4
« : 01.04.22 - klo: 12.08 »
Tällä olisi ajatus heittää tohon 2wd:hen 30k peräöljyt ja iskareihin taisi olla valittu ohjekirjan jäykkyydet, oisko ollut 350 ja 400. Peräöljyssä puntaroin paljon meenkö ohjeen vakio 4k:lla vai reilummalla, pelotti että lukko ei lukita 4k:lla...ehkä turhaan. Oskari Matilainen oli youtubeessa ajanut yhden kisan tällaisella 30k öljyillä, iskareissa tais olla 600 (näkyy videolla).
Testattu oletetulla vakiosetupillla Hakkilan vihreällä matolla ja asfaltille rakenentulla omalla radalla. Vakiona ei ilmeisesti perässä kuin rasvat, joten perä ei lukittanut kummallakaan pinnalla, tosin osasyy saattaa olla auton reilu kallistelu pitävällä alustalla, jolloin pitoero vaan liian suuri renkaiden välillä. No ehkä nyt alkaa lukko lyödä kiinni, mut kallistelu jatkuu - asfaltilla myös puski rajusti. Puskemiseen voi osasyy olla tällainen sekarengastus joka alla, tollaiset pinnirenkaat taipuneen alla asfaltilla ja pitoa ei löydy.
Tulevaisuudessa hieman kiinnostaisi kokeilla kisaamista, kunhan saa sellaisen perustatsin ajoon. Luokkana tämä SC kiinnostaa buggyjä enemmän, kun ovat enemmän "oikean" auton kaltaisia, joskin jokin rallycross-tyyppinen koppa iskisi näin eurooppalaisen silmään ehkä vielä enempi.
Alustat valitettavan sekalaiset: hiekkakentästä asfalttiin... :D Yksi setup ei taida riittää. Lisäksi Hakkilassa tulee varmaan käytyä.