91
Team C / Vs: Team C TS2
« : 04.06.14 - klo: 10.29 »Mihkä ne tulee sinne?Ne tulee sinne reikiin siis mihin tukivarren tappi tulee. Eikös ne pallot tule noitten mukana?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mihkä ne tulee sinne?Ne tulee sinne reikiin siis mihin tukivarren tappi tulee. Eikös ne pallot tule noitten mukana?
Tehtaalla on polttis projekti kesken joten ei varmaankaan ihan heti.Okei, tämä selvä!
Täällä Huvilassa Toijalassa rakensimme RC driftingradan hiljan. Jos kiinnostaapi, niin olisi kiva löytää muita harrastajia ajokaveriksi.Toijalassa itsekkin asustelen, mutta tulee ajeltua vain krossia.
RPM kupit on kanssa ihan hyvät. RCM:llä ei näkynyt nettikaupassa noita low frictioneita, mutta tuossa linkki: http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_25_1450_2558/products_id/267809/n/Team-Associated-Factory-Team-Low-Friction-Ball-Cup-12Joo kiitos! Näitä myös olen katsellut ja NIRKissä näin ainakin muistaakseni kahdella näitä: http://www.rcm.fi/2026-jconcepts-1-10th-scale-ball-cups-white-20pcs.html
Moi,Joo nuo B44.2 tornit ostan myös kun nuo vanhat ovat jo aikas huonossa kunnossa.. Juuri ostin uudet RPM pallokupit, mutta jos talveksi vaihtaisi uudet. Onko linkkiä heittää noista lowfriction kupeista?
Bigbore iskarin korkit ottavat kiinni iskaritorniin. Saat ongelman poistettua dremelöimällä tornia, tai ostamalla B44.2 mallin tornit. B44.2 mallista löytyy myös yksi kiinnityspiste lisää. Vakio pallokupit kannattaa vaihtaa FT lowfriction kuppeihin, ovat tosi herkät ja kestävät :)
Kyllä kannattaa, säästää niveliä. Itse olen laittanut durangon bootsit kardaanin niveliin.Okei. Kiitos vastauksesta!
Onko ketä kaikkia tulossa radalle tänää 17.5. ?Sunnuntaina kerhopäivä, joten silloin on ainakin porukkaa radalla.
Onko tietoa paljonko T8pro eroaa "Stoke N" TR8 KITistä? Voiko esim päivittää pro osilla?Voi päivittää mutta halvemmaksi tulee kun kerralla ostaa tuon T8 kitin. Jos tuon TR8 ostat niin kannattaa melkeinpä heti vaihtaa siihen pohjalevy kun tuo RTR pohja on niin vetelä että on samantien mutkalla. Ulostulotkin kannattaa vaihtaa samalla T8:n omiin kevennettyihin, kun nuo vakiot ovat todella pehmeää tavaraa joten kuluvat todella nopeasti.
Vitosen maksaa kerta radalla.Tässä vielä "before & after"-tyylinen kuva siitä mitä saatiin aikaan, alempi on viime kesältä, ylempi tänään otettu. Kuvassa ei näy uusi ja komea tankkauskoroke!
Hienon näköistä, liekö laajakulman aiheuttamaa, mutta näyttää järjettömän isolta tuo rata-alue ( en ole koskaan käynyt, niin ei osaa hahmottaa.. )
Tuollahan varmaan voisi tuuppicorrilla ( sähkö ) kanssa ajaa, kun semmonenkin tuli hommattua ja vielä servoa odottaa että saa liikenteeseen.. voisi joskus anoppilasta poiketa sielläpäin käydessä
Olikos se ratamaksu vitosen päivä myös "vierailta" vai tulkitsinko väärin
Näinpä! Varaosat joutuu monet tilaamaan ja uuden auton ostossa kannattaa ottaa huomioon mitä autoa on liikkeellä ajoporukassa..Tamperelaisena voi valita minkä merkin vain kun täällä ei ole ainuttakaan liikettä ja kaikki osat joutuu joka tapauksessa tilaamaan. Varaosien saatavuudesta puhuttaessa puhutaan tosiaan aika pienistä alueista ja murto-osista harrastajia.
Lahessa ihan sama tilanne, osat menee aina tilaushommiks. Itse ajan Kyosholla ja Suomesta saa osia useasta liikkeestä. Tarvittaessa myös ulkomailtakin suht nopeasti.
Vanhemmat asuu siellä et itse käyn silloin tällöin siellä päin ja melkein aina on vermeet mukana.Et ole ainoa, on täällä akaassa muitakin .
Sunnuntaina ajaan jos ei nyt sada.Näin olisi tarkoitus.
Vaikea sanoa miksi tekee noin, voihan ne kasata myös "vanhalla" tavalla ilman ilmausta, jos on siten parempi.Sain loppujen lopuksi iskarit toimimaan ihan kohtalaisesti ja eilen radallakin toimivat hyvin.