Kirjoittaja Aihe: Palvelinpäivitys  (Luettu 961 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Palvelinpäivitys
« : 30.03.05 - klo: 09.59 »
RC10.FI-sivustoa pyörittävä palvelin päivitettiin kokonaan uuteen edellisenä viikonloppuna ja siitä johtuen joitain pieniä ongelmia foorumin toiminnassa on ilmennyt. Nämä esiintyvät tällä hetkellä sellaisissa tapauksessa joissa lähetetään yksityisviesti henkilölle, jolla on sähköposti-ilmoitus saapuneesta viestistä päällä taikka kirjoitetaan sellaiseen ketjuun jossa jollain käyttäjällä on sähköpostiseuranta päällä kyseiseen ketjuun. Kiitokset henkilöille jotka ovat näistä ongelmista minulle raportoineet!

Selvitän ongelmaa parhaimmillaan, joten yrittäkää kestää pieni hetki. Sillä aikaa voitte vaikka lukea tämän päivän Viivin ja Wagnerin. ;)



Terveisin,
Matti

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Palvelinpäivitys
« Vastaus #1 : 30.03.05 - klo: 10.12 »
Semmosen olen huomannut, kun kirjoittaa juttua jonnekin ja lähettää sen niin tulee tyhjä valkea ruutu eikä ilmoitusta onko viesti lähetetty.

Nyt tais toimiakin hyvin.  :D
Axial SCX 10 TR

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Palvelinpäivitys
« Vastaus #2 : 30.03.05 - klo: 10.19 »
Nyt juttujen pitäisi toimia kuten tarkoitettu. Ilmoitelkaa mikäli ongelmia vielä esiintyy.

Poissa Juke-

  • Veteraani
    • Profiili
Palvelinpäivitys
« Vastaus #3 : 30.03.05 - klo: 13.13 »
Lainaus käyttäjältä: "Duster1"
Semmosen olen huomannut, kun kirjoittaa juttua jonnekin ja lähettää sen niin tulee tyhjä valkea ruutu eikä ilmoitusta onko viesti lähetetty.

Nyt tais toimiakin hyvin.  :D

Mulla just samalla lailla :mrgreen:
Mutta ny toimii :!:
joo o

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Palvelinpäivitys
« Vastaus #4 : 30.03.05 - klo: 17.17 »
Toimii! Meinasin itsekkin ilmoittaa sinulle mutta en viitti ihan joka asiasta valittaa...