Kuvien ja parin auton perusteella sanoisin että muutama paikka kaipaa tiivistystä:
- moottorin kiinnitys vaihteistoon, Slash 2WD vuotaa sieltä
- rattaiden suojus/kansi. Harjallinen moottori vetää yleensä ilmaa rattailta hiilille päin (tuuletin toisessa päässä), jolloin rattaille pääsee tai jopa imeytyy hiekkaa kaikkien rakojen ja jäähdytysaukkojen tms. kautta. Moottorin takia niitä ei voi oikein kokonaan tukkiakaan... LRP Blast2 teki näin.
Tiivistys sillä tavalla, että saa tarvittaessa auki - teippiä, silikonia, kuumaliimaa tai sinitarraa ;) Jäähdytysaukkojen päälle ohutta (milli tai silleen) vaahtomuovia tai tiheätä hyttysverkkoa. Hiekkaa ja pieniä kiviä voi mennä myös moottorin sisään ja tukivarsien ja rungon väliin, rakenteesta riippuen.
Hiekalla voi ajaa ja pitää hauskaa kun renkaissa on pitoa :)
- moottorin kiinnitys vaihteistoon, Slash 2WD vuotaa sieltä
- rattaiden suojus/kansi. Harjallinen moottori vetää yleensä ilmaa rattailta hiilille päin (tuuletin toisessa päässä), jolloin rattaille pääsee tai jopa imeytyy hiekkaa kaikkien rakojen ja jäähdytysaukkojen tms. kautta. Moottorin takia niitä ei voi oikein kokonaan tukkiakaan... LRP Blast2 teki näin.
Tiivistys sillä tavalla, että saa tarvittaessa auki - teippiä, silikonia, kuumaliimaa tai sinitarraa ;) Jäähdytysaukkojen päälle ohutta (milli tai silleen) vaahtomuovia tai tiheätä hyttysverkkoa. Hiekkaa ja pieniä kiviä voi mennä myös moottorin sisään ja tukivarsien ja rungon väliin, rakenteesta riippuen.
Hiekalla voi ajaa ja pitää hauskaa kun renkaissa on pitoa :)














Ehkä pitää slipperiä löysyttää vaikka punch on maltillinen.





Itse akseli olisi voinut olla sopivan pituinen.



Johdon paksuudella ei näillä pituuksilla ole juurikaan väliä. Lämpö, jota isommalla voimakkuudella tulee ihan jonkin verran ei pääse kovin hyvin pois kotelosta. Ledin päällä linssi/heijastin jonka kuvio oli autokäyttöön liian suppea. Kokeilin rcsled:in uritusta oikealla keskellä olevaan littanaan suojalasiin, mutta en saanut riittävän hyviä tuloksia.


