Kirjoittaja Aihe: Vuosilta 1987-1991  (Luettu 2396 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa silli

  • Jäsen
    • Profiili
Vuosilta 1987-1991
« : 31.12.04 - klo: 10.19 »
Onko kellään jäänyt talteen tuloksia, kuva materiaalia, videoita tai jotain näiltä vuosilta?

Olin tuolloin aktiivinen harrastaja hyvin nuori sellainen (syntynyt -80) ja muistikuvat tuolta ajalta hyvinkin heikot ja olisi hauska saada jonkin näköistä materiaalia ja herättää niillä joitain muistikuvia noilta ajoilta. Mikäli niinkin hyvä tuuri olisi käynyt, että jollekkin olisi kaapin tai jonkun muun perukoille jotain jäänyt.

Luokat missä ajoin olivat (muistaakseni) ST-12 Autona Corally ja SR-10 Neliveto crossi autona Schumaher.

Nyt on sitten kiinnostus lajiin pitkän ajan jälkeen nostanut päätä ja tarkoitus olisi alkaa taas ajamaan.

Terveisin
Mika Silvasti
"ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa"

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vuosilta 1987-1991
« Vastaus #1 : 31.12.04 - klo: 11.09 »
Ainakin Laukaan sisäkisoissa viime vuonna näytettiin jotain videota 90-luvun alkupuolelta, joten heiltä ehkäpä voisi tuo nauha jostain löytyä? Kuten yleensä, niin myöskin TEK oli edustettuna ja Niko ajamassa myöskin tuolla vuosikymmenellä. ;)

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vuosilta 1987-1991
« Vastaus #2 : 31.12.04 - klo: 11.47 »
TapHaapin sivuilta löytyi vielä vuosi sitten tuloksia jostain 80-luvun lopun ja 90-luvun alun kisoista - nyt sivut ei taida olla enää pystyssä? Mm. mattoautojen SM-sarjassa vuonna -89 otettiin TamUA:lle 6-voitto  :mrgreen:

Poissa silli

  • Jäsen
    • Profiili
Vuosilta 1987-1991
« Vastaus #3 : 31.12.04 - klo: 12.06 »
Ei näyttäny sivut juu toimivan. Harmi.
"ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa"

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Vuosilta 1987-1991
« Vastaus #4 : 31.12.04 - klo: 17.53 »
Oletko koskaan ajannut skabaa tuolla hmr klubbenilla. Minulla on joku video vuodelta -87 tai -88 missä ajettiin 2wd ja 4wd krossi autoilla. Muistaakseni Stenbergin toinen veljistä oli aika aktiivinen noissa kuvaus hommissa.
Jerzi

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Vuosilta 1980-1991
« Vastaus #5 : 02.01.05 - klo: 12.05 »
Lainaus käyttäjältä: "silli"
...
Nyt on sitten kiinnostus lajiin pitkän ajan jälkeen nostanut päätä ja tarkoitus olisi alkaa taas ajamaan.

Terveisin
Mika Silvasti


Katoppas !

Tervetuloa takaisin lajin pariin !
Jotkut eivät ole pitäneet taukoa ollenkaan ;)
-Pekka

Poissa silli

  • Jäsen
    • Profiili
Re: Vuosilta 1980-1991
« Vastaus #6 : 02.01.05 - klo: 18.56 »
Lainaus käyttäjältä: "reittila"

Katoppas !

Tervetuloa takaisin lajin pariin !
Jotkut eivät ole pitäneet taukoa ollenkaan ;)


Katoppas  !

vielä se ajaa vaikka ei olekkaan kerholla näkynyt, kerkesin jo ajatella että onkohan se luovuttanu, mutta onneksi ei...!  :mrgreen:  onkos sulle jäänyt materiaalia tuolta ajalta tallteen....  :?:
"ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa"

Poissa silli

  • Jäsen
    • Profiili
Vuosilta 1987-1991
« Vastaus #7 : 02.01.05 - klo: 19.14 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
Oletko koskaan ajannut skabaa tuolla hmr klubbenilla. Minulla on joku video vuodelta -87 tai -88 missä ajettiin 2wd ja 4wd krossi autoilla. Muistaakseni Stenbergin toinen veljistä oli aika aktiivinen noissa kuvaus hommissa.
Jerzi


Kyllä tuolla tuli ajeltua virallisissa ja ei niin virallisissa kisoissa.

otsikossa muuten hiukkanen virhe... sen pitäisi olle 1987 eikä 1980. hups.  :oops:
"ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa"

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Vuosilta 1987-1991
« Vastaus #8 : 02.01.05 - klo: 21.51 »
Muistatkos minut oikea nimi on JERRY HELLSTRÖM ja minä aloitin kertsillä -86 -87 ja ajoin ekat vuodet tamiyoilla sitten oli vähän hassu kori minun PB MAXIMASSA (80 lopussa) siinä oli semmoinen vihattu ruotsin lippu kori josta kukaan ei tykännyt.
Jerzi

Poissa silli

  • Jäsen
    • Profiili
Vuosilta 1987-1991
« Vastaus #9 : 03.01.05 - klo: 08.50 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
Muistatkos minut oikea nimi on JERRY HELLSTRÖM ja minä aloitin kertsillä -86 -87 ja ajoin ekat vuodet tamiyoilla sitten oli vähän hassu kori minun PB MAXIMASSA (80 lopussa) siinä oli semmoinen vihattu ruotsin lippu kori josta kukaan ei tykännyt.
Jerzi


Nimi kuullostaa kyllä todella tutulle, mutta aikaa tosiaan on vierähtänyt sen verran, että ei pärstävärkki oikeen muistu mieleen.  :mrgreen:   Veikkaan että sekin on muuttunut tämän tauon aikana.  :roll:
"ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa"

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Vuosilta 1987-1991
« Vastaus #10 : 03.01.05 - klo: 10.31 »
Sä voit muokata oman aiheesi otsikkoa...