Kirjoittaja Aihe: RTR vs. KIT  (Luettu 11305 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa OklaMokla

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RTR vs. KIT
« Vastaus #30 : 13.03.11 - klo: 11.19 »
Ensiksi pidin rtr:iä parempana, koska auton oppii tuntemaan manuskoista. No, ostin ensimmäisen kit autoni.
Kitissä on se hyvä puoli, että jos jokin menee rikki voit korjata sen ilman manuskaa sillä muistat suurimman osan auton osista.

RTR
- Laatu
- Ruuvit ei ole ikinä kiristetty kunnolla.
- Voiteluaineita puuttu.
- Sähköt ovat huonoja monesti.

+ Ei tarvitse koota
+ Helppo aloittaa harrastus.
+ Halpa


KIT
- Joudut ostamaan sähköt itse ja eteen tulee todennäköisesti paljon probleemia.

+ Kasaat auton itse, se on kivaa.
+ Opit tuntemaan auton
__________

Pidän kittiä parempana
129otAd6tFm9YghjjSeMmb8QtdxHMvKdda

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Rtr
« Vastaus #31 : 13.03.11 - klo: 12.22 »
Ei noita miinuksia voi yleistää. Esim. Tuo rb krossi on ihan kuin itse kasaamani.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RTR vs. KIT
« Vastaus #32 : 13.03.11 - klo: 12.25 »
Mun meilestä kitti on parempi.Voit ostaa mitkä sähköt haluat ja tulee se halvemmaksi kuin ostaa RTR ostaa siihen päivitysosia että se kestää ja ne sähköt mitkä haluat.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Rtr
« Vastaus #33 : 13.03.11 - klo: 13.45 »
Esim. Tuo rb krossi on ihan kuin itse kasaamani.

Onko se hyvä vai huono asia... :wink: :grin:

Molemmissa on puolensa, se mikä puuttuu vaihtoehdoista on hyvin kasattu ARTR. Valmiiksi kasattu auto mihin ite saa valita mieleiset sähköt, RTR autoissa kun yleensä vakiosähköt on jotain muuta mitä haluaa.

Kilpurit taas pitää olla kittejä, silloin tietää miten ne on kasattu ja kasatessa tulee tekniikka tutuksi sekä auton saa heti kasaan mieleisillä öljyillä.
Kylätason RC-kuski.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RTR vs. KIT
« Vastaus #34 : 13.03.11 - klo: 15.52 »
No on se nyt aika hyvä asia, koska itse en olis pystynyt parempaan. Mieti siitä.

Ja voishan tähän vetää toisenkin esimerkin: erään modernin auton osissa on ollut toleranssivikoja ja vääränmallisiakin osia. Siinäpä sitten aloittelija tuskailee kun ei saa autoa edes kasaan. RTR on ainakin siinä suhteessa varma että auto on kasassa.
Ja tuo Italialeinen BMT on kyllä ihan makee mutta kasausohjeet oli sitä luokkaa että saa olla aika kokenut jos meinaa saada sen niillä ohjeilla kasaan ilman ulkopuolista apua esim. diffien osalta. Onneksi pähkäilyn ja järkeilyn kautta homma onnistui mutta se ei mennyt ihan kuin elokuvissa.

Mut olen nähnyt RTR autoista huonojakin esityksiä mihin edellä viitattiin. Eräässä autossa oli hienot alumiiniset diffit mutta ruuvit punaisella lukitteella niin tiukassa ettei niitä saanu auki. Ei todellakaan kovin hyvä juttu.
« Viimeksi muokattu: 13.03.11 - klo: 16.00 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RTR vs. KIT
« Vastaus #35 : 13.03.11 - klo: 23.26 »
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: RTR vs. KIT
« Vastaus #36 : 13.03.11 - klo: 23.39 »
Ensiksi pidin rtr:iä parempana, koska auton oppii tuntemaan manuskoista. No, ostin ensimmäisen kit autoni.
Kitissä on se hyvä puoli, että jos jokin menee rikki voit korjata sen ilman manuskaa sillä muistat suurimman osan auton osista.

RTR
- Laatu
- Ruuvit ei ole ikinä kiristetty kunnolla.
- Voiteluaineita puuttu.
- Sähköt ovat huonoja monesti.

+ Ei tarvitse koota
+ Helppo aloittaa harrastus.
+ Halpa


KIT
- Joudut ostamaan sähköt itse ja eteen tulee todennäköisesti paljon probleemia.

+ Kasaat auton itse, se on kivaa.
+ Opit tuntemaan auton
__________

Pidän kittiä parempana

Kuten jo mainittu, ainoatakaan noista miinuksista ei voi yleistää eivätkä ole mikään yleissääntö.

"Joudut" ostamaan sähköt???? SAAT ostaa sähköt ite eikä tarvii maksaa mistään RTR-susisähköistä joilla ei tee hevonkukkuakaan liian monen auton kanssa.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RTR vs. KIT
« Vastaus #37 : 14.03.11 - klo: 13.04 »
Varsinkin tuo että tulee paljon probleemia, ihmetyttää meikäläistä suuresti.

Miten ihmeessä kun kaikki ne parhaat PRO autot ja parhaat sähköt ovat aina erikseen ostettavia ja pitää itse vielä laittaa kasaankin... miten ihmeessä ne voi olla niitä parhaiten toimivia jne jos edessä onkin probleemia???

Lähinnä nimenomaan niillä RTR sähköillä niitä ongelmia tulee.

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RTR vs. KIT
« Vastaus #38 : 14.03.11 - klo: 15.27 »
monessa rtr autoissa on huonot vakio sähköt, mutta traxxasissa on hyvät jo valmiina jos ostaa harjatomana :grin:




Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RTR vs. KIT
« Vastaus #39 : 14.03.11 - klo: 16.06 »
Joo paitsi noparia ei voi ohjelmoida mitenkään,Katkoo lipolla ajaessa liian aikasin ja vakioradio on huono vaikka onkin 2.4Ghz.
« Viimeksi muokattu: 14.03.11 - klo: 21.17 kirjoittanut nestori »

Poissa RC-sakké*

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC10.fi
Vs: RTR vs. KIT
« Vastaus #40 : 14.03.11 - klo: 19.53 »
Traxxas Revosta kun olisi kit versio, niin siinähän olisi mahtava peli  :azn: Mutta hoituuhan se näinkin, että sitä mukaa, kun vanha osa menee rikki, ostetaan alkuperäistä parempi tilalle!  :cheesy:
KIT vai RTR? Riippuu aina autosta (y)
|Traxxas|Revo|3.3|#5309|