Luultavasti yksi vaihe on pois pelistä. Ts. yksi niistä paksuista johdoista ei saa kosketusta. Tarkista että moottorin liittimet ovat kunnolla pohjassa.
Toinen vika voi olla sensorijohdossa, tarkasta johto ja liittimet.
Vaikka auto vaikuttaakin toimivan liikkeelle päästyään, 1/3 tehosta on hukassa. En suosittele ajamista ennenkuin vika löytyy. Jos ei nämä auta, niin sitten voit rueta epäilemään vakavampaa vikaa. Ennen sitä tarkasta liitokset huolella kahteen kertaan.
Olettaen että moottoriliittimet ovat alkuperäiset, suosittelen joka tapauksessa alkuperäisten putkiliittimien poistamista, ja joko juottamaan johdot toisiinsa, tai laittamaan kunnolliset "corally" putkiliittimet tilalle(+kutistesukat tms. eristys kummassakin tapauksessa). Varmista johtimien riittävä pituus! Jos päädyt juottamaan, niin vedä johdot autossa niin että saat moottorin ja säätimen tarvittaessa autosta pois pienellä vaivalla. Ihan vaan esimerkkinä 2WD krossarissa iskaritornin ja iskarin välistä, jolloin vain tarvitsee irroitta iskari yläpäästään. Jos moottori pitää irroittaa säätimestä, jrroita juottimella johdot moottorista.