901
Vapaa keskustelu / Pienois Höyrykone ?
« : 16.11.03 - klo: 17.17 »Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"Sendi ircis, tai MSN jos ei mahdu... mitä vie tilaa?
Mahtuihan se :D
Pistäkkö kohta sen urlin?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"Sendi ircis, tai MSN jos ei mahdu... mitä vie tilaa?
Mahtuihan se :D
Nyt on yksi video tuolla ja katon mahtuuko sinne toista :D
Ainoa mihin laitsn öljyä on sylinteri. Ajon jälkeen.. Veteen ei siis kannata laittaa mitään. Koska siitä tulee vain höyry... Jolla se tiedettävästi liikkuu :D Tuostahan tulee vain höyryä. Ja sitä voi käyttää sisällä ihan hyvin. Jos saisin tuon isän ylös niin pistän tuo liikkeelle. Kun polttoaineena käytettävät palat (mitä olivatkaan) on loppu. Niin me käytetään pumpulia johon laitetaan geelispriitä. Palaa hyvin. :D
Elikkä. Minulla on Wilescon Dampftraktor, D405
Ollut minulla jo joku 6 vuotta. Ja toimii vieläkin (kun sen aina huoltaa käytön jälkeen)
Kuvia näkee tuolta
http://koti.mbnet.fi/jaries/kone/
:D Lisäilen jossain vaiheessa videon.
Kuvat on isoja.
Minulla on höyrykone.. VOin ottaa siitä pari kuvaa ja laittaa tänne. :D
Tänään olis tarkotus ajaa eka sisäänajo tankillinen, mutta en löytänyt ohjeista kuinka paljon minkäkin moottorin säätöruuvin pitää olla auki... Osaisko joku neuvoa?
Arvatkaas kuka kävi eilen hakee savagen :lol:
Mää vähäsen tuumasin että jos siirtysin sähköistä polttiksiin. Saisi kulkea melkeimpä missä vaan ja lujaa. Mitäpä suosittelisitte?
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"ja risse, otappa ilman putsari pois ja paina kaasut auki... aukeaako kurkku kokonaan?
Muistaakseni ei auennut alussa mutta säädin sen niin notta
aukenee. Onko ongelmia sen kanssa?
kirjoita pelkkä savage sinne hakuun, ni johan tulee viripalikkaa...
Millainen "vaihteisto" polttiksissa yleensä on? Siis sellaisissa ns. 1-vaihteisissa (kuten oma NitroTrackerini)? Onko niissä samanlainen vaihteisto kun esim. skoottereissa vai onko niissä ainoastaan kytkinlevy, joka ottaa välillä enemmän ja välillä vähemmän kiinni, vai miten se on toteutettu? Kertokaa viisaammat, kun jäi asia hämäämään. Ja miten kytkin pitäisi säätää?
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"Lainaus käyttäjältä: "chrisse"Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"Ihmiset ovat ymmärtääkseni valittaneet huonoja jarruja, yksi syy voi olla toi polttoaine siinä levyssä.
Korjaantuu kyllä kun vaihtaa voimaservon kaasuun/jarruun...
Niin, se vaan että voimaservo on käsittääkseni monasti hitaampi kun tavallinen? tai sitten nopea voimaservo maksaa älyttömästi. Minä luulen että saan ihan tarpeeksi jarrutus tehoa kun säädän hiukan kireämmälle tuota jarrua...
en ole siihen vielä sen enempää perehtynyt, mutta kait siinä varaa on.
Voin kertoa ettei siinä kyllä juurikaan ole. Joten ilman voimaservoa saa tottua ABS-jarruihin. :mrgreen: Eikä se voimaservo hidas ole! (autosi ohjauksessa on voimaservo, onko viivettä??)
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"Ihmiset ovat ymmärtääkseni valittaneet huonoja jarruja, yksi syy voi olla toi polttoaine siinä levyssä.
Korjaantuu kyllä kun vaihtaa voimaservon kaasuun/jarruun...
ei likaannu varmaan, mutta pillin toiminnan kannalta ei taida olla kovin optimaalinen ratkaisu, olen anatnut itseni ymmärtää että pilaa moottorin hengityksen.. jos se toimisi eiköhän näitä käytettäisi enemmänkin .. mutta yleensä vai mufflereiden kanssa joissa tehohäviö on muutenkin enemmän kuin optimaalinen
No huh huh... Miten naapuris on suhtautunu kun käytät polttista kerrostalon parvekkeella? Mahtaa kaikua aika kivasti... :mrgreen:
katsoitko ton toisen topicin?
onneksi olkoon muuten Savegn johdosta! miltäs se nyt ensituntumalta tuntuu?
katso toi http://forum.wmhost.com/viewtopic.php?t=4734
sisäänajon jälkeen kun motti on säädöissä, ei pitäs enää roiskia niin paljon