Lainaus käyttäjältä: OV - 26.05.10 - klo: 21.57Lainaus käyttäjältä: Stobe777 - 26.05.10 - klo: 21.50
Mutta: tuo kardaani näköjään jumiutuu pikkukivistä heti kun ne menevät slipperin säätöreiästä sisään. Myös edestä pääse tavaraa kardaanitunneliin. Miten kardaani kannattaisi suojata?
Ylempänä on juurikin juttua samasta. Eli sisäkori poistaa sen kiven jumituksen ylhäältä. Tosin pitää tilata ulkomailta. Ensiapuna toimii sinitarrra. Moottori irti ja muotoilee sinitarran sopivaksi ja motti paikalle niin ei pitäisi mennä mitään. Etupää jää sitten silti auki vaikka olis sisäkori ja undretray(pohjasuoja) näyttää olevan huono niin ite ainakin tein tälläsen http://onse.1g.fi/kuvat/Myyntiin/IMG_7443.JPG/full estää suurempien kivien pääsyn, mutta hiekkaa toki menee. Kait siitä pienellä vaivalla sais aika tiiviin tehtyä.
Itse leikkasin kumisesta hiirimatosta sopivan palasen, jonka muotoilin sopimaan aukon päälle. Palan takapää ruuvilla kiinni akkutelineeseen ja etupää liimalla kardaanitunnelin suojukseen. Toimii. Jos on slipperi käytössä, pystyy säätämään, kun avaa ruuvin. Kuva mukana. Etupään suojasin vaimolta saadulla nailonsukalla, leikkasin kärjestä palan, pieni reikä siihen, kardaani läpi ja kiinnitys rungon sisälle kardaanitunnelin suojuksen etummaisella ruuvilla. Ei ole näiden jälkeen mennyt minkäänlaista moskaa tunneliin.
/Tomppa

 Mutta radalla tilanne onkin jo eri, ja vaatii kyllä autolle alustansäätöä vähintäänkin. Nekin ovat tietty ajajakohtaisia juttuja.
 Mutta radalla tilanne onkin jo eri, ja vaatii kyllä autolle alustansäätöä vähintäänkin. Nekin ovat tietty ajajakohtaisia juttuja.
 ) ja sen päällä vielä tuo kuvassakin näkyvä oranssi suojus. Ei ole mitään ongelmia ollut.
) ja sen päällä vielä tuo kuvassakin näkyvä oranssi suojus. Ei ole mitään ongelmia ollut.