No siis, mullahan tosiaan M-05:stä murtui toinen etuhubi jo kasatessa, ekassa kisassa jossa ajoaika oli yhteensä ehkä 25min murtui takahubi vaikkei mitään kunnon tällejä edes tullut. Ihan pilipalimuovia, sanoi muut mitä sanoi
Eli muovi kyllä voi kestää, kestää mullakin muissa autoissa, mutta M-05-muovi ei vakuuta
Vakio-M-05 toki on edullinen ja voihan sillä ajaa, mutta kestää mitä kestää, ja onhan se aika tuhnu kun ei ole kuulalaakereita ja surkeat iskarit. M-07:n muovia en itse ole päässyt käpistelemään, mutta tuolla rctechin foorumeilla sain käsityksen että sen muovi pitäisi olla ihan erilaista? Jos ei, niin huonompi homma.
M-07:nkin saa ajovalmiiksi tuohon noin 300 euroon. Itse auton sais Racing Factoryltä ainakin tällä hetkellä hintaan 170€. Mun comppi-M-05:ssä on 25€ nopari, moottori kans maksoi jonkun 26€, korin saa alta 20€, servosta maksoin vissiin kokonaista kympin... sitten ne renkaat sen jotain 35€ tai sinne päin. Tuosta tulis ~286€ äkkiä laskettuna. Siihen edullinen radio vielä niin good to go. Täytyy vaan tietää vähän että mitä ja mistä ostaa. Suomesta jos pelkästään ostaa niin sitten tulee vähän hintavammaksi, ellei sitten käytettyjä hommaa. Niin, verokkina nyt on mennyt kaikkineen (pl. radio/vastari) tuohon M-05:een jo yli 350€ koska lähtökohtana oli tosiaan "paras" R-versio johon on sitten tuota alumiinia pitänyt ostaa.
Olen tässä tosiaan ensi kaudeksi pohtinut tuota M-07-hankintaa että saisin siitä comppiauton ja M-05 menis classic-puolelle. Tarvitsisin auton itsensä lisäksi vain korin ja nuo harjalliset classic-sähköt, muu löytyisi ennestään.