Hammasharjalla isommat moskat pois, ja silmämääräinen katsastus että kaikki osat on ok(edellyttää etten ole uittanut tuota mudassa). 5 litran välein värkki atomeiksi ja kunnon puhdistus vedellä/pesuaineella tai sitten liuotinta ja pensseliä(lähinnä laakerit ja voimansiirto-osat). Tosiaan kunnon kuivatus on tärkeää jos pesee auton ja ei pura sitä.
Tuo sprayöljy-paineilma-rasvanpoisto-paineilma vois olla hyvä konsti. Pitää kokeilla joskus. Tosin kaikki muovit ei tykkää tuosta rasvanpoiso-aineesta, ainakin liav-110 vanhentaa muutamia muovilajeja(en muista tähän hätään mitä) ja ainakin tuo Wuthin tökötti haisee samalle.
Paineilmasta, kannattaa katella mihin sitä tohottaa. Se lika menee laakereihin aika helpolla sisään. Eksyy se sinne meinaan välillä ilman ulkopuolista apuakin.