Ostan aina internetistä rc-kamppeeni. Silmiini on pistänyt: kun jonkun tilaus ei tulekaan, neuvotaan häntä Soittamaan liikkeeseen ja kyselemään tehdyn tilauksen perään. Siitähän tulee asiakkaalle joskus jopa huomattavia lisäkuluja jo maksettujen, tilattujen tuotteiden lisäksi, kuitenkaan en Usko että asiakas tästä saa yhtään hyvitystä edes tulevaisuudessa. Ei hyvä.
JOS nettikauppa on ja ON toimiva, niin kaikki yhteydenpito tulee toimia myös sähköpostitse, vaittäisin vielä jopa vuorokauden viiveellä. Jos liike ei siihen kykene, kannattaa tarkasti miettiä onko internet enää oikea markkinapaikka - kaikki mainos kun ei ole hyvästä.
Itse olen onnekseni välttynyt näiltä puljaamisilta koska olen valinnut käyttämäni liikkeet (3kpl) huolella, suositusten mukaan - Kiitos.
Helleterveisin: Netissä työtään(kin) tekevä.