Hyvin pääsee alkuun, itsellekin tulee ensi alkuun 1900kv kone. Moottorin ja noparin jäähdytyksestä kannattaa huolehtia, koska sähkökasikiila kulkee lähes koko ajan hyvin korkeilla kierroksilla eli sähköjen limittirajoilla ja kori on varsin umpinainen (poikkeuksena sähkökiilakorit joissa on skuuppi) ja siellä ei kierrä kovinkaan hyvin viilennysilma. Sen vuoksi kannattaa moottorille laittaa niin tehokas tuuletin kuin markkinoilta löytyy esim. joku turbotuuletin. Perustuuletin kun on jotain 0.2 A tasoa virranotossa, niin nämä turbot ovat 0.4 A, itsellä on juuri tuommoinen turbotuuletin. Ja tuli huomattua se suurempi virranotto siitä, kun ensin oli tuommoinen made in China säädin autossa kiinni ja kun laittoi tuulettimen tulille niin ohjausservo hidastui paljon, tämä asia korjautui tehokkaamman säätimen vaihdolla.
Myös kannattaa harkita skuupillista koria, jossa se sähköjen viilennyksen ilmanottoaukko on siinä ohjaamon takana/päällä, sillä saa hyvin viilennystä korin alle.