61
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 08.04.10 - klo: 21.32 »
Mun akun kiinnityksessä ei pitäisi olla valittamista, kun akkua ei saa edes pois jollei ota toiselta puolelta sivu suojaa pois .
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Varsin pätevän näkösen levyn olet ittelles askarrellu kyllä.
:p
Huh, Micro on ollut nopea, vasta melkeen osti auton ja nyt jo uusi pohjalevy! Ei se nyt niin karulta näytä Ihanko pitäis munkin joku tollanen väsätä....... Vakiosähkötkin vielä ehjät! Vanteitakin näköjään maalailtu/tussattu. No jotkut ne vaan osaa.....
Onneksi tähtäimet on vedetty ylös ja tavotteena onkin olla olematta viiminen...
Kun painaa jarrua, pyörät luonnollisesti pysähtyvät ja heittävät auton perän pyörimään eteenpäin. Kaasulla päinvastoin.
e: Onko tuosts traxxasin slipperin kiinni vetämisestä mitään vaaraa muuta, kuin että spurreja menee enempi?
Eikös Slayer ole sitten SC? Näyttäähän se hivenen erikoiselta, mutta eikös sekin luokitella SC:ihin.
Kyllähän tuolla ehkä "vähän" huomas että muutama oli ekaa kertaa kisoissa,
Mitenkäs muuten on, että meneekö nuo 4wd slashin etu ala tukivarret normi 2wd slashiin? Katselin, että niissä olisi ainakin enemmän säätö mahdollisuuksia.
Sitten toinen juttu. Mitenkäs paljon nuo kallistuksen vakaaja auttavat auton kallisteluun? Kisoissa auto kaatui melkein joka kerta mutkassa, jos tuli yhtäänkin kovempaa. Tosin tähän vaivaan auttaisi varmaan eniten uusi pohjalevy...
4wd slash käyttää edessä ja takana samanlaista tukivartta, joka on samatyyppinen 2wd takana (liekö jopa sama)
kallistuksen vakaaja auttaa ainakin itellä paljonkin pystyssä pysymiseen, vakioautostakin tulee huomattavasti parempi vakaajilla + sopivilla iskariöljyillä (saa olla kohtuu jäykkaa sisällä)