Kirjoittaja Aihe: Mp-3 soittimet  (Luettu 23279 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #1 : 20.08.05 - klo: 21.27 »
Mitä hintaluokkaa noilla on siis näillä kuvan soittimilla?? kiinnostaa??? :shock:
Hpi mt2 18ss

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #2 : 20.08.05 - klo: 21.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Esto_r"
Mitä hintaluokkaa noilla on siis näillä kuvan soittimilla?? kiinnostaa??? :shock:

Aplen Ipod:it muka huonoja :shock:  :!: . Ei tosiaankaan oo huonoja, sen tietää jo hinnoista :wink: .
- Tapsa

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Mp-3 soittimet
« Vastaus #3 : 21.08.05 - klo: 16.18 »
Ipod menee suht herkästi rikki jos tipahtaa esim. lattialle? Siis koska Ipodissa on kovalevy, mikä menee tärähdyksistä rikki? Isoveljellä meni Philips HDD065 (muistaakseni) rikki, kun tipahti lattialle. Oma Creative MuVo Micro N200 1 Gt Ei ole menny rikki, vaikka onkin pari kertaa lattialle tipahtanu.

Poissa Jomppis

  • Tulokas
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #4 : 21.08.05 - klo: 17.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
Oma Creative MuVo Micro N200 1 Gt Ei ole menny rikki, vaikka onkin pari kertaa lattialle tipahtanu.


Serkku osti jonkun Creative MuVon ja on ainakin kehunut sitä. Pari kertaa oon itekin sitä kokeillut ja oon saanut siitä kyllä myönteisen kuvan. Noissa Creativen soittimissa ainakin tuntuis hinta ja laatu kohtaavan aika hyvin.

Poissa MaGe90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #5 : 21.08.05 - klo: 21.18 »
Itellä on toi Creative MuVo Tx, toiminu ilman häiriöitä..  :)
Hyvin on tähän asti toiminu, onhan se ollu jo 7 päivää käytössä.. :lol:

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Mp-3 soittimet
« Vastaus #6 : 22.08.05 - klo: 12.29 »
Ipodit ei ole huonoja muuten paitsi että häviää sonylle äänenlaadussa mennentullen.Toi uusin noista sonyn soittimista maksaa joku 300 - 400e riippuen siitä mistä ostaa.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #7 : 09.09.05 - klo: 17.53 »
Noniin :!: . Eilen ostin iPodin :mrgreen: . Mitä soittimii teillä on :?: .
- Tapsa

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #8 : 09.09.05 - klo: 23.06 »
Mä oon kans harkinnu MP3 soittimen ostoa.
Pitäis löytää joku halpa ja laadukas missä paljon tilaa vähintään 526mb.

Ps. vaihda otsikoksi "Keskustelua MP3 Soittimista" ni olis vähän parempi.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #9 : 09.09.05 - klo: 23.13 »
iPodissa on 20GB muistia :mrgreen: .
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #10 : 09.09.05 - klo: 23.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Mä oon kans harkinnu MP3 soittimen ostoa.
Pitäis löytää joku halpa ja laadukas missä paljon tilaa vähintään 526mb.

Ps. vaihda otsikoksi "Keskustelua MP3 Soittimista" ni olis vähän parempi.

Käy vaikka osoitteessa: www.jammaa.com  :wink: .
- Tapsa

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #11 : 09.09.05 - klo: 23.58 »
Oon ajatellu kyl pysyy ihan kaukana noista kaikista tuntemattomista
 soittimista ja oon kattonu pixmaniasta sellasta Creativen soitinta , 1g tilaa ja maksaa 134€ ?!  :shock:  
Halpa ja laadukas onkohan toi luotettava kauppa?  :roll:

Poissa Nöhvö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://RikuH.gfoto.com
Mp-3 soittimet
« Vastaus #12 : 10.09.05 - klo: 00.02 »
Creative on hyvä merkki. Itellä on pari creativen mp3 soitinta, 256mb ja 1gb...

Poissa nosman

  • Jäsen
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #13 : 10.09.05 - klo: 15.39 »
Mä ostin keväällä Gigantista sellasen napa merkkisen soittimen jossa on 512mb muistia ja on toiminu ihan hyvin. 8)
Kaxsi T-maxsi + GWS e-starter. Jibii!

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #14 : 15.09.05 - klo: 23.29 »
mulla on Creativen N200 ja mahtavasti on toiminu, muistia on vain 128mb mutta riittää mainiosti koska tuo 30 laulua riittää mulle, ja saahan niitä nopeesti vaihdettua. eli muvo koneeseen kiinni, kansio auki, laulut pois, uudet tilalle, resurrsienhallinta kiinni, menoksi
koko vaihtoseremonia kestää noin 5min ja hyviä lauluja voi kuunnella montakertaa  :mrgreen:  panteraa on kone täynnä jo toista kuukautta ja hyvin on pärjätty 30 laulun kans

Poissa rc-apina

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #15 : 14.12.05 - klo: 20.45 »
itteläkin on tuo creative muvo 1 gb
hot bodies lightnin stadium ft. o.s rg & jumbo kong
         &         tamiya clodbuster

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #16 : 14.12.05 - klo: 21.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Oon ajatellu kyl pysyy ihan kaukana noista kaikista tuntemattomista
 soittimista ja oon kattonu pixmaniasta sellasta Creativen soitinta , 1g tilaa ja maksaa 134€ ?!  :shock:  
Halpa ja laadukas onkohan toi luotettava kauppa?  :roll:
"Halpa" tosiaan joo. Miks ostaa tommonen gigan härvellys joka maksaa yli 130€ ku vähän enemmällä saa jo moninkertasella muistilla varustetun vehkeen.
| Academy | Axial |

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #17 : 14.12.05 - klo: 22.17 »
Mullakin jo MP3 soitin ollu vähä aikaa, ostin saksasta ku käytiin ukon kanssa siellä.
Trekstor on merkki ja tilaa 1gb ja makso 78€  :shock: !
Tosi hyvä ja pieni soitin, tietty kuulokkeet oli ihan sudet mut ukko kävi vähä aikaa sit japanissa ni toi sieltä pioneerin kunnon "tulppa" napit. On muute hyvät!  8)

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #18 : 14.12.05 - klo: 23.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Futaba"
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Oon ajatellu kyl pysyy ihan kaukana noista kaikista tuntemattomista
 soittimista ja oon kattonu pixmaniasta sellasta Creativen soitinta , 1g tilaa ja maksaa 134€ ?!  :shock:  
Halpa ja laadukas onkohan toi luotettava kauppa?  :roll:
"Halpa" tosiaan joo. Miks ostaa tommonen gigan härvellys joka maksaa yli 130€ ku vähän enemmällä saa jo moninkertasella muistilla varustetun vehkeen.
Jos puhut kovalevysoittimista niin siihen on todella monta syytä... Tässä muutamia: Tuolla gigallakin pärjää tosi pitkälle, kovalevysoittimet on keskimääräisesti kohtuuttoman suuria ja kömpelöitä, ja vielä tuolla 150e investoinnilla et löydä mistään yhtä laadukasta kuin mitä tuo Creativen MuVo tarjoaa. Kovosoitin on pirun herkkä hajoamaan, ketä huvittaa kantaa kiintolevyä taskussa... Flashmuistillisessa soittimessa taas ei oo lainkaan liikkuvia osia joten se kestää lähes mitä vain! putoamiset ja  kolhut voi vioittaa oikeastaan vaan näyttöä ja siihenkin vaaditaan TODELLA suuri kolhu :wink: Tuo mun MuVo on tippunu tiesminkälaiselle laatallle ja betoonille tuhannet kerrat ja mitään ei oo hajonnu! Ite en ostaisi kovosoitinta ellen tosi halvalla saisi...

Poissa Beris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #19 : 15.12.05 - klo: 07.00 »
Tähän väliin täytyy sanoa, että MP3-soittimissa(varsinkin Creative Muvo) mukana tulevat kullokkeet on aivan paskoja. Mulla no kyseinen soitin ja uusien kuulokkeiden ostaminen on edessä. Jos volyymin laittaa täysille, alkaa kuulokkeet särisemään. Myös kuulokkeiden päällä olevat "pehmusteet" lähtevät heti kättelyssä irti. Sen jälkeen tippuvat "kaiutinta" suojaavat muovipalat ja pikaliimaa vaan kehiin. Sitten niillä ei kuuntele edes mummini :) ...
Turkulainen voittaa aina!

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #20 : 15.12.05 - klo: 10.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Lainaus käyttäjältä: "Futaba"
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Oon ajatellu kyl pysyy ihan kaukana noista kaikista tuntemattomista
 soittimista ja oon kattonu pixmaniasta sellasta Creativen soitinta , 1g tilaa ja maksaa 134€ ?!  :shock:  
Halpa ja laadukas onkohan toi luotettava kauppa?  :roll:
"Halpa" tosiaan joo. Miks ostaa tommonen gigan härvellys joka maksaa yli 130€ ku vähän enemmällä saa jo moninkertasella muistilla varustetun vehkeen.
Jos puhut kovalevysoittimista niin siihen on todella monta syytä... Tässä muutamia: Tuolla gigallakin pärjää tosi pitkälle, kovalevysoittimet on keskimääräisesti kohtuuttoman suuria ja kömpelöitä, ja vielä tuolla 150e investoinnilla et löydä mistään yhtä laadukasta kuin mitä tuo Creativen MuVo tarjoaa. Kovosoitin on pirun herkkä hajoamaan, ketä huvittaa kantaa kiintolevyä taskussa... Flashmuistillisessa soittimessa taas ei oo lainkaan liikkuvia osia joten se kestää lähes mitä vain! putoamiset ja  kolhut voi vioittaa oikeastaan vaan näyttöä ja siihenkin vaaditaan TODELLA suuri kolhu :wink: Tuo mun MuVo on tippunu tiesminkälaiselle laatallle ja betoonille tuhannet kerrat ja mitään ei oo hajonnu! Ite en ostaisi kovosoitinta ellen tosi halvalla saisi...
Onhan se noin, mutta sinuna ostaisin Applen iPod nanon 2Gt muistilla, maksaa vähä yli 200€, siin on flashmuisti ja on laadukkaampi ku cr3ative. Mulla on ollu 3 creativen soitinta (zen touch ja 2 zen microa). Zen Touch sekos heti ekalla viikolla ja kävin vaihtamassa sen zen microon, joka puol vuotta toimi hyvin kunnes touch pad rupes temppuilee ja kuuloke liitäntä oli niin huonossa kunnossa että vaihtoivat koko laitteen uuteen. Creativen soittimista on siis jäänyt vähän huono mielikuva. Tosin äidin creative muvo nano mikä onkaan, on toiminut aika hyvin, siinäkin tosin pientä ohjelmistosekoilua.

Kerran muuten hyppäsin tuolin yli zen micro taskussa ja sehän lens komeessa kaaressa betonille, eikä menny rikki. Sitä ennen kaveri oli kerennyt pudottaa sen.
| Academy | Axial |

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #21 : 15.12.05 - klo: 16.39 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
iPodissa on 20GB muistia :mrgreen: .


Riippuu minkä iPodin valitsee, niitä on ainakin 2GB, 4GB, 20GB ja 60GB malleja..
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #22 : 15.12.05 - klo: 18.38 »
Se iPod makso muuten mun isoveljeltä ostettuna ainoastaan 100e :lol: Ja se on vielä lähes naarmuton ja muutenkin hyvässä kunnossa 8) Se on se 20GB malli.
- Tapsa

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #23 : 15.12.05 - klo: 20.23 »
Mitä piruu tekee jollain 20GB soittimella? Mulla ainakin mahtuis kaikki koneella olevat kappaleet siihen. 512 tai mikä nyt onkaan ja sitte 1gb riittäis mulle ihan hyvin. Mutta joillakin on rahaa ostaa tommonen 20GB malli...Onhan se hyvä kun mahtuu paljon kappaleita mukaan...
Traxxas Revo 2.5

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #24 : 15.12.05 - klo: 20.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Nikke&Savege25"
Mitä piruu tekee jollain 20GB soittimella? Mulla ainakin mahtuis kaikki koneella olevat kappaleet siihen. 512 tai mikä nyt onkaan ja sitte 1gb riittäis mulle ihan hyvin. Mutta joillakin on rahaa ostaa tommonen 20GB malli...Onhan se hyvä kun mahtuu paljon kappaleita mukaan...

Ja niissä on se huono puoli, ettei aina muista mitä biisejä on siinä mukana  :|

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #25 : 15.12.05 - klo: 20.44 »
Kyllähän noissa kovo soittimassa on pirun hyvät valkiot eli saat järjestettyä laulut kansioihin esittäjän, albumin ja oikestaan minkä vaan mukaan ja kyllä niistä selvillä pysyy..

Esimerkki esittäjä valikosta:
              _____________________
             | Popeda ->->->->->->->|
             | Stratovarius ->->->->-<|
             | Children Of Bodom ->->|
             | Metallica ->->->->->->|
             | Pantera ->->->->->->-|
             |____________________|

Ja tuosta kun valitset esittäjän niin se antaa vaikkapa albumien nimet tai vaikka laulut suoraan, ihan miten itse haluaa...

EDIT: vähä huonosti tuli :P
EDIT2:

Mitä haluat tehdä:


Valitse esittäjä:


Valitse albumi:
NO IMAGE :D

Valitse laulu:

Poissa MikaelY

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #26 : 16.12.05 - klo: 13.19 »
.
« Viimeksi muokattu: 29.10.14 - klo: 11.37 kirjoittanut MikaelY »

Poissa Pemppu

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pemppu
Mp-3 soittimet
« Vastaus #27 : 16.12.05 - klo: 16.52 »
Itekin varmaan joukulahjarahoilla hommaan jonkunnäkösen soittimen. Creativen aattelin hommata, 512mb tai 1gb tulee riittämään mulle varmasti. 256mb:kin voisin harkita. Halvempaa tietenkin mitä isomman ostaa. Kovosoittimessa vois tietty kuljettaa ihan mitä vaan, kun siihenhän mahtuu vaikka peli tai pari. Siis sellaseen 20gb tms. kokoseen. Ja olettaisin että ne on tehtykkin muunkin kuin musan säilytykseen.
www.freewebs.com/pemppu
 Ja MMJ 5*1,5 ei todellakaan tarkoita 5 m johtoa joka on 1,5 mm paksu...

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #28 : 16.12.05 - klo: 19.53 »
Niin mutta eikös olisikin siistiä, kun kaikki sun lempi jne. musiikit kulkis aina mukana, kun on 20GB :mrgreen:  :?:
- Tapsa

Poissa S.Trzaska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Portfolio
Mp-3 soittimet
« Vastaus #29 : 17.12.05 - klo: 23.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Beris"
Tähän väliin täytyy sanoa, että MP3-soittimissa(varsinkin Creative Muvo) mukana tulevat kullokkeet on aivan paskoja. Mulla no kyseinen soitin ja uusien kuulokkeiden ostaminen on edessä. Jos volyymin laittaa täysille, alkaa kuulokkeet särisemään. Myös kuulokkeiden päällä olevat "pehmusteet" lähtevät heti kättelyssä irti. Sen jälkeen tippuvat "kaiutinta" suojaavat muovipalat ja pikaliimaa vaan kehiin. Sitten niillä ei kuuntele edes mummini :) ...


Kaverin creative muvon kuulokkeita oon kokeillu ja ei sopinu mun korvaan ollenkaan. Aivan poskettoman isot, varsinkin niillä pehmusteilla. Sama koskee Phillipsin nappikuulokkeita. Äänenlaatu oli mitäänsanomaton ja bassosta ei tietoakaan. Bassojen puuttuminen johtuu varmasti osittain myös siitä ettei ne mahu korvaan kokonaan... Itellä on Packard Bellin 512mb soitin ja siinä tulleita kuulokkeita ei voita mikään! Sopii korvaan niinkuin ois tilaustyönä tehty ja parempia bassoja en oo vielä toisissa kuulokkeissa tavannu! Ainoo huono puoli niissä vaan on se että ne johot ei kestä mitään. Kahesti oon vuoden sisään joutunu käyä hakeen takuulla uudet. En tiiä onko ne sitten liian lyhyet tai liian jäykät ne johdot. Tosin nyt ne johdot tuntuu letkeämmiltä... toivottavasti kestää pitempään. Sonyn kuulokkeet pääs istuvuudessa kyllä tasoihin noitten packard bellin kuulokkeiden kaa. Tosin hajotin ne marmoriseen pöydänkulmaan jo aikoja sitten niin ei enää osaa vertailla niitten bassoja.  :lol: