Todennäköisesti sulla on liian suurella delta-peak arvo, eli kuinka paljon kennon piikkijännite tippuu, kun se saavuttaa max kapasiteettinsä. Yleensä jos keittää kerran kennot, riippuu tietysti merkistä, mutta käytännössä ne on mennyttä kamaa... Eli siis ole tarkkana kun latailet, älä koskaan jätä akkuja valvomatta, koska parhaimmillaan oon nähnyt kuvia jollain voorumilla kun on GP:n 3300mah kennot räjähtäneet. Siinä jutussa kuvailtiin paukahdusta, kun ois haulikolla sisällä ammuttu (oli vissiin ulkona sauhuilla kun poksahti). Eli siis en tunne laturia, mutta siinä on varmasti valittavana eri Deltapeak arvot, ja laitat sen mieluiten minimille, jolloin ei kennojen pitäis lämmetä. Jos siinä laturissa ei ole säätö mahista, kokeile ladatessa välillä sitä pakettia, ja kun se on vähän kättä lämpimämpi, niin nyppäät pois laturista ja kovaan ajoon. |15400 kotisivuilla on todella kattavasti ylistietoa kaikesta pikkuauto hommista, sieltä saat varmasti lisätietoa... P.S. Muutenkin hyvät kotisivut.
Edit: Sulla olikin vika selvinyt, mä luulin että homma johtu lataamisesta, mutta toivottavasti mun runoelmastani on jollekin jotain hyötyä... :?