No hyvä että vaikutti oikealta paikalta. En yhtään muista mistä ne pois otin. Järkeilin ne siihen missä ne nyt on.
Kuva lautaspyörästä:
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/RC/lautaspy%f6r%e4.jpgKuva hiekasta:
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/RC/hiekka.jpgKuva pistokkeesta vastarissa:
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/RC/latauspistoke.jpgEi kaunis, mutta toimii. TArkoituksella jätin sen noin ulos, että päälle saa kunnon suojahupun. Tässä tapauksessa lienee vesiilmapallo!
Mikrokytkin jarrua varten:
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/RC/mikrokytkin.jpgKysymyksiä:
Onko 135C astetta kovin vaarallinen lämpötila? Kävi näet välillä, piti foliot poistaa kannesta.
Ajotyylin vaikutukset lämpöihin? Matalat kierrokset varmaan pitävät koneen viileänä, mutta entäpä viiman vaikutus lämpöihin? Eli jos mulla nyt ajossa nousee lämmöt hetkellisesti niin mitä kannattaa tehdä? Folion poisto auttoi nyt, mutta voiko ajolla sitä säädellä miten paljon?
Kannattaako auton antaa lämmetä miten paljon käynnistyksen jälkeen ennen kuin voi alkaa huoletta lämättämään?
Vaikuttaako tuo Highdpeed neula muuhun kuin noin puolinkaasun yli oleviin kierrosalueisiin?
Edit: Mikäs on minimi lämpö suositus?