Kirjoittaja Aihe: T15 pakokäyrän viilaus  (Luettu 2260 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KertM5

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/kert.siret/
T15 pakokäyrän viilaus
« : 10.05.05 - klo: 21.35 »
Moro.
eli voiko pakokäyrä viilata? antaako lisää tehoja vai onko se reikä ihan tarkoituksella näin pieni?  :oops:
auto on HPI NITRO RUSH RTR       T15 koneella

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
T15 pakokäyrän viilaus
« Vastaus #1 : 10.05.05 - klo: 23.00 »
Miks ei voisi. Paras tulee jos se reikä on just moottrin pako aukon kokoinen. Suuremmaksi ei kannata tehdä muuten on se vaara että vuotaa.
Tuskin tolla kumminkaan mitään suuria teholisäyksiä saadaan.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
T15 pakokäyrän viilaus
« Vastaus #2 : 10.05.05 - klo: 23.20 »
Samaa mieltä, viilaa äkkiä :wink:
Oikeissa 1/1 siis näkee pahempiaki
eroja ja niissä se on ainaki eduksi
jos viilaa!
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
T15 pakokäyrän viilaus
« Vastaus #3 : 11.05.05 - klo: 08.35 »
1:1 autot ovat hieman eriasia moottoripuolelta kuin nämä pikkuautot. Oikeissa autoissa ei tietääkseni ole kaksitahtisia nitrometanolikoneita. Nämä tarvitsevat tietyn vastapaineen toimiakseen, mutta tietääkseni pakoaukon viilaus ei radikaalisti huononna tätä. Älä riko viilatessasi sitä putkea, tulee uuden osan osto eteen tai vanhan paikkaus ;)
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
T15 pakokäyrän viilaus
« Vastaus #4 : 11.05.05 - klo: 10.36 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
1:1 autot ovat hieman eriasia moottoripuolelta kuin nämä pikkuautot. Oikeissa autoissa ei tietääkseni ole kaksitahtisia nitrometanolikoneita. Nämä tarvitsevat tietyn vastapaineen toimiakseen, mutta tietääkseni pakoaukon viilaus ei radikaalisti huononna tätä. Älä riko viilatessasi sitä putkea, tulee uuden osan osto eteen tai vanhan paikkaus ;)

AIVANKO TOSI :shock:
2-tahtiset hyötyy vielä enemmän viilailusta kuin 4-tahtiset
jos otetaan vaikka mopotkin tähän esimerkkiin mukaan :wink:

Ps. kyllä mopoki metanolilla toimii... Koitin joskus 12vuotta sitte :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Mika R

  • Vieras
T15 pakokäyrän viilaus
« Vastaus #5 : 11.05.05 - klo: 12.01 »
KertM5, totta hitossa ... dremeliä vaan peliin

Poissa KertM5

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/kert.siret/
T15 pakokäyrän viilaus
« Vastaus #6 : 11.05.05 - klo: 12.05 »
selvä.. kiitos    :mrgreen:

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
T15 pakokäyrän viilaus
« Vastaus #7 : 11.05.05 - klo: 12.39 »
Kyllähän niitä on taitavia Koneidenki viilaajia,
mut niihin ei varmaan kannata sekaantua jos
ei oo ylimäärästä rahaa tai konetta tuhlattavaks :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Mika R

  • Vieras
T15 pakokäyrän viilaus
« Vastaus #8 : 11.05.05 - klo: 12.46 »
No on toi nyt hieman eri asia ja todella helppo modaus pakokäyrään jota kaikki suosittelee. Kalliimmissa käyrissä se on tehty jo valmiiks

Poissa KertM5

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/kert.siret/
T15 pakokäyrän viilaus
« Vastaus #9 : 11.05.05 - klo: 12.49 »
joo...  viime viikolla ostetiin kaverin kanssa HPI NITRO RUSH RTR paketit molemille.  ja nyt ajattelin tehdä mun koneelle jotakin että sais vähän enemmän potkua kun kaverin autossa  :lol:
eihän se käyrän modaus hirveesti tehoja tuo, mutta jos sais edes vähän lisää  :oops:  oon kuitenkin vasta aloittelija, eli en uskoltaa lähteä sitä koneetta viilaman

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
T15 pakokäyrän viilaus
« Vastaus #10 : 11.05.05 - klo: 13.08 »
Lainaus käyttäjältä: "KertM5"
joo...  viime viikolla ostetiin kaverin kanssa HPI NITRO RUSH RTR paketit molemille.  ja nyt ajattelin tehdä mun koneelle jotakin että sais vähän enemmän potkua kun kaverin autossa  :lol:
eihän se käyrän modaus hirveesti tehoja tuo, mutta jos sais edes vähän lisää  :oops:  oon kuitenkin vasta aloittelija, eli en uskoltaa lähteä sitä koneetta viilaman


Yks mikä vois ehkä vähä auttaa, vaihda vähä parempi
ilmanputsari jos löydät (en tiä minkälainen vakiona) ja
kuulalaakerit niissä ilmeiseti on joka nurkas???

Sit jos putken päässä olevassa pillissä on tarpeeks
paksut seinämät niin sitäki voi vähä porata isommaks,
jos mahdollista. mut älä poista kokonaan :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa zaku

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.kolumbus.fi/jvilmunen
T15 pakokäyrän viilaus
« Vastaus #11 : 13.05.05 - klo: 22.18 »
:D    lähekkö viivalle :P

Poissa KertM5

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/kert.siret/
T15 pakokäyrän viilaus
« Vastaus #12 : 13.05.05 - klo: 23.00 »
joo.. heti kun saan iskarit kuntoon