Voi surkeus sentään. Sähköluokassa on tullut esiin, ettei nykyinen rengas oikein toimi liukkailla radoilla, kuten Nokia, Helsinki, Vaasa. Turussa ja Salossa rengas on ajettava, kunhan sileä pinta menee ensin rikki. Polttiksilla renkaan kulutus näyttää olevan suurempaa ja autoa ajetaan ihan eri tyypillä.
Nykyisen renkaan ongelma on jäykkä runko, neliskanttinen muotoilu ja kova kumiseos. Pehmeämmän kumiseoksen tuoman pidon pitäisi ratkaista osa tästä ongelmasta.
Ehdottaisin että samalla renkaalla jatkettaessa M8e-luokkaan otettaisiin mukaan saman renkaan pehmeämpi seos. Näin saataisiin liukkaille radoille edes jotain pitoa takaisin, maahantuojalle tämä tuskin on suurikaan ponnistus ja renkaat merkataan katsastuksessa, jolloin on helppo erotella M8 ja M8e luokkien leimaukset. M8e saisi siis ajaa kummallakin seoksella.
Jos tämä ehdotus otetaan tosissaan, olen valmis testaamaan kyseisiä pehmeämpiä renkaita.
-Teppo Kauppinen
Nykyisen renkaan ongelma on jäykkä runko, neliskanttinen muotoilu ja kova kumiseos. Pehmeämmän kumiseoksen tuoman pidon pitäisi ratkaista osa tästä ongelmasta.
Ehdottaisin että samalla renkaalla jatkettaessa M8e-luokkaan otettaisiin mukaan saman renkaan pehmeämpi seos. Näin saataisiin liukkaille radoille edes jotain pitoa takaisin, maahantuojalle tämä tuskin on suurikaan ponnistus ja renkaat merkataan katsastuksessa, jolloin on helppo erotella M8 ja M8e luokkien leimaukset. M8e saisi siis ajaa kummallakin seoksella.
Jos tämä ehdotus otetaan tosissaan, olen valmis testaamaan kyseisiä pehmeämpiä renkaita.
-Teppo Kauppinen