Kirjoittaja Aihe: Touring-rally autot  (Luettu 1903 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa BLACK_PANTHER

  • Tulokas
    • Profiili
Touring-rally autot
« : 27.02.05 - klo: 10.39 »
kyosho MITSUBISHI LANCER Evo VII WRC, tommosta oon ite hommailemassa. Kellään jotain positiivisia/negatiivisia kokemuksia tosta tai yleensä rally autoista? huom. en ole ostamassa tota mihinkään hyppimiseen vaan hiekalla/asvaltilla ajoon ja luulen et on siihen aika hyvä.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Touring-rally autot
« Vastaus #1 : 27.02.05 - klo: 10.43 »
No jos kuitenkin sanoisit sen auton mallin etkä korin esikuvan merkkiä ja mallia. Nyt taitaa kuitenkin olla kyse pure ten alpahasta, TR-15 rällystä tai Landmax II:sta. Elikkäs mikä auto on kyseessä?

Mika R

  • Vieras
Touring-rally autot
« Vastaus #2 : 27.02.05 - klo: 10.59 »
Hiekalla ja asfaltilla ajoon pitää olla keppiveto. Valitse auto sen mukaisesti. Hihnaveto on vain puhtalle asfaltille (=radalle).
Tässä kohtaa sanoisin että katsele myös merkkejä, Kyosho on kalleimmasta päästä eikä laatu tai varaosapalvelu ole sen kummempi. Muita merkkejä ovat Hobao, HPI, Hot Bodies ja GS joitakin mainitakseni.

Poissa BLACK_PANTHER

  • Tulokas
    • Profiili
Touring-rally autot
« Vastaus #3 : 27.02.05 - klo: 15.00 »
anteeksi, mun moka siis auto on: "KYOSHO TR-15 Rally Gp Mitsubishi Lancer Evo VII WRC KIT"

Mika R

  • Vieras
Touring-rally autot
« Vastaus #4 : 27.02.05 - klo: 15.37 »
Lainaus käyttäjältä: "BLACK_PANTHER"
anteeksi, mun moka siis auto on: "KYOSHO TR-15 Rally Gp Mitsubishi Lancer Evo VII WRC KIT"


TR15 on keppivetoinen joten sitä voi ainakin tältä osin suositella. Osat ovat monin paikoin Kyoshon SuperTenistä (FW04) ja toisaalta esim. HPIn vanteet ja slicksit pitäs mennä tohon koska akselit ovat muistaakseni tyyppiä K FW03.

Myös HPIn 280mm korit pitäs sopia. Täällä forumissa on noita TR15 -omistajia joitka voinevat kertoa enemmän auton hyvistä ja huonoista puolista.

Poissa ilej

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Touring-rally autot
« Vastaus #5 : 27.02.05 - klo: 15.48 »
Tr-15 on hinta huomioiden ihan kelpo peli. Itselläni oli stadium truck tr-15 ensimmäisenä polttiksena ja toimi aina hyvin. Moottorin saa helposti käyntiin ja tehotkin riittää melko pitkään. Rally versio on tuksivarsiltaankin kestävämpi kuin tuo stadium truck malli.
Myytävänä Tr-15 monster touring

Poissa BLACK_PANTHER

  • Tulokas
    • Profiili
Touring-rally autot
« Vastaus #6 : 27.02.05 - klo: 16.11 »
Juu, arvelinkin tuon pelin riittävän minun tarpeisiini, ja kun sen saa vielä niin halvalla. Sitte vaa nastoja vääntään!
Ajattelinkin hommata sitten kesän tultua kunnon rally-renkaat vanteineen. Ajattelin myös vähän viritellä ledejä siihen, lähinnä ajovalot. Ja muuta jos innostusta riittää.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Touring-rally autot
« Vastaus #7 : 27.02.05 - klo: 16.51 »
Lainaus käyttäjältä: "BLACK_PANTHER"
Juu, arvelinkin tuon pelin riittävän minun tarpeisiini, ja kun sen saa vielä niin halvalla. Sitte vaa nastoja vääntään!
Ajattelinkin hommata sitten kesän tultua kunnon rally-renkaat vanteineen. Ajattelin myös vähän viritellä ledejä siihen, lähinnä ajovalot. Ja muuta jos innostusta riittää.


Halpa hinta johtuu siitä, ettei autoa ole kasattu eikä se sisällä radio-laitteita :wink:

Mika R

  • Vieras
Touring-rally autot
« Vastaus #8 : 27.02.05 - klo: 18.42 »
Itse kasaaminen on plussaa +++

Poissa BLACK_PANTHER

  • Tulokas
    • Profiili
Touring-rally autot
« Vastaus #9 : 28.02.05 - klo: 12.26 »
Kuinka hyvin tommostem ralli-autojen maavaraa pystyis nostaa?
Ku tossa Kyosho GP TR-15 on 10mm maavaraa, pystyykö mitenkään?