon :) Ei vaan pitäähän 4wd-kuskeja enemmän saada kisaan!
Muistakaa kääntää kelloja, ettei tule nukuttua pommiin!